Налягане на турбината
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Налягане на турбината
bojky написа:Колега това което сме ти казали по-горе си напълно вярно! Сега видях, че твоята кола е 2003 - демек 150 коня сток,което значи, че на компа като се закачи трябва да покаже налягане на турбото 2350мбар , но атмосферното налягане е 1000мбар следователно турбото ти надува 1350мбар! Що колата ти върви добре и ако наистина надува на толкова турбото ти без атмосферното налягане може би да имаш чип! Приятел с такава му беше на 2350 сложи чип и сега е 2500 или 2600 беше,ще те излужа! Ако греша някъде моля колегите да ме поправят!
тогава?????
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Налягане на турбината
Инжинер философ
, само ми е интересно как разбирате колко е наглягането като пти различни обороти, и ако пък е в движение е с различни стойности и ..... става една каша. И после дойде ли човек за диагностика знае малко повече от мен





- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Re: Налягане на турбината
katronski_br написа:bojky написа:Колега това което сме ти казали по-горе си напълно вярно! Сега видях, че твоята кола е 2003 - демек 150 коня сток,което значи, че на компа като се закачи трябва да покаже налягане на турбото 2350мбар , но атмосферното налягане е 1000мбар следователно турбото ти надува 1350мбар! Що колата ти върви добре и ако наистина надува на толкова турбото ти без атмосферното налягане може би да имаш чип! Приятел с такава му беше на 2350 сложи чип и сега е 2500 или 2600 беше,ще те излужа! Ако греша някъде моля колегите да ме поправят!
тогава?????
Колега когато пуснеш програмата ГТ1 и запалиш колата...тя ти изкарва колко е атмосфернотот налягане и си го показва...някъде около 1000...тук в БУргас на мен ми показва 1056 мбар - атмосферно.... когато тръгнеш и дадеш газ до дупка , ЕКУ-то на колата иска налягане 2050 при мен, демек ---> Атмосферно + това което трябва да се постигне от турбото = 2050 мбар Това значи, че стигне ли това налягане геометрията се отваря и започва да разтоварва малко 4аст от изгорелите газове .за да може да се поддържа това алягане да не стане 4000 и да гръмне турбото примерно...
На колегата който са му казали,че надува на 1,6 бара и е добре...вероятно са го мерили на място... защото и моята като е на място и дам на 3000об. иска 1,5-1,6 (това са стойности с включено атмосферно налягане)
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Налягане на турбината
milennyc написа:Инжинер философ, само ми е интересно как разбирате колко е наглягането като пти различни обороти, и ако пък е в движение е с различни стойности и ..... става една каша. И после дойде ли човек за диагностика знае малко повече от мен
![]()
![]()
Често срещано явление викаш

Не е ли имало случай да ти казват вече "това не така, а така!"

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Налягане на турбината
Аз не съм (а и не твърдя), но пък за колегата от Пловдив...ти сигурен ли си
Интересни са ми другата крайност - хора с опит и познания, който обаче се притесняват, че някой ще им вземе хляба - няма! Ако са толкова добри - няма как да стане

Интересни са ми другата крайност - хора с опит и познания, който обаче се притесняват, че някой ще им вземе хляба - няма! Ако са толкова добри - няма как да стане

- bmw_racing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 11.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D 1999г.
Re: Налягане на турбината
milennyc написа:Инжинер философ, само ми е интересно как разбирате колко е наглягането като пти различни обороти, и ако пък е в движение е с различни стойности и ..... става една каша. И после дойде ли човек за диагностика знае малко повече от мен
![]()
![]()
Ми то няма как на различни скорости да ти показва различно налягане на която и скорост да си принерно от 2000оборота натискаш газта и гледаш кокво налягане ти показва уреда на сяка скорост ти показава едно и също максимално налягане, аз мерих на vw jetta 1.6 tdi като прекарах един тройник в маркуча за налягането който минава от колектора към помпата и уреда си го държиш в едната ръка и гледаш, само че там налягането е малко 0.7 , а на БМВ-то щом е толкова голямо май трябва и миши опашки за да не се измъкне маркуча.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Налягане на турбината
Ето какви са наляганията на турбото в софтуера за е46 320д 136кс и 150кс
БМВ Е46 320д 136кс

БМВ Е46 320д 150кс

Това са стойности с включено атмосферно налягане,тоест за да получите налягането което прави турбото трябва да махнете вашето атмосферно налягане.
П.с аз не се притеснявам дали някой ще ми вземе хляба,достатъчно е някой да погледне подписа ми и ще му стане ясно,добър ли съм или не

БМВ Е46 320д 136кс

БМВ Е46 320д 150кс

Това са стойности с включено атмосферно налягане,тоест за да получите налягането което прави турбото трябва да махнете вашето атмосферно налягане.
П.с аз не се притеснявам дали някой ще ми вземе хляба,достатъчно е някой да погледне подписа ми и ще му стане ясно,добър ли съм или не

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- bmw_racing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 11.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D 1999г.
Re: Налягане на турбината
Браво колега



- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Налягане на турбината
[
На колегата който са му казали,че надува на 1,6 бара и е добре...вероятно са го мерили на място... защото и моята като е на място и дам на 3000об. иска 1,5-1,6 (това са стойности с включено атмосферно налягане)[/quote]
да ха място го мериха
На колегата който са му казали,че надува на 1,6 бара и е добре...вероятно са го мерили на място... защото и моята като е на място и дам на 3000об. иска 1,5-1,6 (това са стойности с включено атмосферно налягане)[/quote]
да ха място го мериха

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Налягане на турбината
добре де аз си казах че не разбирам и за това попитах, защо вадите атмосверното налягане??
като включиш уреда който ти мери там , и двигателя е изгасен 1000 ли ти отчита???
ето това исках да разбера, и ако е така, при стойност например 2500 ще рече че турбото ти прави един път и половина атмосверното налягане така ли?
и друго
говорим в някакви цифри но не разбрах те какво са
атмосверното налягане е 1000 но 1000 какво
1000 кила?
1000 чушки?
1000 евро?
като включиш уреда който ти мери там , и двигателя е изгасен 1000 ли ти отчита???
ето това исках да разбера, и ако е така, при стойност например 2500 ще рече че турбото ти прави един път и половина атмосверното налягане така ли?
и друго
говорим в някакви цифри но не разбрах те какво са
атмосверното налягане е 1000 но 1000 какво
1000 кила?
1000 чушки?
1000 евро?
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Налягане на турбината
Интересно - значи 136-коньовия дизел има пиков бууст 1.1 бара... мислех, че надува на по-малко. Любопитен съм какъв е буста с чип?
@ VRPerformance - можеш ли да обясниш как точно да четем таблиците, които си дал?
@ VRPerformance - можеш ли да обясниш как точно да четем таблиците, които си дал?
Si non confectus, non reficiat.
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани