Проблем с диференциал или нещо друго - Решен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.02.2008

Проблем с диференциал или нещо друго - Решен

Мнение от BMW318ius » 20 Май 2010, 12:40

Значи от една седмица се чува едно виене, като преебан лагер, докато карам. Отидох на на монтьор, но каза, че лагерите са читави. Гледа диференциала, имаше масло. И каза че не може да се разбере от какво е това виене.
От какво може да е
Последна промяна BMW318ius на 10 Юни 2010, 20:38, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Re: Проблем с диференциал или нещо друго

Мнение от Azereus » 20 Май 2010, 12:51

Ако е дифа като влизаш в завой ще вие само наляво или само надясно като завиваш или поне ще има някаква промяна.
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.02.2008

Re: Проблем с диференциал или нещо друго

Мнение от BMW318ius » 20 Май 2010, 12:54

Ами не, то е постоянно виене докато карам. Няма значение дали завивам или не. Само докато увеличавам скороста се чува по шумно. Както издават тролейте звук, нещо подобно е :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Re: Проблем с диференциал или нещо друго

Мнение от Изрода » 20 Май 2010, 13:05

Azereus написа:Ако е дифа като влизаш в завой ще вие само наляво или само надясно като завиваш или поне ще има някаква промяна.



Точно това е когато е лагер на главина колега.

Дифа вие обикновенно наи силно при около80 километра като пуснеш гаста на колата.
Тогава е наи силно изразено.
А ти пич си ходил при ебати маистора щом не може да разбере дали е от дифа виенето.
То е толко специфично , че се разбира за 5 секунди от всеки полуграмотен маистор..

Лагеирте на главините се проверяват - вдигаш едната страна на колата на крик , палиш я и ускоряваш до към 60 км покилометраж и изключваш от скорост.
Ако не вие , проверяваш другото колело по същия начин .
Ма за мене тва е излишна занимавка при положение че виенето на дифа и колелата се различват толко много че се разбира на секундата ;)

Успех :yes:
Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.02.2008

Re: Проблем с диференциал или нещо друго

Мнение от BMW318ius » 20 Май 2010, 13:08

И какво да правя :conf:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Re: Проблем с диференциал или нещо друго

Мнение от Изрода » 20 Май 2010, 13:17

BMW318ius написа:И какво да правя :conf:



Ами аз съм ти написъл как да провериш лагерите на главините в домашни условия.
Ако не е от тях , а виенето със сигурност е от зад - значи е дифа.
Тва е по метода на изключването.

А 2 я вариант е отиди при някои кадърен маистор, или При Сони от форума , да ти каже момчето за 2 минути и да не се чудиш и повърташ една седмица :mhihi:


ПС.
Само ако пробваш ти и я вдигаш на криг, не трябва да имаш ШПЕР.
Щото ако имаш и се опиташ да тръгнеш на крик - ще е грозна гледка :mhihi:
Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Re: Проблем с диференциал или нещо друго

Мнение от Nikito_nn » 20 Май 2010, 16:45

Само на скорост ли вие или няма значение, при по висока скорост усилва ли се?
Гумите ти как са, щото ми се е случвало от гадни гуми(неравномерно износени) да ми вие.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.02.2008

Re: Проблем с диференциал или нещо друго

Мнение от BMW318ius » 20 Май 2010, 18:42

Nikito_nn написа:Само на скорост ли вие или няма значение, при по висока скорост усилва ли се?
Гумите ти как са, щото ми се е случвало от гадни гуми(неравномерно износени) да ми вие.

Ами постоянно си вие. Като намалявам се чува различно. При 70 се чува най-много

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Проблем с диференциал или нещо друго

Мнение от EnimEn » 20 Май 2010, 18:55

Изрода написа:
Azereus написа:Ако е дифа като влизаш в завой ще вие само наляво или само надясно като завиваш или поне ще има някаква промяна.



Точно това е когато е лагер на главина колега.

Дифа вие обикновенно наи силно при около80 километра като пуснеш гаста на колата.
Тогава е наи силно изразено.
А ти пич си ходил при ебати маистора щом не може да разбере дали е от дифа виенето.
То е толко специфично , че се разбира за 5 секунди от всеки полуграмотен маистор..

Лагеирте на главините се проверяват - вдигаш едната страна на колата на крик , палиш я и ускоряваш до към 60 км покилометраж и изключваш от скорост.
Ако не вие , проверяваш другото колело по същия начин .
Ма за мене тва е излишна занимавка при положение че виенето на дифа и колелата се различват толко много че се разбира на секундата ;)

Успех :yes:


:yes: и за да бъдем още по-точни дифа направо няма как да вие, единствено може да вие главното предаване (пинъона и короната) Ся някой ще каже, че тва си е в прасето и сичкото се води диф, но не е така :yes:
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Проблем с диференциал или нещо друго

Мнение от LiTtLeRoCk » 20 Май 2010, 19:00

:yes: и за да бъдем още по-точни дифа направо няма как да вие, единствено може да вие главното предаване (пинъона и короната) Ся някой ще каже, че тва си е в прасето и сичкото се води диф, но не е така :yes:

И лагерите,както беше при мен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 13.03.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW

Re: Проблем с диференциал или нещо друго

Мнение от ///M BOSS » 20 Май 2010, 20:01

Според мен е един или двата лагера на главините ,ако ли не дифа няма какво друго да е :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.02.2008

Re: Проблем с диференциал или нещо друго

Мнение от BMW318ius » 20 Май 2010, 20:10

Добре, ако е от дифа, какви пари ще излезе за ремонт. Някви идеи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 13.03.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW

Re: Проблем с диференциал или нещо друго

Мнение от ///M BOSS » 20 Май 2010, 20:16

Ами втора ръка читав диф е към 100 кинта колега ,за ремонт незнам колко ще ти вземат и нали си заслужава да го правиш твоя или е по-добре направо да го подновиш :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.02.2008

Re: Проблем с диференциал или нещо друго

Мнение от BMW318ius » 20 Май 2010, 21:09

Но има вариант и това виене да е от гумите :paranoid:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Re: Проблем с диференциал или нещо друго

Мнение от Nikito_nn » 21 Май 2010, 9:29

BMW318ius написа:Но има вариант и това виене да е от гумите :paranoid:

Ами немога да ти кажа със сигурност, ама си бях сложил временно отзад едни гуми, които бяха неравномерно износени и така виеше, без значение на скорост или в завой си виеха и то най вече при около 60км/ч а като вдигна от 90-100 нагоре шума намаляше. Ама като ги смених всичко стана тип топ. Просто ти казвам ако скоро си сменял гуми и от тогава се е появил шума че може да е от тях. Виенето доста наподобяваше виене на лагер.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook