Проблем с автоматика на 328

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 18.11.2009
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: С 45-ти номер

Проблем с автоматика на 328

Мнение от todor kerin » 18 Май 2010, 20:16

Колата е е46 328и автоматик с типтроник от преди фейса.От преди около 2 месеца,колата имаше едно странно зачудване в автоматика.При потдържане на постоянна газ, автоматика,непрекъснато сменяше по ниска и по висока предавка,като не можеше да прецени на коя да остане :dummy:.Днес най-неочаквано ,колата както върви,изведнъж скоростите изчезват и при подаване на газ,само се вдигат оборотите,но колата не тръгва.На дисплея,където показва на коя скорост е колата,излезна един предупредителен знак.
Какъв според вас е проблема и как вървят едни автоматични скорости с типтроник 2-ра ръка :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 18.11.2009
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: С 45-ти номер

Re: Проблем с автоматика на 328

Мнение от todor kerin » 18 Май 2010, 20:18

Препоръчайте ми и някой сервиз за автоматици около Пловдив
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e65 730d SE
Мечтае да кара: m5

Re: Проблем с автоматика на 328

Мнение от optimist » 18 Май 2010, 21:13

Тва се ремонтира да си купиш втора употреба е леко не добър вариант. Предполагам че конвертора ти се е преселил във вечните ловни полета зависи кво му е от 1000лв до към 3 хл и си ти.
В софия прилични са
джемини4 за ПЛ не знам
Изображение

You sooooo want to hate these guys – they brag about the Ultimate Driving Machine and dammit they deliver exactly what they promise. In every sector expect definitive build quality and peerless engineering

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Проблем с автоматика на 328

Мнение от tsb_bg » 18 Май 2010, 21:26

Сменял ли си маслото и филтъра???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e65 730d SE
Мечтае да кара: m5

Re: Проблем с автоматика на 328

Мнение от optimist » 18 Май 2010, 21:28

от това няма да се оправи
Изображение

You sooooo want to hate these guys – they brag about the Ultimate Driving Machine and dammit they deliver exactly what they promise. In every sector expect definitive build quality and peerless engineering

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Проблем с автоматика на 328

Мнение от tsb_bg » 18 Май 2010, 21:42

Питам сменяно ли е маслото не защото ще се оправи, а защото по отработеното масло и боклука по магнитите може да се ориентираш доста добре за състоянието на кутията

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 18.11.2009
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: С 45-ти номер

Re: Проблем с автоматика на 328

Мнение от todor kerin » 18 Май 2010, 22:53

Не е сменяно маслото.На 160 000км е колата.Какъв е този конвертор?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Проблем с автоматика на 328

Мнение от tsb_bg » 18 Май 2010, 23:52

Щом не е сменяно маслото ти препоръчвам ако не друго поне да провериш нивото и да провериш цвят и миризмата от картера...
Когато автоматика превключва постоянно между 2 предавки причината може да е в управлението.
Електрониката решава, че при определена скорост и натоварване/обороти може да превключи на по-висока предавка и да облекчи двигателя, а на практика като превключи се оказва, че оборотите за тази предавка са твърде ниски (пада мощността) и връща обратно 1 предавка. Това е по-скоро типично за високите скорости където производителя препоръчва да се кара на 4 а не на D когато ще се поддържа максимална скорост за по-дълго време.
Обикновено грешките по електрониката се хващат от читава диагностика и за това ти препоръчвам преди да правиш каквото и да било да провериш нещата на диагностика. Самия блок има "адаптации", които могат да се нулират при диагностика.

PS: Имай предвид, че работата на автомата сериозно се влияе от състоянието на акумулатора (вкл. и грешки натрупани ако е свалян и качван на ново)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 18.11.2009
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: С 45-ти номер

Re: Проблем с автоматика на 328

Мнение от todor kerin » 19 Май 2010, 9:30

tsb_bg написа:Щом не е сменяно маслото ти препоръчвам ако не друго поне да провериш нивото и да провериш цвят и миризмата от картера...
Когато автоматика превключва постоянно между 2 предавки причината може да е в управлението.
Електрониката решава, че при определена скорост и натоварване/обороти може да превключи на по-висока предавка и да облекчи двигателя, а на практика като превключи се оказва, че оборотите за тази предавка са твърде ниски (пада мощността) и връща обратно 1 предавка. Това е по-скоро типично за високите скорости където производителя препоръчва да се кара на 4 а не на D когато ще се поддържа максимална скорост за по-дълго време.
Обикновено грешките по електрониката се хващат от читава диагностика и за това ти препоръчвам преди да правиш каквото и да било да провериш нещата на диагностика. Самия блок има "адаптации", които могат да се нулират при диагностика.

PS: Имай предвид, че работата на автомата сериозно се влияе от състоянието на акумулатора (вкл. и грешки натрупани ако е свалян и качван на ново)

Ще започна с една диагностика тези дни,да видим.Ако откача акумолатора за 24 часа,ще се нулират ли настройките на автомата?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Проблем с автоматика на 328

Мнение от tsb_bg » 19 Май 2010, 9:36

todor kerin написа:Ако откача акумолатора за 24 часа,ще се нулират ли настройките на автомата?

Няма да стане колега "козата си иска пръч ...." :D
По-добре не си губи времето и направи диагностиката и провери нивото на маслото в скоростната кутия

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 18.11.2009
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: С 45-ти номер

Re: Проблем с автоматика на 328

Мнение от todor kerin » 17 Юли 2010, 16:09

Проблема се реши-подменен ходросъединител,нова маслена помпа на кутията и рециклиране на балона,както и подменени фрикционни дискове.В сервиз ми искаха 2к без гаранция и 3.4к за 1 година гаранция :kuku: .Всичко излезе малко под 2к с 1 година гаранция от човек разбиращ си от работата.
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook