ковани бутала
Модератор: bum_bum
32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
Лудия Бик2 написа:vassil.velichkov
тъй кат те слушам май го оувърспинваш уеко ми се струва![]()
В минало време...Отдавна не ползвам този кенеф наречен K04...

- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
Лудия Бик2 написа:пп: за буталата, значи няма фабрично зглобен двигател, правен да се кара по цял ден с ковани бутала .
сега наистина зависи за кво ти е колата: за драг/врц/ще отваряш двигателя още няколко пъти/ф1/и дрковани бутала, по-добри са наистина, но за по-кратко
Ами не си съвсем прав - на първо четене се сещам за Porsche Turbo например (по специално Cayenne 4.5 Turbo) от турбо-колите, има и стари "кошници" като Ford GTO '69, от моторите Ducati 999 и т.н.
Вярно е, че сток мотори с ковани бутала са рядкост - основните причини са три:
1. Харч на масло (не можеш да ги караш хората да карат само с Motul 20W60

2. По-силен шум
3. Повече вредни емисии
По света има сигурно милиони коли, които се карат всеки ден с ковани бутала. Така или иначе един напънат мотор не е буквално за всеки ден - да си ходиш по командировки и до офиса и пр. Познавам хора, които си карат с ковани бутала по 50000-60000км. Ако говорим за истински every-day режим, аз например навъртам по 80 000 на година. За такива километри и за моето каране сток моторите не изкарват много време...


Има и друго нещо - не всички ковани бутала са еднакви. По-старите разработки изискват clearance от порядъка на 0.009". По-новите бутала с високо съдържание на силиции и с оптимизиран дизайн и конструкция могат спокойно да работят с clearance от порядъка на 0.006-0.003". Всеки произовдител си дава съответните препоръки и по това можеш да се ориентираш, що за бутала произвежда.
32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани