Проблем с мощността при м43б18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- radio_manbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 10.03.2006
- Местоположение: София
Проблем с мощността при м43б18
Колеги имам проблем с колата.
Като я запаля (трудно започна да пали) се форсира максимум до 3500 оборота след което започва да гъгне .
Не желае да задържи ниските обороти и след като спра да подавам газ се опитва да ги задържи 1-2 секунди и гасне с притрисане. Звука е както един колега се беше изразил - каточели съм сложил спортен филтър.
Погледнах гофрираната труба м/у кутията и колектора - беше скъсана и за да разбера дали е от нея я подлепих, но проблема си остана...
Колата е на 195000 реални от които 12 хиляди са минати в бг.
Състоянието на мотора е перфектно и досега никога не ми е давала какъвто и да било проблем.
Искам да уточня че колата е с катализатор та имам някакви съмнения за него.
Прочетох доста теми но за конкретните симптоми не намерих нищо.
Колата не я бях карал една седмица и днес като запалих и се подкара това започнах да усещам.
Отначало държеше ниските обороти сега вече съвсем ги няма.
Един бул. Яворов немога да кача..... в частта на ТВ кула...
Предварителни благодарности към всички.
Като я запаля (трудно започна да пали) се форсира максимум до 3500 оборота след което започва да гъгне .
Не желае да задържи ниските обороти и след като спра да подавам газ се опитва да ги задържи 1-2 секунди и гасне с притрисане. Звука е както един колега се беше изразил - каточели съм сложил спортен филтър.
Погледнах гофрираната труба м/у кутията и колектора - беше скъсана и за да разбера дали е от нея я подлепих, но проблема си остана...
Колата е на 195000 реални от които 12 хиляди са минати в бг.
Състоянието на мотора е перфектно и досега никога не ми е давала какъвто и да било проблем.
Искам да уточня че колата е с катализатор та имам някакви съмнения за него.
Прочетох доста теми но за конкретните симптоми не намерих нищо.
Колата не я бях карал една седмица и днес като запалих и се подкара това започнах да усещам.
Отначало държеше ниските обороти сега вече съвсем ги няма.
Един бул. Яворов немога да кача..... в частта на ТВ кула...
Предварителни благодарности към всички.



БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем с мощността при м43б18
Гофрирания маркуч го смени,щото точно оттам може да ти идва проблема-нищо че си го облепил,може да смуче още въздух
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с мощността при м43б18
Колега , не знам колко теми си изчел , ама определено има доста писано по тоя въпрос ....
Иди на диагностика , тука може да хвърлиме по един боб или да ти дадеме следния отговор :
- датчик колянов вал , ламбда , стъпков мотор , запушен катализатор, скъсан гофриран маркуч и т.н. и т.н.
Може да смуче въздух от някъде (както сам каза ,ти е скъсан гофрирания маркуч... ) , а може и датчика на коляновия вал да е сдал багажа (аз лично мисля , че в него ти е проблема ...).
Иди на диагностика , тука може да хвърлиме по един боб или да ти дадеме следния отговор :
- датчик колянов вал , ламбда , стъпков мотор , запушен катализатор, скъсан гофриран маркуч и т.н. и т.н.
Може да смуче въздух от някъде (както сам каза ,ти е скъсан гофрирания маркуч... ) , а може и датчика на коляновия вал да е сдал багажа (аз лично мисля , че в него ти е проблема ...).
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Проблем с мощността при м43б18
metodi80 написа:Колега , не знам колко теми си изчел , ама определено има доста писано по тоя въпрос ....
Иди на диагностика , тука може да хвърлиме по един боб или да ти дадеме следния отговор :
- датчик колянов вал , ламбда , стъпков мотор , запушен катализатор, скъсан гофриран маркуч и т.н. и т.н.
Може да смуче въздух от някъде (както сам каза ,ти е скъсан гофрирания маркуч... ) , а може и датчика на коляновия вал да е сдал багажа (аз лично мисля , че в него ти е проблема ...).
Колегата е прав ходи на диагностика че може от 100 неща да е поне да изключиш някои от тях

Бъди честен пък да става квото ще
- transporter_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: нещо черно
- Мечтае да кара: 850i
- Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009
Re: Проблем с мощността при м43б18
viewtopic.php?f=8&t=182899 Колега ние го имаме тозй проблем
Погледни си вакума за който аз съм писъл,моят мотор е същият като твоя
Успех 



325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370
- radio_manbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 10.03.2006
- Местоположение: София
Re: Проблем с мощността при м43б18
проблема е още налице а аз чета ли чета...
Смених гофрирания маркуч - без резултат.
За съжаление се задълбочава, вече качва на максимум - 2300-2400 и повече не иска.
Когато запаля пали от половин оборот и ги дърби перфектно до мемента в които не подам по рязко газ
Всичко това на място без значение дали е топла или студена.
Ако подам плавно газ вдига оборотите до 2400 макс след което започва да глъхне и като пусна газта се връща в нормални обороти ако подам рязко газ т.е. натисна рязко педала задържа една две секунди и го пусна то гасне и след това пали доста трудно.
Чакам да видя какво ще стане дали ще може да се направи дигностика на място 1е по начина по коит работи надали ще качи баира на гаража камоли да стигне до маистор.
Поздрави
Смених гофрирания маркуч - без резултат.
За съжаление се задълбочава, вече качва на максимум - 2300-2400 и повече не иска.
Когато запаля пали от половин оборот и ги дърби перфектно до мемента в които не подам по рязко газ
Всичко това на място без значение дали е топла или студена.
Ако подам плавно газ вдига оборотите до 2400 макс след което започва да глъхне и като пусна газта се връща в нормални обороти ако подам рязко газ т.е. натисна рязко педала задържа една две секунди и го пусна то гасне и след това пали доста трудно.
Чакам да видя какво ще стане дали ще може да се направи дигностика на място 1е по начина по коит работи надали ще качи баира на гаража камоли да стигне до маистор.
Поздрави



БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Проблем с мощността при м43б18
а бензина как е(намирисва ли)... може да дърпа вуздух по системата съответно и да изхвърля бензин, от там се губи налягане->губи и мощност. Трудното палене може би е от това докато качи бензина обратно. Това ми идва като на идея в момента, понеже наскоро имах проблем с едно маркуче, и колата си губише мощност на моменти, но си дигаше обороти(освен един път в близост до бензиностанцията реши че бензина ще свършва и повече от 3500 не вдигна, после 2000 и нещо) това беше преди да установя че имам този проблем и трябваше да мина още доста километри(на другия ден тръгнах да пътувам и да не казвам какъв разход ми даде преди да открия че тече и от къде...), на празен ход съм забелязвал също оборотите не са нормални на моменти. Говоря за едно маркуче гумено преди инжекцията под всмукат. колектори, което е като мека връзка между медната тръбичка от резервоара и инжекцията. Огледай за течове нещо. Забравих да спомена че при мен двг-то е М40. 

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Проблем с мощността при м43б18
Филтрите сменяш ли ги навреме, най вече горивния. Според мен или това или катализатор, ама по добре първо на диагностика.
- pininfarina
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 22.04.2010
Re: Проблем с мощността при м43б18
колега мои приятел имаше този проблем оказа се че помпата в резервоара е задрастена и като я пакара малко и от лашкането се пооправя и тои си мислише че е от студената кола но се оказа друго.
- kingstones
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: E 36;320i
- Мечтае да кара: m6
Re: Проблем с мощността при м43б18
колега виж кабелчетата на ТПС ДРОСЕЛА
Re: Проблем с мощността при м43б18
Колега, мога да дойда на място да ти закача колата, но ти гарантирам, че няма да се разбере много от нея. Ако е датчик, което ме съмнява много е възможно да го покаже. Като цяло нещо ме кара да мисля за бензинова помпа, регулатор но това е много малко вероятно. Ако е запушен катализатора, ще го разбереш лесно, просто някой да дава газ на колата а ти виж какво ес случва през гърнето. ако искаш звънни ми утре да се разберем да дойда на място да я закачим за да се види дали ще изскочи нещо 0885721222 

- chocho_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 10.08.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 e36
- Мечтае да кара: Ford Mustang GT500 Shelby 69`
Re: Проблем с мощността при м43б18
Колеги, не може ли да е от датчика за разспределителния вал?
Никога, не карай толкова бързо, отколкото може да лети твоя ангел-хранител.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани