фабрична аларма
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
фабрична аларма
здравейте,
от скоро имам Е46 с фабрична аларма и имам някои въпроси. Изчетох всичко в търсачката и по наръчника, но все пак не открих отговор на въпросите. Като цяло в търсачката намерих само хора питащи, защо не им пиука като заключват/отключват, мен пък това супер много ме дразни и много си харесвам как само централното се чува и нищо друго
Значи понякога като заключа и си светнат мигачите и си замига червената лампа под огледалото (значи и алармата е задействана) после не мога да отключа колата с другия бутон от ключа. Трябва да натисна отново бутона за заключване (светва плафоните вътре) и централното издава лек звук и чак след това мога вече да я отключа с бутона за отключване, това защо така се получава ?? Това нещо се случва на доста случаен принцип, веднъж си се отключва веднага от бутона, веднъж не.
Ако реша да сменям акумулатора, трябва ли нещо специално да внимавам по алармата и изобщо по колата (освен да не давам на контакт докато няма акумулатор) или не ?
Изобщо някой може ли да разкаже на 2 на 3 как действа това нещо, защото четох по наръчника, че има възможност да се изключат обемния датчик и датчика за накланяне на колата (тоест да охранява само вратите). Целта е, ако я прекарваш на рапатрак или нещо дето ще я наклони да си я заключиш с алармата, но да не задействаш датчика за накланяне, за да не се задейства алармата при превозването.
от скоро имам Е46 с фабрична аларма и имам някои въпроси. Изчетох всичко в търсачката и по наръчника, но все пак не открих отговор на въпросите. Като цяло в търсачката намерих само хора питащи, защо не им пиука като заключват/отключват, мен пък това супер много ме дразни и много си харесвам как само централното се чува и нищо друго

Значи понякога като заключа и си светнат мигачите и си замига червената лампа под огледалото (значи и алармата е задействана) после не мога да отключа колата с другия бутон от ключа. Трябва да натисна отново бутона за заключване (светва плафоните вътре) и централното издава лек звук и чак след това мога вече да я отключа с бутона за отключване, това защо така се получава ?? Това нещо се случва на доста случаен принцип, веднъж си се отключва веднага от бутона, веднъж не.
Ако реша да сменям акумулатора, трябва ли нещо специално да внимавам по алармата и изобщо по колата (освен да не давам на контакт докато няма акумулатор) или не ?
Изобщо някой може ли да разкаже на 2 на 3 как действа това нещо, защото четох по наръчника, че има възможност да се изключат обемния датчик и датчика за накланяне на колата (тоест да охранява само вратите). Целта е, ако я прекарваш на рапатрак или нещо дето ще я наклони да си я заключиш с алармата, но да не задействаш датчика за накланяне, за да не се задейства алармата при превозването.
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: фабрична аларма
Toзи проблем е странен, може нещо да е объркано при инсталацията.
Някой колега, който се е ровил в основните настройки на алармата повече от ме може да е запознат с нещо такова, но аз лично не смятам, че е софтуерен проблем.
Колкото до останалите въпроси:
При смяна на акумулатор нямаш за какво да гледаш, освен да не объркаш кабелите
Откачаш стария, слагаш новия, закрепваш го на място със скобата, слагаш кабелите.
Изключването на датчиците става като натиснеш два пъти последователно копчето за заключване.
Не помня интервала, но го натискаш веднъж, щом чуеш централното го натискаш още веднъж и датчиците са изключени.
Не съм сигурен, но и лед-чето трябва да мига по различен начин в този режим.
Някой колега, който се е ровил в основните настройки на алармата повече от ме може да е запознат с нещо такова, но аз лично не смятам, че е софтуерен проблем.
Колкото до останалите въпроси:
При смяна на акумулатор нямаш за какво да гледаш, освен да не объркаш кабелите

Откачаш стария, слагаш новия, закрепваш го на място със скобата, слагаш кабелите.
Изключването на датчиците става като натиснеш два пъти последователно копчето за заключване.
Не помня интервала, но го натискаш веднъж, щом чуеш централното го натискаш още веднъж и датчиците са изключени.
Не съм сигурен, но и лед-чето трябва да мига по различен начин в този режим.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: фабрична аларма
ясно мерси
тва с отключването наистина е странно. Днес пак така и като напомпих 3-4 пъти копчето и се отключи
Да не е слаба батерията нещо, ама не ми се вярва, щото пък заключването винаги го хваща 

тва с отключването наистина е странно. Днес пак така и като напомпих 3-4 пъти копчето и се отключи


Re: фабрична аларма
Може от много натискане да се е повредило микроключето под пластмасата, да са се окислили/прекъснали пътечките на платката или да се е спукала самата платка
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: фабрична аларма
tsb_bg написа:Може от много натискане да се е повредило микроключето под пластмасата, да са се окислили/прекъснали пътечките на платката или да се е спукала самата платка
може ли да се отваря ключа по някакъв начин, за да се провери това ?
Re: фабрична аларма
А с кои ключове точно си?
1996-та година би трябвало да си със сменяемата батерия и те се отварят
Ромбоидните със зареждаемите батерии по принцип са капсуловани
1996-та година би трябвало да си със сменяемата батерия и те се отварят
Ромбоидните със зареждаемите батерии по принцип са капсуловани
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: фабрична аларма
tsb_bg написа:А с кои ключове точно си?
1996-та година би трябвало да си със сменяемата батерия и те се отварят
Ромбоидните със зареждаемите батерии по принцип са капсуловани
колега говоря за Е46, след това в подписа ми дето е 96-та съм въвел и другото. Колата е 2000г. 320i Touring.
Ето това ми е ключа:

С емблемата заключвам, с бутона със стрелка на него отключвам !
Re: фабрична аларма
По принцип тези ключове не се отварят за смяна на батериите, съответно ще е трудно да видиш състоянието на платката и на микроключето под бутона
Мога да те посъветвам ако имаш друг ключ да пробваш с него, а ако нямаш да пробваш да пре-програмираш този
Вариант също е да намериш нов корпус за такъв ключ (колега ги предлагаше в "продава") и да се опиташ да отвориш твоя
Мога да те посъветвам ако имаш друг ключ да пробваш с него, а ако нямаш да пробваш да пре-програмираш този
Вариант също е да намериш нов корпус за такъв ключ (колега ги предлагаше в "продава") и да се опиташ да отвориш твоя
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: фабрична аларма
ясно разбрах, за сега няма да пипам, ако стане много дразнещо вече ще видим. А да попитам препрограмирането мога и сам да си го направя или трябва в БМВ сервиз, не говориш за обучаването на ключа или ?
- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: фабрична аларма
колега може да се смени във е46фанатикс има тема за смяна на батерия на този ключ... сега не мога да я намеря, но я потърси. ако отидеш в дарукар там ще ти кажат, че не се сменя и ще ти обявят скормната цена от 320лв
така че си заслужава да погледнеш...

- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: фабрична аларма
scipo написа:колега може да се смени във е46фанатикс има тема за смяна на батерия на този ключ... сега не мога да я намеря, но я потърси. ако отидеш в дарукар там ще ти кажат, че не се сменя и ще ти обявят скормната цена от 320лвтака че си заслужава да погледнеш...
даже колега ти намерих темата:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=451510
аз трябва да я сменям на моя защото хваща от 2-3 метра ... но не ми се занимава все още

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: фабрична аларма
мерси колега за линка, доста полезно
за сега нищо няма да предприемам, защото си работи и го прави от време на време, а и колата я имам от 1 седмица. Ще видим по-нататък как ще се държи и ако ме изнерви ще го смена, като гледам не е философия голяма

за сега нищо няма да предприемам, защото си работи и го прави от време на време, а и колата я имам от 1 седмица. Ще видим по-нататък как ще се държи и ако ме изнерви ще го смена, като гледам не е философия голяма

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани