Въпрос за виско на 325 TDS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
			34 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
Здравейте,
колега радвам се че се е оправило.
За информация бих искал да добавя ако виското е зацепело на ~%100 то тогава ще имате допълнително съпротивление на двигателя което ще намали мощността и ще вдигне разхода на гориво. Ако имате борд компютър най елементарно може да погледнете скрита функция "3" когато двигателя е нормално загрял и когато е загрял и виското е зацепило.На място ~0.8 лт/час без виско, ~1.2 лт/час с виско. Другия вариянт е Монтаж на електрическа перка за охлаждане на Е34
Поздрави
			
		колега радвам се че се е оправило.
За информация бих искал да добавя ако виското е зацепело на ~%100 то тогава ще имате допълнително съпротивление на двигателя което ще намали мощността и ще вдигне разхода на гориво. Ако имате борд компютър най елементарно може да погледнете скрита функция "3" когато двигателя е нормално загрял и когато е загрял и виското е зацепило.На място ~0.8 лт/час без виско, ~1.2 лт/час с виско. Другия вариянт е Монтаж на електрическа перка за охлаждане на Е34
Поздрави
- pgv64
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
 Колега не се вкарвай в приключения , ами си купи ново виско! Това с блокирането на виско съединителя е само временно решение.За да се върти така перкаата при спрял двг. , значи считай, че масленият силикон е изхвърлен в достатъчно количество, за да не действа.
 Колега не се вкарвай в приключения , ами си купи ново виско! Това с блокирането на виско съединителя е само временно решение.За да се върти така перкаата при спрял двг. , значи считай, че масленият силикон е изхвърлен в достатъчно количество, за да не действа.Ако беше по- добре с блокирана перка ,то швабите щяха да го направят така (Като "москвич"412) !
Не мисля, че ние дето караме БМВ, сме по- умни от конструкторите на БМВ.

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
Така ще е това лято.Разбита ос на водната помпа е по-малкото зло от спукана глава.Не мога аз да се фукам че карам БМВ а да не мога да карам на магистралата с повече от 140 км/ч щото загрява чайника.Ясно е че по-нататък ще се дават пари за ново,но за сега ще е така па да видим какво ще стане.
			
		Re: Въпрос за виско на 325 TDS
Днес си зацепих перката с една видия и сега направо съм като F16 при излитане.Имам въпрос обаче.Като подам повечко газ освен въздушната струя се чува и един леко писклив звук ,от какво може да е?Има ли вероятност като съм зацепил виското да пищи някой лагер?Преди да го зацепя нищо не е пищяло или скърцало.Моето обяснение е ,че като го вкарам във високи обоорите самия въздух цвили вътре около мотора.
			
			34 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
