Жълтата лампичка с двигателчето и грешки при диагностика
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Жълтата лампичка с двигателчето и грешки при диагностика
slitter написа:Значи, да кажа и аз, защото момчето дойде при мен: нямам никаква идея откъде идва проблема, защото цялата работа е много странна. Какво имам предвид - че има мисфайър на 1 цилиндър има, че е спъната колата като светне чек енджина, спъната е - човек ще си помисли, че е изгоряла бобината, щото ефекта е само на 1ви цилиндър. Да кажем, че ако смучеше въздух, може би щеше да има и мисфайър и на още един поне или два, поне така става обикновено. Озадачението идва от факта, че като изтриеш грешките първи цилиндър тръгва, колата получава мощност и върви доста добре, все пак си е 323, но за 50-60 метра, след което пак светва лампата и първи цилиндър пак спира. Получава се в движение. На място, работейки може да изкара дълго време без да светне лампата и да се получи мисфайъра, но тръгне ли колата и хоп след малко! Тъпото е, че придръжаващите тестове на дис към грешката не дават никакви индикации от какво действително се получава така - примерно дава като вероятност малко количество гориво в резервоара - ГЛУПОСТИ! Не ми се вярва да е в бобината проблема, щото една бобина или работи, или не работи, а тя проработва като делнеш грешките! Абе, тия мисфайъри са много странни. А и аз нямам условия да разкоствам колата, затова пратих момчето при Ясен. За мен също ще е интересно от какво става това!
повярвай ми може да смъче въздух и да дава само на един цилиндър мисфайър огледай маркучите от филтъра до дросела и има едно като рейка над колекторните тръби с вакууми за всеки цилиндър имахме подобен проблем скоро с м54 б30 то разлика няма ..
Барай шишарката Минкеее ....
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Жълтата лампичка с двигателчето и грешки при диагностика
slitter написа:Значи, да кажа и аз, защото момчето дойде при мен: нямам никаква идея откъде идва проблема, защото цялата работа е много странна. Какво имам предвид - че има мисфайър на 1 цилиндър има, че е спъната колата като светне чек енджина, спъната е - човек ще си помисли, че е изгоряла бобината, щото ефекта е само на 1ви цилиндър. Да кажем, че ако смучеше въздух, може би щеше да има и мисфайър и на още един поне или два, поне така става обикновено. Озадачението идва от факта, че като изтриеш грешките първи цилиндър тръгва, колата получава мощност и върви доста добре, все пак си е 323, но за 50-60 метра, след което пак светва лампата и първи цилиндър пак спира. Получава се в движение. На място, работейки може да изкара дълго време без да светне лампата и да се получи мисфайъра, но тръгне ли колата и хоп след малко! Тъпото е, че придръжаващите тестове на дис към грешката не дават никакви индикации от какво действително се получава така - примерно дава като вероятност малко количество гориво в резервоара - ГЛУПОСТИ! Не ми се вярва да е в бобината проблема, щото една бобина или работи, или не работи, а тя проработва като делнеш грешките! Абе, тия мисфайъри са много странни. А и аз нямам условия да разкоствам колата, затова пратих момчето при Ясен. За мен също ще е интересно от какво става това!
Интересното е колега това което стана последният път когато изтри грешката. Това не съм го споменавал до сега. Ти знаеш как се държи колата след изтриване на грешката. И знаеш какво става след като се подкара. Тогава я ръчкахме. След като се разделихме и грешката беше за пореден път изтрита, аз подкарах колата съвсем леко, с не повече от 2000 оборота. Така издържа няколо километра без да светне лампичката. Обаче правеше друго. Предърпваше много рязко и силно все едно ще огасне докато не стигне по-големи обороти. Естествено след време си светна лампата и се получи познатият ефект вече.
Да ще отида при Ясен Николов, но няма да е веднага - колкото и да ми се иска. Колата е "зазимена", не се кара и няма да се кара докато не се прибера. Ако имате още идеи казвайте, все пак трябва да съм подготвен като отида при човека.

Re: Жълтата лампичка с двигателчето и грешки при диагностика
taba4ko написа:Интересното е колега това което стана последният път когато изтри грешката. Това не съм го споменавал до сега. Ти знаеш как се държи колата след изтриване на грешката. И знаеш какво става след като се подкара. Тогава я ръчкахме. След като се разделихме и грешката беше за пореден път изтрита, аз подкарах колата съвсем леко, с не повече от 2000 оборота. Така издържа няколо километра без да светне лампичката. Обаче правеше друго. Предърпваше много рязко и силно все едно ще огасне докато не стигне по-големи обороти. Естествено след време си светна лампата и се получи познатият ефект вече.
Да ще отида при Ясен Николов, но няма да е веднага - колкото и да ми се иска. Колата е "зазимена", не се кара и няма да се кара докато не се прибера. Ако имате още идеи казвайте, все пак трябва да съм подготвен като отида при човека.
Дааааа, тогава нещата наистина вървят към паразитен въздух - по-голямо натоварване, по-голямо количество паразитен въздух към 1ви цилиндър! Явно наистина ще дойде от това! Еми, то това може да те радва - намира се пропуска къде е, отстранява се и заспива. Няма да е скъпо поне или поне така си мисля!

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Жълтата лампичка с двигателчето и грешки при диагностика
Вземи си едно спрейче за почистване на карбуратори то е на ацетонова основа и пръскай с наго на работещ двигател около първи цилиндър и вакумите ако смуче въздух от някъде от същото място ще дръпне и спрея и сместа на колата ще се обогати в следствие на което оборотите на двигателя или ще се вдигнат или ще се опита да гасне и значи от там дърпа паразитен въздух и ще го хванеш.
Аз те съветвам да си го провериш сам спрея е 5 лв. може проблема да е елементарен и тогава при Ясен, ако не се оправиш сам.
Аз те съветвам да си го провериш сам спрея е 5 лв. може проблема да е елементарен и тогава при Ясен, ако не се оправиш сам.
Re: Жълтата лампичка с двигателчето и грешки при диагностика
Въпросният Ясен има бан в този форум - каква е била причината за това, правилна или не, не мога да кажа, но моля го рекламирайте тук
На ЛС се разбирайте къде е, къде трябва да се ходи и т.н. и пишете повече по техническата част на проблема
На ЛС се разбирайте къде е, къде трябва да се ходи и т.н. и пишете повече по техническата част на проблема
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани