БМВ 320! ПРОБЛЕМА ПРОДАЛЖАВА
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- perko81
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-320 Е36
БМВ 320! ПРОБЛЕМА ПРОДАЛЖАВА
Здравейте отново проблемите продължават с моята Машина ,в изминалите коментари послушах доста от вас:Проблема е следния, както писах парвия път с проблема че колата не работи добре ,когато набирам скорост и превключа примерно 1-2 или 2-3 колата моментално забива муцуната и след това набира но като на пресекулки ,смених ламбда сонда, дебитомер, компа,гофрирания маркуч,след дебитомера, свещти,и един бял силиконов пръстен който го купих от ДАРУ КАР и с него се пооправи с оборотите донякаде обаче сега давам газ и ништо срам ме е да завартъ гуми не иска много слабо варви просто незнам какво става сеедно сам 4 или 5 цилиндара една забележка само :Когато сменям дебитомера около 5-6 минути се скъсва да върви и после пак същото,дайте един съвет каде има човек който прави диагностика и да провери всичко заштото ми е адски тъпо колата да не ми е наред.Всички те диагностики които сам ходил никой не знае ,а само казва даваи сменяй и квото стане помогнете ми, моля ви.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: БМВ 320! ПРОБЛЕМА ПРОДАЛЖАВА
perko81 написа:Здравейте отново проблемите продължават с моята Машина ,в изминалите коментари послушах доста от вас:Проблема е следния, както писах парвия път с проблема че колата не работи добре ,когато набирам скорост и превключа примерно 1-2 или 2-3 колата моментално забива муцуната и след това набира но като на пресекулки ,смених ламбда сонда, дебитомер, компа,гофрирания маркуч,след дебитомера, свещти,и един бял силиконов пръстен който го купих от ДАРУ КАР и с него се пооправи с оборотите донякаде обаче сега давам газ и ништо срам ме е да завартъ гуми не иска много слабо варви просто незнам какво става сеедно сам 4 или 5 цилиндара една забележка само :Когато сменям дебитомера около 5-6 минути се скъсва да върви и после пак същото,дайте един съвет каде има човек който прави диагностика и да провери всичко заштото ми е адски тъпо колата да не ми е наред.Всички те диагностики които сам ходил никой не знае ,а само казва даваи сменяй и квото стане помогнете ми, моля ви.
Ами какъв смисъл има да ходиш на диагностика, като са ти препоръчали сума неща да смениш, без никаква полза от това. Четох ти предишните две теми и мога да се хвана за две неща- първото, на студен мотор върви, та се къса, на топъл не ще. Вероятно температурен датчик за охлаждащата течност. Трябва да го замериш като загрее на 90 градуса Целзий какви омове показва. Те са в порядъка 0.20-0.23 килоома, или 200-230 ома. Второто е като откачиш клемата на акумулатора, или буксата на дебитомера се оправя временно. По този начин се рестартира компа и чисти грешките, които се натрупват, когато има неизправна част. Може много неща да са- от датчици колянов и разпределителен вал, до каквото се сетиш по електрониката. Дебитомера казваш бил нов, но и с него същата работа, само като откачиш буксата пак известно време работи добре. Вероятно не е в него проблема. Значи е в нещо друго, което подава сходни данни и на ум ми идва само за потенциометъра на дросела TPS-а, който отчита натоварването по подобен начин както дебитомера, който отчита количеството на въздуха. Пробвай с работещ такъв, не казвам да си купиш нов. Стават от всички бензинови двигатели, без най-старите М40. Това са само предположения, нищо друго, майстори с лаптопи не могат нищо да кажат, остава аз да се справя, няма как да стане.
- BMW-Beast
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 7.05.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е63 individual
- Мечтае да кара: BMW M6 G-POWER
Re: БМВ 320! ПРОБЛЕМА ПРОДАЛЖАВА
колега отиди в някои добар сервиз да ти направат диагностика това е наи добрия вариант
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: БМВ 320! ПРОБЛЕМА ПРОДАЛЖАВА
виж си и бобините и лулите
- perko81
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-320 Е36
Re: БМВ 320! ПРОБЛЕМА ПРОДАЛЖАВА
sonny написа:а какъв е матора че не съм чел другите теми и откъде си колега?
БМВ 320 6 цилиндъра редови от София сам от Орландовци.
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: БМВ 320! ПРОБЛЕМА ПРОДАЛЖАВА
Alexi написа:виж си и бобините и лулите
Ако е бубина,възможно ли е да прекъсва само в определен диапазон.Бях чел една тема на колегата dido_stz,който имал подобен проблем,но само на високите обороти и се беше оказало бубина.Питам ,за да се изключват неща?Горивен филтър възможен ли е,тъй като от глъхнене до глъхнене май има разлика?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
Re: БМВ 320! ПРОБЛЕМА ПРОДАЛЖАВА
то убу 6 цилиндров редови, ма кой от сичките, че то ВЕ образния само един и го знаем, ама другите 

- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: БМВ 320! ПРОБЛЕМА ПРОДАЛЖАВА
Обикновено ако на студен върви а на топъл двг не ще - е от сонди, щото за да започне да чете от тях трябва да е малко топъл. Вземи кажи къв ти е двигателя първо- м50, м52 бошов или сименс - някои са с 1 сонда други с две- трябва да сме егати врачките.. 


- perko81
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-320 Е36
Re: БМВ 320! ПРОБЛЕМА ПРОДАЛЖАВА
VENBO написа:Обикновено ако на студен върви а на топъл двг не ще - е от сонди, щото за да започне да чете от тях трябва да е малко топъл. Вземи кажи къв ти е двигателя първо- м50, м52 бошов или сименс - някои са с 1 сонда други с две- трябва да сме егати врачките..
На бош е м50 с една сонда и тя е нова при самото подаване на газ забива муцуната ,след като превключа 1-2или 2-3 и пак не набира както трябва на едно място леко притриса ,а някои пат ме люшка направо знам какво да е
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: БМВ 320! ПРОБЛЕМА ПРОДАЛЖАВА
Свали ли си капака и огледай гърбиците кобилиците да нямат случайно износване.Може и от това да е.
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: БМВ 320! ПРОБЛЕМА ПРОДАЛЖАВА
колега мини през сервиза да вземе да тръгне ,поне си близо до ст.гара 

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: БМВ 320! ПРОБЛЕМА ПРОДАЛЖАВА
Аз го имам подобен проблем и се оправя като на работещ двг леко извадя буксата на дебитомера да претресе лекичко и веднага е вкарвам пак . и двигателя полудява . на 2ра като натисна газ рязко върти гуми , а съм с 1.6 М40 . Понякога и от самосебеси се оправя , но е рядкост . Преди нещеше да върви като е топло времето или като загрее ама сега го прави когато си иска . и аз му намерих временното решение .
Re: БМВ 320! ПРОБЛЕМА ПРОДАЛЖАВА
колега , ти бая си се охарчил за чаркаляци . има един много тъп начин сам да сипровериш какво работи и какво не. като ти работи двигателя почваш да откачваш букси. т.е.т. откачаш буксата (на някой от датчиците или другите системи одговаящи за работата на двигателя), ако промени работата я закачаш, ако не промени има вероятност дадения елемент да е фитка. другото за което се сещам са дюзите, да са се по запушили от супер горивата ни, за тях следнато, има една добавка на кастрол за октана а и почиства системата но внимаваш с добавката за да не стане някой фал. ако искаш мипиши лично там мога да ти пиша и други щуротии.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: БМВ 320! ПРОБЛЕМА ПРОДАЛЖАВА
autoted написа:колега , ти бая си се охарчил за чаркаляци . има един много тъп начин сам да сипровериш какво работи и какво не. като ти работи двигателя почваш да откачваш букси. т.е.т. откачаш буксата (на някой от датчиците или другите системи одговаящи за работата на двигателя), ако промени работата я закачаш, ако не промени има вероятност дадения елемент да е фитка. другото за което се сещам са дюзите, да са се по запушили от супер горивата ни, за тях следнато, има една добавка на кастрол за октана а и почиства системата но внимаваш с добавката за да не стане някой фал. ако искаш мипиши лично там мога да ти пиша и други щуротии.
Това с откачането поне при мен е така , че всичко което откача променя в положителна посока работата на двг . дюзите ги чистих 1во с добавка , а после е с ултразвук нямаше ефект .
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани