Тръбичка за конденз на климатика.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Тръбичка за конденз на климатика.
© написа:martin_g60 написа:Ще те разочаровам но този препарат не е ефикасен(за няколко дни и всичко свършва)
Давам адреса на фирмата(надявам се да не се счита за реклама,ако преценят модератоти могат да изтрият мнението)за да не пиша лични на няколко човека
Божурище 2227,бул."Европа"157
02/8022280,02/802 22 99
0887695939
П.П.Колега за по-лесно може да се пръска докато флакона свърши във въздуховодите,колата работи на място както е обяснено и си ти
а тези как се използват?
миналата година пробвах един при който се оставяше да пръска в купето, като работи климатика със затворен приток на въздух в продължение на 10 мин. Вътре не се стои, защото е отровно предполагам. Не знам дали имаше ефект
По същият начин като останалите и долу горе имат ефект,малко по-добър от останалите такива

П.П.Може ли някой да покаже схема на този топлообменник и къде се намира и какво точно се разглобява за по-голям ефект

П.П.Слави скри се на този събор еййй

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Тръбичка за конденз на климатика.
Последна промяна pazokolarov на 08 Ное 2010, 10:53, променена общо 1 път
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Тръбичка за конденз на климатика.


- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: Тръбичка за конденз на климатика.
кое е топлообменника, че аз днес разхвърлях филтъра и ваничката под него и не виждам друго освен "прасето"!?
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Тръбичка за конденз на климатика.
И мен това ме интересува?
Re: Тръбичка за конденз на климатика.

то колата ще позная, но човека изключено
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Тръбичка за конденз на климатика.
martin_g60 написа:И мен това ме интересува?
А бе вие майтапите ли се?
Питите на топлообменника и на парното са вътре в корпуса на климатика. Не могат да се видят от вън през дупките. Споменах за разположението им за да имате груба ориентация какво ще опръскате с тръбичката, колко да я навирате и на къде да я въртите (мандахерцате

Злати е показал на снимката до къде се разглобява. Избирате си едната от двете турбини на вентилатора и пъхате от страни през лопатките на долу тръбичката докато остане достатъчно от нея, за да се прикрепи флакона във вертикално положение. Трябва да го напъхате между двигателя и стената на купето зад него. Няма нужда да пъхате маркучето и по други дупки.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Тръбичка за конденз на климатика.
pazokolarov написа:martin_g60 написа:И мен това ме интересува?
А бе вие майтапите ли се?
Питите на топлообменника и на парното са вътре в корпуса на климатика. Не могат да се видят от вън през дупките. Споменах за разположението им за да имате груба ориентация какво ще опръскате с тръбичката, колко да я навирате и на къде да я въртите (мандахерцате)
Злати е показал на снимката до къде се разглобява. Избирате си едната от двете турбини на вентилатора и пъхате от страни през лопатките на долу тръбичката докато остане достатъчно от нея, за да се прикрепи флакона във вертикално положение. Трябва да го напъхате между двигателя и стената на купето зад него. Няма нужда да пъхате маркучето и по други дупки.
Aaaa каде бил жокера




Re: Тръбичка за конденз на климатика.
Много сте интересни.Всеки пише и никой не разглобява.Сега ще ви светна за всичко.Пръво за тръбичката за конденза:тя са намира под борд компа и е изведена над скоростната кутия.Капе там защото от отоплината водата се изпарява и няма локви като на другите автомобили-все пак Немец го е мислил.Тази тръбичка излиза от обединения кожух на цялата вентилациоона система и естествено е на дъното под борд компа.За лошата миризма -първо изпарителя се намира над радиаторчето и там къадето пръаскат всички нестава защото това което пръскате е радиатора за топло.До самя изпарител няма достъп.Достъпа е сваляне на таблото разглобяване миене и почистване на ваната в която се събират всички мизерии.Миризмата идва от там,защото се пълни с листа и плесенясва ,а конденза капе върху тази мизерия и я храни.Листата и другито боклуци са дошли през радиаторчето за топло когато колата е била без филтър за климатика.така че успех на обтимистите.Каквото и да се пръаска успехите са за седмица-решението е само едно ТАБЛИОТО ДОЛУ И ПОИСТВАНЕ. А на тези на които не им мирише са късметлии защото колата им не е оставала никога без филтър-и естествено не са им влезли боклуци.Сега ще пробвам едно ново нещо и ще пиша пакл
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Тръбичка за конденз на климатика.
Е, то ако беше работата до разглобяване
При мен се получи със спрея. И повече не съм се занимавал.

Re: Тръбичка за конденз на климатика.
А нали някои казват, че ако пъхнеш маркуча да пръскаш през отвора за таралежа ставало най-добре, някой оптвал ли го е това. Стигало се точно до изпарителя!
Re: Тръбичка за конденз на климатика.
Неможе да пръска с маркуча.Някой те бодалка. Изпарителя е на нивото на касетофона.сещай се ако напъхаш маркуча ко ще стане.Дори и малко вода да пуснеш пак нестава защото Ф-то на тръбата за конденз е 4..5мм.и неможе да поеме водата.Най много да вдигне мизериите от дъното и да си запушиш тръбата за конденза.По горе писах че на дъното винаги има боклуци.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Тръбичка за конденз на климатика.
duzidodo написа:Неможе да пръска с маркуча.Някой те бодалка. Изпарителя е на нивото на касетофона.сещай се ако напъхаш маркуча ко ще стане.Дори и малко вода да пуснеш пак нестава защото Ф-то на тръбата за конденз е 4..5мм.и неможе да поеме водата.Най много да вдигне мизериите от дъното и да си запушиш тръбата за конденза.По горе писах че на дъното винаги има боклуци.
Става дума за маркучето на спрея, не за маркуч от чешмата

duzidodo написа:...За лошата миризма -първо изпарителя се намира над радиаторчето и там къадето пръаскат всички нестава защото това което пръскате е радиатора за топло.До самя изпарител няма достъп....
Колега, не мога да схвана точно какво казваш, може и да пишем едно исъщо, не все пак ще уточня.
Това е радиатора на парното. Разположен е ХОРИЗОНТАЛНО и е на дъното/в най-долната част от вътре в корпуса на климатика.

Това е радиатора на изпарителя. Раположен е ВЕРТИКАЛНО, вътре в предната част (от към отсека на двигателя) на корпуса на климатика.

Между другото ми е чудно що за човек би си оставил колата без филтър на климатика


За сега оБтимистично ще извършвам профилактиката през вентилатора, защото има ефект.
За Жоро:
Аз съм човека, който е пръскал и през дупката на таралежа. Но тогава още не знаех, че хоризонталната пита, която се въжда от там, е тази на парното, а целта е в дясно и нагоре

Последна промяна pazokolarov на 14 Май 2010, 14:48, променена общо 1 път
Re: Тръбичка за конденз на климатика.
Aбе и на мен ми е чудно за кви листа говори колегата, при положение, че не знам къв идиот трябва да си да оставиш колата без филтър, бил той и много мръсен и не сменян с години, пак би попречил чак листа да влязат. По-скоро това са натрупани микрочастици прах, които засядат в радиатора на питата, полепвайки и части, от които попадат долу в прословутата ваничка. Ако наистина имаше листа, щеше да мирише на мърша и на гнило, отколкото на спарено, както е при мен, а предполагам и при повечето от вас. При мен ефекта от спрея една седмица по-късно е вече в историята. Пак си мирише на спарено, особено след като запаля колата малко време след като съм я загасил на климатик. Като духне студеното нещата се пооправят малко, но пак се усеща. По-интересното за мен е това, че като запаля и не пусна климатика, даже за известно време ми се запотяват леко стъклата, в смисъл от отворите излиза влага и трябва или да спра напълно климатика или пак да го пусна на студено, за да се оправи. Демек заседява се влага там някъде, която си седи дълго. Ако паленето е чак на сутрината примерно от вечерта, няма проблем! Гадното на цялата тая история е, че не толкова ме притеснява миризмата, а това, че в купето въздуха става гаден и започва да ми се запушва носа и с извинение започват да ми се образуват мизерии в него, та съм принуден да си бъркам по светофарите и да се излагам
На вас получва ли ви се тоя ефект с влагата, която навлиза в купето със спарен мириз?!




69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани