ТУРБО ХЕДЪР за Е36 с М50 мотор

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

ТУРБО ХЕДЪР за Е36 с М50 мотор

Мнение от kelesha » 13 Окт 2005, 12:31

Интересно ми е има ли интерес във форума към подобен продукт за Е36 с М50 двигател :?: Както се вижда от снимките 100% хром никел(неръждавейка :D ) с Т3 или Т4 турбо фланец. Цената на която ще дойде до България още незнам ква е но според вас колко си струва да струва това :?: :) Ако се направи в България от същия материал със същата форма колко би струвало :?: Питам защото ако има интерес може да се измисли нещо за да е по ефтино от същия колектор но направен тук, а аз лично смятам да взема един два такива колектора, единия най вероятно за колата на брат ми а другите....ще видим :)

П.С чудех се в кой форум да пусна темата и ако някой модератор прецени че не е за тук, нека да я измести в подходящ форум.......но все пак ако има интерес към хедъра обявата си е точно за този форум, а скоро ще имам и цената до България ;)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 13 Окт 2005, 12:56

Да доста добре изглежда,интерес предполагам че би имало,
аз вече си имам ама за М42,
за цена и подробности Кирчо ще може да то каже колко е струало точно!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 13 Окт 2005, 16:45

За момента нямам снимка как стои на колата, но предполагам че не се налага модифициране на лапата ако се използва нормално Т3 турбо. Все пак АктивАутоверке ползват същия стил колектор за техните турбо китове само че колектора им е лят чугунен и не е никак ефтин освен това :D Ако ше са ползва турбо от камион най вероятно ше требе некакъв мод я на лапа я на нещо друго ма според мен в този случай лапата ше е най малкия проблем :D
За формата....верно е че сам всичко можеш да си направиш :lol: , честно казано обаче до този момент аз не съм видял колектори правени в БГ които да приличат на това от снимката и да нямат проблеми я с измятане, я с постоянно цепене и последващо заваряне я с нещо друго. Освен това подобен колектор само като материали в България струва МНОГО, да не говорим за това че докато се сглоби "майстора" ше изхвърли повечето от тях щото ше му е за сефте и най накрая ефекта ше е.....повече от лош :D. Фланеца е 12мм неръждавейка и да се направи само той е може би 150 че и 200 лв като ефтин вариант, казахме колена, сложете и тръбата, след това цветна заварка доста сантиметри и........ето една примерна цена на краен продукт правен в България, опа забравих че и тоз дето го е правил трее да има печалба така че сложете и тез пари в сметката. Ае честно казано знам че колектор за Ланча Интеграле правен в София от пословичния там майстор на колектори(забрайх му името) струва 800лв :!: След това обаче често се налага този колектор да се сваля и да му се носи да го дозаваря, така че качеството е леко под въпрос. Нека пак се върнем на формата на колектора обаче, наистина идеалния вариант е еднакви дължини на тръбите, но верно е че на приказки това е много лесно, съвсем друго е обаче да се направи като преди това за целта се намери подходящата форма и място, не на последно място обаче требе да се каже че колектор от типа на тоз дето е на снимката могат да флоунат и флоуват коне доста над 600 което ми се струва напълно достатъчно и като говорим за това че ние гоним все пак няква доста добра цена за нещо наистина добро като качество предполагам че формата в случая е идеална :D Коатинга е наистина нещо много добро като идея, но в случая той не се предлага като екстра така че ше минем и без него :D
И не на последно нясто да напиша....не сравнявайте този колектор с нещо направено от черни колена и тръба и заварено с СО-то, лично аз съм доста голям противник на такъв и всякакъв друг подобен ръждясващ тип неща по колата ми и за мен афтърмаркет колектор освен от хром никел, от друго не съществува :) Ето това беше и другата причина да пусна темата, защото знам че повечето търсят най вече ефтиното за сметка на всичко останало, та за тва ми беше интересно да разбера ква цена на тоз колектор би била "интересна".......аз все още чакам цена на доставка до България и за това не съм написал минималната цена на която може да се продаде това нещо тук ;)

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 13 Окт 2005, 16:54

kelesha написа:за мен афтърмаркет колектор освен от хром никел, от друго не съществува


евала батка :D


kelesha написа:...аз съм доста голям противник на такъв и всякакъв друг подобен ръждясващ тип неща по колата ми и ...


аз също, но при положение моеш да си купиш тиг за 450 кинта и материали за 15 кинта, и да си го напраиш сам си е грехота да дадеш 800$ за нещо толкова незначително, като лъскави тръби например, особено ако гледаш да минеш тънко :lol:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 13 Окт 2005, 17:05

бтв, нали и след турбото тряя тръбация да се прави, така че тиг никак няма да ти е излишен ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 13 Окт 2005, 17:44

След турбото естественно требе да се прави доунпайп но при това разположение на турбината тва е супер лесно, требе само две колена даже може и едно да стигне и половин метър тръба(тва само за даунпайпа), въпроса е че няма място за сравнение на качеството на един такъв колектор и един направен както каза ти с материали за 15лв и СО-то на комшията :D тва е все едно да ебеш Наоми Кембъл и някоя крайпътна циганка и да ги сравниш след това :D в случая с този колектор обаче нещата са от рода да ебеш Наоми ма за малко поичи пари отколкото би наебал циганката :D........и ки 800$ ти откачи ли :lol: според мен цената ще е нещо от рода на 500-600лв тук в България :)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 13 Окт 2005, 19:05

мноо пари са тва за колектор....
(лично мнение) -моя нит се цепи нит се измята и ми струва 60лв :arrow: цената на кутия ОК 6880 ;) :arrow: другото е собственоръчен труд :idea: :mhihi: :mhihi:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 13 Окт 2005, 19:59

Честно да ти кажа според мен ше има разлика между колектора за 60лв и тоя на снимката :D Спор няма че е възможно, но тук говорим за нещо качественно което съответно е по скъпо. Пак казвам колектор за Интеграле правен в България от хром никел струва 800лв, Жорко с Пунтото както и Фил както и всички от Цунами с турбо коли си правят колектори при този същия майстор така че може да споделят кво струва, Мадпетьо и той требе да знай ми са струва :) Факт е че интерес към такива колектори в България има, даже хората плащат доста пари за тях, но мен ми беше интересно дали има интерес към точно този модел просто щото само той ми е попадал и е за БМВ, а и ми хареса като изработка също и като цена на която може да се предложи.
Друг факт е че ако се тръгне по пътя колектор за 60лв, турбо за 200лв, кулер за 50лв и прочие, резултата е само и единственно проблеми, на така направена кола трудно можеш да и са кефиш постоянно, по скоро ще я псуваш постоянно :D Вярно е че когато човек няма пари а има желание друг начин няма, но лично аз не съм попаднал на човек с така направена кола и да е доволен а в момента се сещам за няколко подобни коли :lol: ако ти си си направил колата по този начин и си доволен ЕВАЛА, аз обаче предпочитам всичко да ми е ток по мотора и да са изкефвам всеки път щом го погледна отгоре или отдолу, а също така и като му дам газ :D

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 13 Окт 2005, 20:08

kelesha написа: Мадпетьо и той требе да знай ми са струва :)
АЗ колектор за турбо кола не съм плащал и не съм имал щото нямам турбо кола ОТ което следва не му знам цената. ЗНАМ го майстора и СЪМ АДСКИ доволен от работата му.Нямам автомобил който да не му е преработвана изпускателната система :mhihi: Факт обаче е че колектори-тръби-гърнета изработени от неръждавейка при този майстор продължават да ме радват всеки път като погледна колата си отдолу 8) За цени обаче немога да говоря.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 13 Окт 2005, 20:29

Anonymous написа:
аз също, но при положение моеш да си купиш тиг за 450 кинта и материали за 15 кинта, и да си го напраиш сам си е грехота да дадеш 800$ за нещо толкова незначително, като лъскави тръби например, особено ако гледаш да минеш тънко :lol:

Грешиш като мислиш че ще ти излезе по евтино ако сам си го направиш. В началото така изглежда но после когато е готов и направиш сметката съвсем друго излиза, повярвай ми. Само 6 бр. безшевни ЧЕРНИ колена 40-50мм ще ти излязат средно 18лв без горивото да отидиш да ги купиш. А тия 6 бр. за никъде няма да ти стигнат. Просто нямаш модел по който да работиш за да нямаш загуби на материал и време. Докато си играеш да режеш, напасваш, заваряваш пробваш и т.н. ще изхабиш тел, дискове за рязане, шлайфане, време, нерви :idea: . А преди да започнеш въобще да работиш с тръбите и колената, трябва да ти са готови фланците за главата. Които пък са от 10мм+ дебел лист и има достатъчно трудности с оразмеряването и след това рязане, пробиване на отвора за изходящите газове( с тига няма да можеш да ги пробиеш, трябва да купиш и оксижен или плазма :mhihi: ), 4бр. дупки за шпилките. Само планките ще ти легнат 100 лв. Така, ще започнете да го правите с готовите планки , тръби и колена. Само че всичко това трябва да стане на колата. Колянце по колянце, тръбичка по тръбичка. И то не само да се точкова както е на колата ами и да се завари на място щото ако го завариш НЕ ЗАКРЕПЕН за главата после забрави да го поставиш на мястото :!: Когато колектора е готов и го свалиш от главата ще видиш че пак е изметнал и ще трябва да се шлайфа. Също така ти трябва ръчна фрезичка да изпилиш всички ръбове,шупли, провар, тел, капки(ако останат в колектора и се отделят па време на работа... :roll: )които ще са натрупани от вътрешната страна на колектора. И не забравяй че тия черни тръби и колена дето са за ширпотреба са нисковъглеродни и както писа Келеша яко се цепят пукат, лющят. Накрая ще имаш колектор който след няколко месеца работа ще започне да се напуква и ще трябва да го заваряш(евентуално с демонтаж). Така правения ще ти излезе със 100-200 лв по евтино.На фона на парите които са дадени за колата и турбинирането е просто смешно и некачествено. И е оправдано само ако си шлосер-монтьор и собсвеник или добър познат на собсвеник на шлосерска работилница а материала си го имаш оттук-оттам :!: Ако я има тая цена 500-600лв :arrow: просто това е варианта :D

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 13 Окт 2005, 20:35

Anonymous написа:
Anonymous написа:
аз също, но при положение моеш да си купиш тиг за 450 кинта и материали за 15 кинта, и да си го напраиш сам си е грехота да дадеш 800$ за нещо толкова незначително, като лъскави тръби например, особено ако гледаш да минеш тънко :lol:

Грешиш като мислиш че ще ти излезе по евтино ако сам си го направиш. В началото така изглежда но после когато е готов и направиш сметката съвсем друго излиза, повярвай ми. Само 6 бр. безшевни ЧЕРНИ колена 40-50мм ще ти излязат средно 18лв без горивото да отидиш да ги купиш. А тия 6 бр. за никъде няма да ти стигнат. Просто нямаш модел по който да работиш за да нямаш загуби на материал и време. Докато си играеш да режеш, напасваш, заваряваш пробваш и т.н. ще изхабиш тел, дискове за рязане, шлайфане, време, нерви :idea: . А преди да започнеш въобще да работиш с тръбите и колената, трябва да ти са готови фланците за главата. Които пък са от 10мм+ дебел лист и има достатъчно трудности с оразмеряването и след това рязане, пробиване на отвора за изходящите газове( с тига няма да можеш да ги пробиеш, трябва да купиш и оксижен или плазма :mhihi: ), 4бр. дупки за шпилките. Само планките ще ти легнат 100 лв. Така, ще започнете да го правите с готовите планки , тръби и колена. Само че всичко това трябва да стане на колата. Колянце по колянце, тръбичка по тръбичка. И то не само да се точкова както е на колата ами и да се завари на място щото ако го завариш НЕ ЗАКРЕПЕН за главата после забрави да го поставиш на мястото :!: Когато колектора е готов и го свалиш от главата ще видиш че пак е изметнал и ще трябва да се шлайфа. Също така ти трябва ръчна фрезичка да изпилиш всички ръбове,шупли, провар, тел, капки(ако останат в колектора и се отделят па време на работа... :roll: )които ще са натрупани от вътрешната страна на колектора. И не забравяй че тия черни тръби и колена дето са за ширпотреба са нисковъглеродни и както писа Келеша яко се цепят пукат, лющят. Накрая ще имаш колектор който след няколко месеца работа ще започне да се напуква и ще трябва да го заваряш(евентуално с демонтаж). Така правения ще ти излезе със 100-200 лв по евтино.На фона на парите които са дадени за колата и турбинирането е просто смешно и некачествено. И е оправдано само ако си шлосер-монтьор и собсвеник или добър познат на собсвеник на шлосерска работилница а материала си го имаш оттук-оттам :!: Ако я има тая цена 500-600лв :arrow: просто това е варианта :D

Докато го напиша и ме е изхвърлило :uups:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 13 Окт 2005, 21:31

1. Нека темата да пича да му остане тук да продава,а да преместим коментара в Тунинг?
2. Та по темата аз съм с това:
Кирчо вече го е пускал,разбира се точна цена само за това той може да каже,щото докато го е правил бях в УСА,но за това което колегата от Варна показва аз бих дал пари определено - да кажем за мотор като моя бих дал 400-500лв.!!Ако това (е все пак е за 6-так мотор) е ,малко повече като цена ще има смисъл и интерес!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 13 Окт 2005, 22:03

madpetio написа: ......... ЗНАМ го майстора и СЪМ АДСКИ доволен от работата му..........

И аз също съм чувал доста добри отзиви за работата на въпросния човек, просто до колкото знам често се случва ТУРБО колекторите които прави да се сепят, тва е факт ;) най вероятно проблема се получава от тежестта на турбината и за това ти нямаш подобни проблеми :) Жалко че не можем да разберем точни цени, предполагам защото цената е доста различна за "свои" хора и за обикновенни клиенти, но това си е в правото на този които произвежда :D

Лудия Бик3
Аватар

Мнение от Лудия Бик3 » 14 Окт 2005, 0:03

така е де, наистина много са хубави за гледане, но по-голяма ефективност се постига едва след като се намотаят хубаво с оная ми ти термо-партенка, (все пак нали за коне е всичко), след което пак няма да са толкова хубави за гледане :lol:

тия колектори (тесните) , та къде съм видял такива все са били с разрез м/у цилиндрите, а тоя не е. за сметка на това слагат цели парчета на тия, които са са с = дълж.

му/другото ква гаранция имаш че наоми не и е твърде широка п*****а.... тоест ква е гаранциятра че като е неръждавейка няма да се пропука/посуче?

има доста шведски бмв-та с точно стоманена генерация, която не е мръднала за 7-8 години, с намотаната "вата" отгоре. на една лада примерно тъпата желязна руска генерация, издържа за 30-40 години :mhihi: и е като ноьа :mhihi:

колкото до матряла, колко му е да се намери от автоморгата подходящи тръби от фактори генерациа желязна (каф ти от мукрубус или друго) хем и извити... а може да си намеря сгъвки и като на "яката работа".

пък на мен все пак ми тряя за 4 цил. та си мисля че дори да е трудно за правене, не е невъзможно да се направи качествено за по-тънки кинти ;)

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook