m50b20TU зачудване при рязко отваряне на дросела
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
m50b20TU зачудване при рязко отваряне на дросела
привет колеги някой известно ли му е от къде може да идва подобен проблем а именно
при рязко отваряне на Дроселната клапа мотора не се изфорсирва а първо се зачудва на къде да хване и после вдига оборотите
целия процес на чудене не трае и секунда даже но при други двигатели несъм го срещал
иначе няма проблеми мотора хубаво му е маслото всичко е наред не духа отгоре ( ама и не смуче )
мерси много
при рязко отваряне на Дроселната клапа мотора не се изфорсирва а първо се зачудва на къде да хване и после вдига оборотите
целия процес на чудене не трае и секунда даже но при други двигатели несъм го срещал
иначе няма проблеми мотора хубаво му е маслото всичко е наред не духа отгоре ( ама и не смуче )
мерси много

- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: m50b20TU зачудване при рязко отваряне на дросела
нищо му няма на мотора. при всички коли, дет съм карал е така - на отворени капак ако е на оборот като врътнеш рязко с ръка газта, за секунда се зачудва, се едно задавя...повече каране и по-малко отваряне капака иска 

- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: m50b20TU зачудване при рязко отваряне на дросела
добре де колега склонен съм да се съкгася
обаче това е двигателя на едно приятелче а моя не прави така а отгоре вместо да
духа смуче .. и предния ми двигател смучеше и не се чудеше така
а ДВГ-тата мойте са в добро състоияние поне бяха единия
го пръснах

духа смуче .. и предния ми двигател смучеше и не се чудеше така

го пръснах

- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: m50b20TU зачудване при рязко отваряне на дросела
според мене може да имаш повод за притеснение, само ако го прави и когато не е на оборот - 6-7-1000, а и над 1500-2000...но нека все пак и други колеги, по-знаещи да се изкажат
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: m50b20TU зачудване при рязко отваряне на дросела
значи мойте мотори и двата са м52 а на колегата със чуденето е м50 това е единственната разлика .. инак все са по 2 литра ванос а за двигателите мойте съм сигурен че са в добро състояние
държат се еднакво а единия като го отворих вътре светеше
бих казал беше удоволствие да го гледаш
( изключая 12-те криви изпускателни клапана
и черното от издуханата гарнитура - всичко това заради рпеход от 4 на 3 предавка при пълен оборотомер
на 5-ца с 4 едри персони в нея и моята дребна милсот )
ПС: като си прочетох поста
голям поет съм бил... със барабар лиспата на пунктоация 





ПС: като си прочетох поста


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: m50b20TU зачудване при рязко отваряне на дросела
Има няколко неща, които трябва да се проверят. Ламбда сондата, налягането на бензина в рейката и накрая чистене на дюзите на ултразвук. Всички тези проверки, след като сме сигурни, че по тоците всичко е 6 и свещите са ОК (най-добре да са нови). 

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: m50b20TU зачудване при рязко отваряне на дросела
е не са нови свещите но работят разменях ги с на моя мотор
същото важи за лулите и бобините
и аз подозирам налягането в рейката а тва за инжекторите имам комплект новички ще пробвам с тях и ако пак го има

и аз подозирам налягането в рейката а тва за инжекторите имам комплект новички ще пробвам с тях и ако пак го има

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: m50b20TU зачудване при рязко отваряне на дросела
Това забавяне при форсирването също се получава ако смуче въздух някъде по всмукателния колектор.При това се чува едно характерно свистене,когато моторът работи на празен ход (при празен ход разреждането във всмукателния колектор е най-голямо).Ако смуче въздух преди дроселовата клапа,тогава няма проблеми с оборотите на празен ход.Горивната смес обаче е бедна,защото масметърът отчита само въздухът,който преминава през него!Ако обаче смуче въздух зад дроселовата клапа-оборотите на празен ход се вдигат,освен че сместа отново обеднява.
Как можем да установим от къде засмуква въздух:
Това обикновенно се получава при спукан гофриран мъркуч,или там,където има гарнитура
1.Пръскане със спрей по местата,където е възможно засмукване.Спреят трябва да влоши горивната смес,при което оборотите на мотора ще пропаднат,ако бъде засмукан през въпросното място
Внимавайте с какво пръскате
Аз го правя със спрей за почистване на карбуратори.
2.Локализирате мястото с докторски слушалки.
3.Най примитивният начин е заливане с вода (гледайте да не поливате по изпускателните колектори!)
Как можем да установим от къде засмуква въздух:
Това обикновенно се получава при спукан гофриран мъркуч,или там,където има гарнитура

1.Пръскане със спрей по местата,където е възможно засмукване.Спреят трябва да влоши горивната смес,при което оборотите на мотора ще пропаднат,ако бъде засмукан през въпросното място


2.Локализирате мястото с докторски слушалки.
3.Най примитивният начин е заливане с вода (гледайте да не поливате по изпускателните колектори!)
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани