Проблем с паленето!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Chichebiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: София, Севлиево
- Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004
Проблем с паленето!
Здравейте, от 2 седмици имам много странен проблем с паленето.
Закарах я в един сервиз при човек който много го хвали един колега, че е голям специалист особенно на компютри електроники и т.н. Първо каза, че са изгорели свещите и 4 те. сменихме ги това да речем не е никакъв проблем и безтова като паднеше зимата под -10 трудно палеше и мисля, че наистина е имало изгоряла подгряваща свещ. Но със смяната пак имаше проблем с паленето. Каза ще сменим и горивен филтър, след което каза, че имам подкачваща помпа в краката на шофьора и тя е била заминала. Симптомите на помпата били че като дадеш на контакт и не се чува да заработи колата непали. Когато завъртиш на контакт и се чуе колата пали. Сменихме и помпата до тук с труда малко над 550лв.
Една две седмици нямах никакъв проблем чуквам паля с първото завъртане. От вчера пак същия гаден проблем!!!???
Колата неиска да пали. Когато завъртя и се чуе, че помпата подкачва пали а когато не се чуе няма палене.
Някой има ли идея какво може да е пак ли е помпата?! Или е нещо друго за две седмици да замине пак помпа не е нормално май. Дали може да има нещо друго ?!
Закарах я в един сервиз при човек който много го хвали един колега, че е голям специалист особенно на компютри електроники и т.н. Първо каза, че са изгорели свещите и 4 те. сменихме ги това да речем не е никакъв проблем и безтова като паднеше зимата под -10 трудно палеше и мисля, че наистина е имало изгоряла подгряваща свещ. Но със смяната пак имаше проблем с паленето. Каза ще сменим и горивен филтър, след което каза, че имам подкачваща помпа в краката на шофьора и тя е била заминала. Симптомите на помпата били че като дадеш на контакт и не се чува да заработи колата непали. Когато завъртиш на контакт и се чуе колата пали. Сменихме и помпата до тук с труда малко над 550лв.

Една две седмици нямах никакъв проблем чуквам паля с първото завъртане. От вчера пак същия гаден проблем!!!???
Колата неиска да пали. Когато завъртя и се чуе, че помпата подкачва пали а когато не се чуе няма палене.

Някой има ли идея какво може да е пак ли е помпата?! Или е нещо друго за две седмици да замине пак помпа не е нормално май. Дали може да има нещо друго ?!

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Проблем с паленето!
Ако беше написал и каква кола е щеше да е по лесно. То ясно че е БМВ ама.... Много странно ми е как така просто си сменяте свщи? Колата на 3 свещи си пали от раз.... излишно набутване(ако имаш 2-3 изгорели свщи се сменят, но за една....) После щом е голям спец за помпата в резервоара не се прави на звук а си има диагностика, и тази помпа се задейства с диагностична апаратура или може спокойно да се види какво налива във горивния филтър! Така че ...... нещо майстора не е от най добрите. После ти как разбра че ти е сменена помпата в резервоара? Беше ли там като ти я свалиха.... или просто ти дадоха някаква изгоряла помпа? Че изгоряла помпа в резервоара лесно се лекува с един клапан за обратна нафта......
- Chichebiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: София, Севлиево
- Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004
Re: Проблем с паленето!
Прав си коега забравил съм да спомена за колата BMW 320D 150Hp, Touring Декември 2003г.
И помпата не е в резервоара а под краката на шофьора !!! имало втора подкачваща помпа и това е тя.
И помпата не е в резервоара а под краката на шофьора !!! имало втора подкачваща помпа и това е тя.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Проблем с паленето!
по това което ми казваш майстора не е много в час...я кажи кога почват проблемите с паленето?студена,топла,нейска да запали въобще или пали много трудно?помпата може лесно да се види на диагностика,проблема не е бил във свещите,провери налягането в рейла и датчика на разпределителния вал 

- Chichebiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: София, Севлиево
- Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004
Re: Проблем с паленето!
Немога да установя дали го прави когато е студена или топла случва се постоянно. Когато взема да паля отварям вратата и слушам помпата в краката на шофиора завъртам ключа до положение преди палене и ако не я чуя посмъртно непали когато я чуя да се обади си пали отраз. Бали мамаму какво затова питам за съвет че аман от майстори нямам постоянно по 500лв. а и като видят колата и викат ми кара БМВ начи ще киха е това пък нанищо неприлича. Имам колата от 2 години и никога не съм имал проблем с нея. но сега брадясах направо.
Re: Проблем с паленето!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
Koлега, Вие номер 6 от схемата ли сменихте първоначално? Ако да, оригинална помпа ли купихте? Ако е оригинална и пак прави мизерии отиваш и правиш рекламация! Дават ти нова помпа и заспива. Така, както обясняваш ти сам си отговорил на въпроса от какво идва проблема. Питай майстора да не е сменил с някоя втора употреба, която да прави същите мизерии като твоята. Ако е сложил втора ръка, което мен ме навежда точно на тази мисъл са да ходи да ти купи нова, щото ти каза, че си дал 500лв., а оригиналната помпа струва 464.69 BGN + свещи + филтър + труд = нещо не се връзва! Дай по-точна информация какво сте правили и там където сте предобрили нещата оттам идва и проблема според мен. Виж да нема измама в целата работа! По принцип тия помпи е хубаво да се купуват чисто нови и определено оригинални и е хубаво да смениш майстора!!! Мое мнение!
Koлега, Вие номер 6 от схемата ли сменихте първоначално? Ако да, оригинална помпа ли купихте? Ако е оригинална и пак прави мизерии отиваш и правиш рекламация! Дават ти нова помпа и заспива. Така, както обясняваш ти сам си отговорил на въпроса от какво идва проблема. Питай майстора да не е сменил с някоя втора употреба, която да прави същите мизерии като твоята. Ако е сложил втора ръка, което мен ме навежда точно на тази мисъл са да ходи да ти купи нова, щото ти каза, че си дал 500лв., а оригиналната помпа струва 464.69 BGN + свещи + филтър + труд = нещо не се връзва! Дай по-точна информация какво сте правили и там където сте предобрили нещата оттам идва и проблема според мен. Виж да нема измама в целата работа! По принцип тия помпи е хубаво да се купуват чисто нови и определено оригинални и е хубаво да смениш майстора!!! Мое мнение!
- Chichebiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: София, Севлиево
- Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004
Re: Проблем с паленето!
Ммм да точно това ми смени, но помпата каза че е китайска и нямало проблеми имала и гаранция.
Свещи 4 х 37лв. = 148лв.
Филтър горивен = 65лв.
Помпа
Свещи 4 х 37лв. = 148лв.
Филтър горивен = 65лв.
Помпа
Re: Проблем с паленето!
Chichebiev написа:Ммм да точно това ми смени, но помпата каза че е китайска и нямало проблеми имала и гаранция.
Свещи 4 х 37лв. = 148лв.
Филтър горивен = 65лв.
Помпа
eмиии, сещай се от кво идва проблема! виж, ако можеш да я върнеш и да си вземеш парите и да си доплатиш за нова оригинална ще е най-добре и ще забравиш за случващото се и спокойно ще можеш да се обръснеш вече!

преди време колко ядове бра един приател с чисто нови помпи - италиански, китайски индиански - колата му стигаше много интересно от сервиза на козлодуй до румънско посолство. 3 помпи и трите изгаряха на румънското! тва въобще не е ебавка,а е самата истина!
- nombre
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: varna
- Кара: E46 320D touring
Re: Проблем с паленето!
Chichebiev написа:Здравейте, от 2 седмици имам много странен проблем с паленето.
Закарах я в един сервиз при човек който много го хвали един колега, че е голям специалист особенно на компютри електроники и т.н. Първо каза, че са изгорели свещите и 4 те. сменихме ги това да речем не е никакъв проблем и безтова като паднеше зимата под -10 трудно палеше и мисля, че наистина е имало изгоряла подгряваща свещ. Но със смяната пак имаше проблем с паленето. Каза ще сменим и горивен филтър, след което каза, че имам подкачваща помпа в краката на шофьора и тя е била заминала. Симптомите на помпата били че като дадеш на контакт и не се чува да заработи колата непали. Когато завъртиш на контакт и се чуе колата пали. Сменихме и помпата до тук с труда малко над 550лв.![]()
Една две седмици нямах никакъв проблем чуквам паля с първото завъртане. От вчера пак същия гаден проблем!!!???
Колата неиска да пали. Когато завъртя и се чуе, че помпата подкачва пали а когато не се чуе няма палене.![]()
Някой има ли идея какво може да е пак ли е помпата?! Или е нещо друго за две седмици да замине пак помпа не е нормално май. Дали може да има нещо друго ?!
сменяй маистора
Искам да съм як, ама много як, абе направо бик и да работя като охрана на входа на някоя дискотека и да мажа пръстите на чалгарите с олио за да не могат да щракат
- Chichebiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: София, Севлиево
- Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004
Re: Проблем с паленето!
Здравейте да спомена само какво стана с проблема може да е полезно за някой!
В крайна сметка се оказа някакво реле което било клеасало и го почистиха
Сега си пали безпроблем, но това ще е с този майстор дето ми го прехвалиха може и да е добър майстор човека ма нещо се отнесе немърливо към моя проблем па и него какво го бърка нали друг плаща
.
Само за инфо човека се казва Павел и работи в близост до герена между Била и Герна, има едно училище там се намира в една къща гаража е устроен за сервиз.
Всеки сам да си прави изводи важното е, че в крайна сметка пали колата без проблем.
В крайна сметка се оказа някакво реле което било клеасало и го почистиха

Сега си пали безпроблем, но това ще е с този майстор дето ми го прехвалиха може и да е добър майстор човека ма нещо се отнесе немърливо към моя проблем па и него какво го бърка нали друг плаща

Само за инфо човека се казва Павел и работи в близост до герена между Била и Герна, има едно училище там се намира в една къща гаража е устроен за сервиз.
Всеки сам да си прави изводи важното е, че в крайна сметка пали колата без проблем.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани