Демонтаж волан
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Демонтаж волан
Здравейте колеги! Навремето си претапецирах салона, но запазих волана, та сега искам да го дам за обновление!
Не съм срещал скоро тема по въпроса а следя форума ежедневно.
1.Виждам че има два винта/болта малка еврейска звезда на гърба на волана-те ли са разколничето.
2.Как се свалят бутоните на мулти функцията.
3.Ще трябва ли после да занулявам грешки заради бега-или ако не я паля докато е разкачена буксата няма да се наложи!
Модела е този - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=35
Мерси!
Не съм срещал скоро тема по въпроса а следя форума ежедневно.
1.Виждам че има два винта/болта малка еврейска звезда на гърба на волана-те ли са разколничето.
2.Как се свалят бутоните на мулти функцията.
3.Ще трябва ли после да занулявам грешки заради бега-или ако не я паля докато е разкачена буксата няма да се наложи!
Модела е този - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=35
Мерси!
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Демонтаж волан
При твоя волан са само тези два болта които ти си споменал. Бега няма да светне докато не завъртиш ключа, но за да се подсигуриш може да свалиш клемата на батерията. Коппечата всяка кутийка си има отделна букса и мисля са на щипки но това се вижда като се свали бега.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Re: Демонтаж волан
Като за начало ... поне при мен (преди фейса) ... откачих акумулатора за около 10мин, за да изчезнат всякакви тоци и тогава започнах с демонтирането на волана. Болтчетата отзад са за бега, след като ги махнеш, бега пада, откачи го от буксата и го остави настрани, следва големия болт, който държи самия волан. развиваш го ... и запомни или си отбележи положението на волана, за да не ти се налага да го наместваш после допълнително. Не знам дали трябва да се свалят копчетата на волана, за да се претапицира. След поставяне на бега обратно, нямах никакви грешки и всичко си беше ок 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Демонтаж волан
Мдам...само 2 допълнения.
И без да разкачаш батерията - ако не си на контакт няма да имаш грешки (пробвано с Е46 преди фейса)
Волана като развиеш болта...има лепило по резбата (ако някой вече не го е сменял преди) - хващаш от ляво и от дясно и редуваш с дърпанията, като внимаваш да не те цапне в устата
И без да разкачаш батерията - ако не си на контакт няма да имаш грешки (пробвано с Е46 преди фейса)
Волана като развиеш болта...има лепило по резбата (ако някой вече не го е сменял преди) - хващаш от ляво и от дясно и редуваш с дърпанията, като внимаваш да не те цапне в устата

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани