Реглаж на клапани - проблем
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Реглаж на клапани - проблем
Регулирах си клапаните, бяха доста хлабави, затворих, запалих, звучеше перфектно. И до като се зарадвам, позагря и пак се разтракаха както преди. Защо стана така? Преди ми ги бяха правили в сервиз пак стана така. 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
начи по принцип като загрее колата и маслото се стопля и става по тънко(рядко) и клапаните почват да цъкат по силно докато при студена кола е по тихо но ако чукат зверски не е тук проблема 

- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Нали имаше няква игра с хлабини при студен/загрял двиг
Или не е от там 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Всички М10-ки и М20-ки на студен двигател клапаните им по не се чуват, отколкото като загреят.
Забележете, че тия двигатели като загреят си увеличават луфта с 0.05 мм и това със сигурност допринася за този ефект. При мен е същото - изрегулирах си ги на 0.20 и като загря двигателя ми се сториха по-шумни от преди. Дотолко се шашнах, че скоро пак ги проверих, но си бяха наред. И наистина - като свалих капака на топъл двигател, хлабините бяха по 0.25, докато след 6 часа се бяха "събрали" на 0.20.
Единствено един М10В20 съм го виждал да утихва от реглаж на клапани, но бе изрегулиран на 0.15.
Това за мен е ебати мистерията - защо по-старите М10ки ги дават да се регулират на 0.15 и някъде в края на 70-те минават на 0.20?
Забележете, че тия двигатели като загреят си увеличават луфта с 0.05 мм и това със сигурност допринася за този ефект. При мен е същото - изрегулирах си ги на 0.20 и като загря двигателя ми се сториха по-шумни от преди. Дотолко се шашнах, че скоро пак ги проверих, но си бяха наред. И наистина - като свалих капака на топъл двигател, хлабините бяха по 0.25, докато след 6 часа се бяха "събрали" на 0.20.
Единствено един М10В20 съм го виждал да утихва от реглаж на клапани, но бе изрегулиран на 0.15.
Това за мен е ебати мистерията - защо по-старите М10ки ги дават да се регулират на 0.15 и някъде в края на 70-те минават на 0.20?
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Между другото, обикновено шумотевицата идва от разтегнатата верига, не от хлабината на клапаните..... 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
stenly: Ама съм чувал м10ка като моята да работи супер тихо, така че не го приемам за нормално. Иначе и аз си мислех да го отворя докато е гореща, обаче няма ли доста голям риск да се изгоря жестоко
Веригата мисля, че е бая поразтегната
. Но аз си спомням, че ми тракаше много 4ти цилиндър и там на всмукателния влезе 0.30
. И сега пак същия клапан трака като изрод... Или имаш друго предвид, че заради разтегнатата верига не може да се регулират клапаните, не че самата верига трака?

viper написа:Между другото, обикновено шумотевицата идва от разтегнатата верига, не от хлабината на клапаните.....
Веригата мисля, че е бая поразтегната


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Ок, това е в сферата на теоретичните ми познания, но мисля, че някои шумове откъм главата биват причинени от
1. износвания по лагеруването на кобилицата
2. износвания в контактните повърхности м/у кобилицата и вала
Аз за нещастие не съм чувал мъркащ М10 (не се съмнявам, че такъв съществува, просто не съм го срещал).
Имал съм щастието да чуя два мъркащи М20-така. Интересното е, че и двата бяха В20-ки и наистина бяха радост за ухото - и студени и загрели просто цъкаха като хронометърчета!
Както споменах и моя М10 като загрее на празен ход не твори точно симфония, но на високи я докарва, затуй и гледам да му създавам творческа обстановка
1. износвания по лагеруването на кобилицата
2. износвания в контактните повърхности м/у кобилицата и вала
Аз за нещастие не съм чувал мъркащ М10 (не се съмнявам, че такъв съществува, просто не съм го срещал).
Имал съм щастието да чуя два мъркащи М20-така. Интересното е, че и двата бяха В20-ки и наистина бяха радост за ухото - и студени и загрели просто цъкаха като хронометърчета!
Както споменах и моя М10 като загрее на празен ход не твори точно симфония, но на високи я докарва, затуй и гледам да му създавам творческа обстановка

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Абе, аз съм чувал мъркащ М10 - не беше работил около 4 години. Запалихме го и освен фученето на перката, нищо не се чуваше.... Най-интересното е, че в последствие се разтрака.... А, за веригата - тя си е консуматив. По указание от БМВ АГ се подменя на всеки 300 000 километра
Обаче силно се съмнявам, че на някоя от нашите брички някога е сменяна... 


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Знам, че веригата е консуматив, но не мисля, че цената на ремонта оправдава резултата после. Затова и никой не я пипа на толкова стари коли,поправете ме ако греша... Не отговори на въпроса ми обаче, каква е връзката между веригата и реглажа на клапаните ако има такава?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
.....
а възможно ли е от разбазикани клапани да има повишен разход на гориво ?
jba jbu jbadu jmuc bajuu
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани