Няколко въпросчета за ТДС-а
Модератор: Технически модератори
			22 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- momo-1st
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Няколко въпросчета за ТДС-а
Здравейте колеги,отдавна не ми се беше налагало да питам тук,ноо ето наложи ми се! Та значи проблемите и въпросите по ред-Та значи заради пластмасова перка на водна помпа,естествено свършила курса колата позагря-доста и то!Понеже и термостата не отвори-помислих че е от него,смених го, но пак загря и тогава стигнах до водната помпа!идеята ми е че втория път от около 25 км се прбирах-загрява,спирам изстива,пак така доде си дойда!Нито веднъж не стигна до червеното,но просто давам по подробна информация,за да ми отговорите по точно на въпроса,а той е: Ако впоследствие на прегряването е духнала гарнитура,ще надува маркучите,обаче понеже,в момента нямаше такъв термостат какъвто исках,избочих стария и го монтирах така-за малко доде дойде правилния!Идеята ми е когато е отворен целия кръг-ще се усеща ли пак това прословуто надуване,ако го има!Защото я пробвах,не надува,но не съм сигурен,да не би да е защото няма термостат!така,това е по първия въпрос!Втория ми е:Серийно ли се вгражда турбо Гарет на ТДС или просто моето е сменяно защото е факт че е гарет!как да го разбера работи ли правилно и в правилния диапазон на оборотите,защото имам малки съмнения относно работата му! И за накрая-ОТКЪДЕ ПО ДЯВОЛИТЕ идва толкова масло в ш***ния ЕГР,та чак капе от него долу и целия ми генератор,помпа и половината кош е опръскано с масло,което капе от ЕГР!Писна ми да свалям колектор и да чистя масло от него,радиатор на интерколер и мап!Не издържам вече-някакви идеи?
Предварително благодаря за отговорите и много,ама много хиляди безаварийни километри на всички колеги!
С уважение- Марин!
			Предварително благодаря за отговорите и много,ама много хиляди безаварийни километри на всички колеги!
С уважение- Марин!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива


Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
Колега,щом си сложил нова водна помпа си караи колцата без да ти пука.Ако е изгоряла гарнитурата с/без термостат все тая ,ще надува и ще хвьрля водица.Но това че колата е прегряла не означава че е дефектирала .
Сериино в ТДС маторите се вграждат турбини Гарет и Митсубиши ,като почти на 100% Е-34 е с Гарет.Е36,39 +ТД моторите са с Митсубиши,които каточе ли са по калпави,но тава е мое мнение.
Маслото в колектора не иде от ЕГР-а а от турбината,та вече можеш да си обясниш някои неща с компресора.
			Сериино в ТДС маторите се вграждат турбини Гарет и Митсубиши ,като почти на 100% Е-34 е с Гарет.Е36,39 +ТД моторите са с Митсубиши,които каточе ли са по калпави,но тава е мое мнение.
Маслото в колектора не иде от ЕГР-а а от турбината,та вече можеш да си обясниш някои неща с компресора.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
		Бензина служи за измиване на дизелови части.
- momo-1st
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
presko79 написа:Колега,щом си сложил нова водна помпа си караи колцата без да ти пука.Ако е изгоряла гарнитурата с/без термостат все тая ,ще надува и ще хвьрля водица.Но това че колата е прегряла не означава че е дефектирала .
Сериино в ТДС маторите се вграждат турбини Гарет и Митсубиши ,като почти на 100% Е-34 е с Гарет.Е36,39 +ТД моторите са с Митсубиши,които каточе ли са по калпави,но тава е мое мнение.
Маслото в колектора не иде от ЕГР-а а от турбината,та вече можеш да си обясниш някои неща с компресора.
Работата е че е от ЕГР,защото днес извадих маркучите от турбото и аз си мислех че идва от него маслото-но не-ЧИСТИ СА!И този който е към филтъра и този към кулера са чисти,а тоя горе дет е към колектора-едва ли не-тече!Смятай!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива


Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- kudo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
Работата е че е от ЕГР,защото днес извадих маркучите от турбото и аз си мислех че идва от него маслото-но не-ЧИСТИ СА!И този който е към филтъра и този към кулера са чисти,а тоя горе дет е към колектора-едва ли не-тече!Смятай![/quote]                                             Колега това няма логика,Преско е прав.То това масло освен от турбото няма от къде да дойде,просто веднага след турбината налягането ги избутва до горе и там вече се събират в повече!Поне аз мисля така.
			
		- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
Kudo ,абсолютно си прав.Дано колегата асимилира че от ГАЗ регулатора ,няма какво друго да доиде освен газ.
Колега сложи тапа(метална) на ЕГР и покара след изчистване 2 дни.Сьщата гняс ще се появи наново.Проблема е че компресора е взел да се подмокря
			Колега сложи тапа(метална) на ЕГР и покара след изчистване 2 дни.Сьщата гняс ще се появи наново.Проблема е че компресора е взел да се подмокря
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
		Бензина служи за измиване на дизелови части.
- jogr
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
Като разглабях моята имаше масълце в колекторите, не мога да преценя много ли е нормално ли е, но си имаше. Свалих и турбото и като му пипам оста има много малък луфт, нормално ли е това или си е тръгнало (казват ми че било нормално - тоест трябвало да има много малък луфт в турбината, лагерите били плъзгащи и т.н.). Другото което си спомням преди да се разглоби колата беше, че като работи и дам газ турбото си се чуваше (което мисля за нормално), но тук чета, че не трябвало да се чува!?   Да вметна, че модела е Гарет.
  Да вметна, че модела е Гарет.
То е ясно, че като се сглоби колата ще се види гори ли маслото и т.н., но се чудех сега като е свалено може ли да се занесе някъде да се проввери дали е в час и ориентировъчно да кажете някакви цени (ако е тръгнало да дава фира и трябва да се рециклира).
			
		 Да вметна, че модела е Гарет.
  Да вметна, че модела е Гарет.То е ясно, че като се сглоби колата ще се види гори ли маслото и т.н., но се чудех сега като е свалено може ли да се занесе някъде да се проввери дали е в час и ориентировъчно да кажете някакви цени (ако е тръгнало да дава фира и трябва да се рециклира).
- kudo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
jogr написа:Като разглабях моята имаше масълце в колекторите, не мога да преценя много ли е нормално ли е, но си имаше. Свалих и турбото и като му пипам оста има много малък луфт, нормално ли е това или си е тръгнало (казват ми че било нормално - тоест трябвало да има много малък луфт в турбината, лагерите били плъзгащи и т.н.). Другото което си спомням преди да се разглоби колата беше, че като работи и дам газ турбото си се чуваше (което мисля за нормално), но тук чета, че не трябвало да се чува!?Да вметна, че модела е Гарет.
То е ясно, че като се сглоби колата ще се види гори ли маслото и т.н., но се чудех сега като е свалено може ли да се занесе някъде да се проввери дали е в час и ориентировъчно да кажете някакви цени (ако е тръгнало да дава фира и трябва да се рециклира).
То без масалце там неможе, стига да не е като на колегата горе-чак да капе!Моето турбо и то си пресвирва леко/само в движение обаче/,и само като е студена ,но така вече повече от 3 години
 За луфта немога да кажа
 За луфта немога да кажа  
- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
Звука на турбото е едно свистене, но чак свирене не трябва да има. Ако се чува свирене или стържене (високи тонове) значи имаме проблем и някъде ще даде фира турбинката. 
jogr:Турбото ако ти е свалено можеш да го занесеш някъде където правят рециклация и да го закачат на стенд да го тестват.
kudo: шефе не го гази тоя ТДС студен, че ремонта на мотора е неприятно скъп, като ти е студена повече от 2000 об/мин. не я вкарвай колата. Турбото се включва след 2000, а щом ти свири когато е студена, значи няма хубаво мазане и има голям риск да стане беля и да идеш за рециклация.
presko79: Колега преди 2 седмици бях по Габрово и ме е много яд, че ти нямах никакви координати да ти се обадя и да се видим и да раздуем за ТДС-ите, пък и по напитка да пием.
			jogr:Турбото ако ти е свалено можеш да го занесеш някъде където правят рециклация и да го закачат на стенд да го тестват.
kudo: шефе не го гази тоя ТДС студен, че ремонта на мотора е неприятно скъп, като ти е студена повече от 2000 об/мин. не я вкарвай колата. Турбото се включва след 2000, а щом ти свири когато е студена, значи няма хубаво мазане и има голям риск да стане беля и да идеш за рециклация.
presko79: Колега преди 2 седмици бях по Габрово и ме е много яд, че ти нямах никакви координати да ти се обадя и да се видим и да раздуем за ТДС-ите, пък и по напитка да пием.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- momo-1st
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
и така колеги в крайна сметка излезе че-имам масло горе= нямам турбо така ли?  
   Грубо,мамка му!А не съм имал никакви проблеми с него не е виело,не е стържело,дори и сега въпреки че качва масълце горе-ясно и отчетливо го усещам когато започне да действа!Аххх,сега трябва да се търси място за рециклиране или направо ново!
  Грубо,мамка му!А не съм имал никакви проблеми с него не е виело,не е стържело,дори и сега въпреки че качва масълце горе-ясно и отчетливо го усещам когато започне да действа!Аххх,сега трябва да се търси място за рециклиране или направо ново!  някакви насоки за такова място?Благодаря предварително!
 някакви насоки за такова място?Благодаря предварително! 
			 
   Грубо,мамка му!А не съм имал никакви проблеми с него не е виело,не е стържело,дори и сега въпреки че качва масълце горе-ясно и отчетливо го усещам когато започне да действа!Аххх,сега трябва да се търси място за рециклиране или направо ново!
  Грубо,мамка му!А не съм имал никакви проблеми с него не е виело,не е стържело,дори и сега въпреки че качва масълце горе-ясно и отчетливо го усещам когато започне да действа!Аххх,сега трябва да се търси място за рециклиране или направо ново!  някакви насоки за такова място?Благодаря предварително!
 някакви насоки за такова място?Благодаря предварително! 
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива


Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- jogr
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
momo-1st написа:и така колеги в крайна сметка излезе че-имам масло горе= нямам турбо така ли?
Грубо,мамка му!А не съм имал никакви проблеми с него не е виело,не е стържело,дори и сега въпреки че качва масълце горе-ясно и отчетливо го усещам когато започне да действа!Аххх,сега трябва да се търси място за рециклиране или направо ново!
някакви насоки за такова място?Благодаря предварително!
Колега днес бях в "Real Turbo" - на околовръстното срещу Шела. Занесох им турбината погледнаха я и си казаха мнението. Доста са компетентни и ми обясниха много неща, които незнаех така че можеш да я свалиш и да ги посетиш да ти я погледнат. Казаха ми че ремонта (рециклирането) излизало към 400лв., което не ми се вижда много. Също така човека ми каза че тия турбини (Гарет-а) били изключително здрави.
Но го има и другият момент, ако са ти тръгнали сигменти или гумички, водачи,клапани можело да прави нещо като картерно налягане и да мята пак в колекторите. Така чух, не съм абсолютно сигурен в това твърдение!
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
momo-1st написа:и така колеги в крайна сметка излезе че-имам масло горе= нямам турбо така ли?
Грубо,мамка му!А не съм имал никакви проблеми с него не е виело,не е стържело,дори и сега въпреки че качва масълце горе-ясно и отчетливо го усещам когато започне да действа!Аххх,сега трябва да се търси място за рециклиране или направо ново!
някакви насоки за такова място?Благодаря предварително!
Абре човече ,караи си колата и толкоз.какво се чудиш ,поне 80 % от ТДС-ките в БГ са с мокри торБалани,сиреч им отьрват сегментчетата.Там има уплатнения които с времето заминават.Какво толкова ,цапало било ела ме виж мене всеки ден с тия дизели ,до ушите в масло
 .Нали надува турбината и това че са здрави е много вярно,и ще кажа и защо е така.
 .Нали надува турбината и това че са здрави е много вярно,и ще кажа и защо е така.Когато се купува дизелов двг. с принудително пьлнене гледаите ,независимо от марката компресора да е разположен ниско ,значи бьрзо се намазва и бьрзо се отича.Както е пти нас.А на Ауди 2,5 ТДИ В6 мотора освен ГНП кое се вговнясва още по често ,еми турбината,щот от ВАГ -групата решили и я сложили на покрива
 
 Зьбчо на сьбора ще сьм с много наточена Е-34 ка ТДС на колега с регистрация ЕВ1151..
Там ще се видим
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
		Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
За жалост може и да не дойда във Варна въпреки, че съм резервирал места.  Иначе ако съм там ще се видим 100%
 Иначе ако съм там ще се видим 100%  
 
Поздрави и дано ТДС-ите спрат да правят проблеми
			 Иначе ако съм там ще се видим 100%
 Иначе ако съм там ще се видим 100%  
 Поздрави и дано ТДС-ите спрат да правят проблеми

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- kudo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
Колега моето турбо започва да просвирва леко преди 2000 об. не бих си правил гаври с колата да я дуя студенаZubcho написа:Звука на турбото е едно свистене, но чак свирене не трябва да има. Ако се чува свирене или стържене (високи тонове) значи имаме проблем и някъде ще даде фира турбинката.
jogr:Турбото ако ти е свалено можеш да го занесеш някъде където правят рециклация и да го закачат на стенд да го тестват.
kudo: шефе не го гази тоя ТДС студен, че ремонта на мотора е неприятно скъп, като ти е студена повече от 2000 об/мин. не я вкарвай колата. Турбото се включва след 2000, а щом ти свири когато е студена, значи няма хубаво мазане и има голям риск да стане беля и да идеш за рециклация.
presko79: Колега преди 2 седмици бях по Габрово и ме е много яд, че ти нямах никакви координати да ти се обадя и да се видим и да раздуем за ТДС-ите, пък и по напитка да пием.
 Но защо може да няма смазване,
  Но защо може да няма смазване, от турбото ли зависи или от друго/запушени магистрали и т.н./
- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
kudo написа:Колега моето турбо започва да просвирва леко преди 2000 об. не бих си правил гаври с колата да я дуя студенаНо защо може да няма смазване,
от турбото ли зависи или от друго/запушени магистрали и т.н./
Може би кофти масло? Примерно по-гъсто докато е студена колата. Тук във форума има 1 пич продава БМВ масло 10W40 - 8 лв. за литър. Та смятам такова да си взема наливно и да туря на моята да я видя що ще се случи. Може и ти да пробваш.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- jogr
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
Zubcho написа:kudo написа:Колега моето турбо започва да просвирва леко преди 2000 об. не бих си правил гаври с колата да я дуя студенаНо защо може да няма смазване,
от турбото ли зависи или от друго/запушени магистрали и т.н./
Може би кофти масло? Примерно по-гъсто докато е студена колата. Тук във форума има 1 пич продава БМВ масло 10W40 - 8 лв. за литър. Та смятам такова да си взема наливно и да туря на моята да я видя що ще се случи. Може и ти да пробваш.
Поздрави
И аз съм на мнение, че 10W40 си е екстра за този мотор особено ако а не 300+ хиляди километра. Но ако мотора е след ремонт може да се сложи и 5W40, с нега зимата на мотора ще му е по леко докато загрее! И задължително оригинално масло BMW, по мое мнение и Мотула хич не е лош.
Маслото е един важен компонетнт от цялата система и компромиси с него не трябва да се правят!
			22 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
