проблем всяка сутрин???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
проблем всяка сутрин???





- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Вакуум или "моторчето за празния ход" ... 

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

И аз имам същия проблем на същия автомобил (BMW 316i '94 M43)
Нямам си на идея какво е. Един познат майстор каза че е от автоматичния регулатор на празните обороти, и той бил много скъп (800 лв?)
Ако разбереш от какво е бил твоя проблем, моля те пиши във форума да знам и аз какво да го правя.
Аз имам сложено конвенционално газово Lovato, така че може нещо с това да е свързан проблема. И си е така независимо дали съм на бензин или газ. Оправя се след като врътна около километър разстояние и след това празните обороти отиват към 1100 някъде.
Нямам си на идея какво е. Един познат майстор каза че е от автоматичния регулатор на празните обороти, и той бил много скъп (800 лв?)
Ако разбереш от какво е бил твоя проблем, моля те пиши във форума да знам и аз какво да го правя.
Аз имам сложено конвенционално газово Lovato, така че може нещо с това да е свързан проблема. И си е така независимо дали съм на бензин или газ. Оправя се след като врътна около километър разстояние и след това празните обороти отиват към 1100 някъде.
mmdaaa
вижте сега, мисля и съм почти сигурен че този проблем е свързан с по-горе упоменатия проблем с отдушника на резервоара. значи, ..по една тръбичка изпаренията от резервоара стигат до област всмукателни колектори (след дебитомера и преди дюзите за впръскване на горивоо), та на пътя на тази тръбичка (там в двигателния отсек) фигурира едно клапанче (за него вече съм писал) управляемо от компютъра, което спира и пуска изпаренията по команда. когато това клапанче блокира по една или друга причина се получават точно тези неприятни ексцесии (вкл. трупа грешки). аз ще реша този проблем като си поправя моето (окислени клемички) или ако не успея ще продължавам в същия дух, а именно: когато този "ефект" се появи аз изклюявам двигателя и паля наново (на първия светофар примерноо), после на добър път..
ТРИТЕ БУКВИ
всичко друго е компромис
всичко друго е компромис
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани