корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

Мнение от BiTurbo » 27 Апр 2010, 15:25

michev написа:на моята кола няма такова амортесьорче, шума го има и при свален ремък т.е. нищо не се върти за да шуми, а за некачествен монтаж не говорим, монтьор съм и сам си правя колата


съгласен съм и при мен като чуеш мотора просто няма начин да не идва от това амортисьорче, честотата на почукването се увеличава точно пропорционално на на оборотите и вече на 2000об. няма никакъв шум и си се форсира много мазно и тихо. Аз се съмнявам при мен че са тия биелни лагери поне, щото като ги смянх не бяха много в час старите, единя беше тръгнал да превърта вече. Та си мисля, че ако се шлайфа вала и се сложи един ремонтен размер работата ще заспи. Ще се обоснова защо мисля, защото като има по голям луфт от допустимия между лагера и вала и в ниските обороти не е достатъчно налягането на маслото да "заглуши" ако мога така да кажа ударите между коляновия вал и биелните лагери. В последствие като станат около 2000об. вече от въртенето на вала се получава достатъчно устойчив маслен филм във луфта и вече това почукване на практика го няма, защото там вече е и в областта на триенето само между слоевете на самото масло, тоест нямаме физически контакт между вала и биелните лагери. Това разбира се са само мои предположения и размисли.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

Мнение от beco109 » 27 Апр 2010, 15:55

Значи в такъв случай като твоя :paranoid: говорим за някоя дефектна или некачествена част.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 15.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: `99 318i E36 Touring
Мечтае да кара: M5 Touring

Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

Мнение от ceco_ » 27 Апр 2010, 17:09

BiTurbo написа:Та си мисля, че ако се шлайфа вала и се сложи един ремонтен размер ...


Аз съм на първи ремонтен размер и си чука :dunno:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

Мнение от BiTurbo » 27 Апр 2010, 17:38

ceco_ написа:
BiTurbo написа:Та си мисля, че ако се шлайфа вала и се сложи един ремонтен размер ...


Аз съм на първи ремонтен размер и си чука :dunno:


отказвам се тогава да търся :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

Мнение от michev » 27 Апр 2010, 19:03

Днес покрай другата ми работа се позанимавах пак с колата и сякаш се насочвам къде е проблема. От всичките ми опити до момента за един доста голям период от време чукането бе изчезнало само след смяната на повдигачи, а сега колкото ида слушам мотора май пак там е проблема, но интересно как ще се скапят за 10-15000 км., защото повече от това не съм минал след смяната им. Съмнявах се да не хлопат в гнездата /имал съм такъв случай/, но при мен там е наред - влизат си мазно и стегнато, пробвах с извадени повдигачи и маслото идва само докато врътна на стартер, така че не е маслен глад, а и ако беше ще чукат и на празен ход, а те тогава не се чуват, та малко ми се губи логиката.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

Мнение от michev » 29 Апр 2010, 0:06

Никой от корифеите не иска да се включи :D
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

Мнение от ~Мишо~ » 29 Апр 2010, 0:29

Повдигачите си имат доста ход,но ми се струва че в работно положение са извадени почти до край. Ако се подбие малко дъното на отвора в главата и може да не успеят да оберат хлабината... :dunno: В тоя ред на мисли едни много тънки шайби на дъното биха помогнали. Това разбира се са само предположения,тъй като не съм замервал нищо,просто ми се стори че моите имаха следи от подбиване,нещо като неравности но не съм обръщал по-специално внимание и може да греша.

п.п.Ще ми е интересно ти какво мислиш по въпроса,предполагам си обърнал повече внимание на тия неща от мен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

Мнение от michev » 29 Апр 2010, 8:58

Знаеш ли, че точно това си мислех и аз, къде има подбито по твоите, в главата ли, а иначе този номер с подлагането е правен вече при М40 по други причини разбира се :mhihi: , имаше ефект. Ако там е проблема е ясно защо при мен с новите повдигачи известно време не чукаше и ако работят на границата си, след известно сработване се разчукват пак.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

Мнение от ~Мишо~ » 29 Апр 2010, 17:42

При мен имаше на дъната на някой повдигачи и на главата,не е точно подбито а по-скоро питинг,все едно м/у двете повърхности е имало пясък и са наранени... Методи вчера отваря неговите,ще го видя да каже има ли при него такова нещо,щото при тия неща дето ти си сменил не остава друго...
Последна промяна ~Мишо~ на 29 Ное 2010, 10:40, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

Мнение от michev » 29 Апр 2010, 23:13

той пък за какво отваря, верно беше се оплакал преди време за същия проблем, но нали при него уж от маслото се оказа
only rear wheel drive

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 3.12.2009
Пол: Мъж
Кара: 325i
Мечтае да кара: 760Li

Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

Мнение от joro__ » 30 Апр 2010, 16:13

Колеги, за подобен шум ли става дума?
http://www.vbox7.com/play:a3b34ba2
http://www.vbox7.com/play:c967b9c2
Чува се при загрял мотор от 1800 до 1200 оборота при отнемане на газта

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

Мнение от beco109 » 01 Май 2010, 11:50

joro__ написа:Колеги, за подобен шум ли става дума?
http://www.vbox7.com/play:a3b34ba2
http://www.vbox7.com/play:c967b9c2
Чува се при загрял мотор от 1800 до 1200 оборота при отнемане на газта


При теб гъзи май няма да се ръзлинеш само с повдигачи. Счуват ми се и биелни лагерчета. :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 3.12.2009
Пол: Мъж
Кара: 325i
Мечтае да кара: 760Li

Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

Мнение от joro__ » 01 Май 2010, 14:13

Днес смених повдигачите и няма никаква разлика. Следват биелни лагери. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

Мнение от beco109 » 01 Май 2010, 17:36

Май ще изляза прав :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора

Мнение от michev » 01 Май 2010, 20:18

Колегата Жоро, огледа ли разпределителния вал и кобилиците, защото си мисля че и там не всичко ти е в ред.
only rear wheel drive

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook