нагледно за дюзите
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
диагностикааа...
според мен е от горивната дюза на 4-ти цилиндър, с датчика. оправията е само една - смяна.
според мен е от горивната дюза на 4-ти цилиндър, с датчика. оправията е само една - смяна.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
тази дюза е изключително важна! тя дава информация към ДДЕ-то за момента (ъгъла) на отделните впръсквания на нафтата, които минават през нея към цилиндъра. ако подава неправилна информация става лошо - точно като проблема дето си го описал. ако знаеш аз колко ядове съм брал с тази дюза, мани бегай! пада мощност (направо я няма), придърпва, гасне, тресе двигателя та чак ще изкочи от коша... харчи за страх и т.н. да не изброявам. Направи един тест - като запалиш двигателя и се появи проблема, откачи кабела на дюзата (има клема) и виж дали щесе промени режима на работа на двигателя. Ако не се промени, всичко е ясно - дюзата си е отишла... само смяна. Втора ръка вървят от 180-200 лв. нагоре. Това е положението. За нашия двигател стават дюзи и от 325 тдс, да знаеш.
Успех!
Успех!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
kam_tod написа:Направи един тест - като запалиш двигателя и се появи проблема, откачи кабела на дюзата (има клема) и виж дали щесе промени режима на работа на двигателя. Ако не се промени, всичко е ясно - дюзата си е отишла... само смяна.
а ако се оправи възможно ли е без тоя датчик да я карам и кви пари струва тва чудо утре след работа ще направя теста и към 16:00 ще пиша за резултата
ако като откачиш дюзата не се промени нищо това означава, че не от нея. ако нещо се промени, трябва да търсиш проблема другаде... ако не си сигурен, най-хубаво е да идеш на диагностика.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
Така относно ултразвуковото почистване в хасково имаме такова нещо цената е 10лв на дуза нали монтаж и демонтаж са си вклучени в цената тия дни може направо да я пакарам и ще ви кажа по нататук какво е станало
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Миналата седмица си взех колата от ремонт и както бях писал споделям резултата, нови разпрасквачи нова глава на помпата - желаният резултата не е на лице, колата гасне при работна температура с включен климатик!?
Тези дни ще влизам сервиза пак грешки да четем! Относно дюзите и почистванито им с ултразвук в Пловдив е 5лв на дюза(разпръсквач), но не се взползвах защото моите бяха посиняли от пегряване и много дълга експлоатация и затова ги смених с нови около 40лв. бр.
Вчера докоато си сменях маслото един пич с ТДС-ка сподели интересна идея ЗА ЧЕТВЪРТА ДЮЗА -ПРОСТО СИ КУПИЛ СЪЩАТА ОТ ОПЕЛ цената там е 250лв а за БМВ 450лв а са еднакви! Та зайнтересуваните да се пойнтересуват от този вариант!

Тези дни ще влизам сервиза пак грешки да четем! Относно дюзите и почистванито им с ултразвук в Пловдив е 5лв на дюза(разпръсквач), но не се взползвах защото моите бяха посиняли от пегряване и много дълга експлоатация и затова ги смених с нови около 40лв. бр.
Вчера докоато си сменях маслото един пич с ТДС-ка сподели интересна идея ЗА ЧЕТВЪРТА ДЮЗА -ПРОСТО СИ КУПИЛ СЪЩАТА ОТ ОПЕЛ цената там е 250лв а за БМВ 450лв а са еднакви! Та зайнтересуваните да се пойнтересуват от този вариант!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Tod написа:...
Вчера докоато си сменях маслото един пич с ТДС-ка сподели интересна идея ЗА ЧЕТВЪРТА ДЮЗА -ПРОСТО СИ КУПИЛ СЪЩАТА ОТ ОПЕЛ цената там е 250лв а за БМВ 450лв а са еднакви! Та зайнтересуваните да се пойнтересуват от този вариант!
Ами че той ДВГ е 525ТД на БМВ бре. От какво се получава такава разлика в цената?


- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
TheBoss написа:Ами че той ДВГ е 525ТД на БМВ бре. От какво се получава такава разлика в цената?
Ние това много добре го знаем

Просто частите предлагани от Опел за този двг са по евтини!?

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
И аз имах същия проблем с тресенето на моята 524ка.При абсолютно спряла кола на празен ход тресеше като луда.
Оказа се ,че е замърсена горивната сиситема и то зверски.
Четох теми в форума и намерих доста пълноцени съвети.
От 1500 км.карам със смес от добавки и В пауър.
Едната добавка е Супер дидел аджитив на Лики моли.
Другата е Кастрол те де а.
Засега проблема изчезна,но щом не сложа добавка,или налея друг дизел тресенето пак започва,но вече по -слабо.
Ако искаш пробвай този вариант.
Оказа се ,че е замърсена горивната сиситема и то зверски.
Четох теми в форума и намерих доста пълноцени съвети.
От 1500 км.карам със смес от добавки и В пауър.
Едната добавка е Супер дидел аджитив на Лики моли.
Другата е Кастрол те де а.
Засега проблема изчезна,но щом не сложа добавка,или налея друг дизел тресенето пак започва,но вече по -слабо.
Ако искаш пробвай този вариант.
justice for ALL
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
баси неска утре неска утре та най накрая уж утре ще я карам оказа се че бивш даскал си занимава с горивни помпи дюзи а-у и доста ги чатка
споко на 34г е
та да ви кажа тоя пич напрао знай наизуст системата на БМВ толкоз неща ми обясни даже ми затапи една тръбичка дето връща някви изгорели газове мазове абе скопява колата та наистина се усеща разлика в вървенето ама пустата и кола докато бяхме при него 1 път не затресе абе толко мазно от 2-3 години не ми е бачкала и даскала ми вика трябва да се появи проблема да може компа да го хване та утре пак ще я карам и нали много добър познат за 15лв
сички дюзи ще ми изчисти и дано се оправи най накрая



- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
така за сега проблема се оказа от дат4ика за ниските обороти беше зацапан с масулце за4истихме го и за сега добре ба4ка мастора каза 4е ако пак заклати на помпата имало некви 6 клапан4ета и вика 4е тях 6те из4исти ако пак продължи 6те видим какво е но за сега ба4ка просто перфектно 4а6а с кафе слагаме и не пада
ами за сега проблема ми е оправен ако продулжи 6те пи6а как се е оправило

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
добрееееее
кажете като толкова много знаете каква е цената на една дюза?
аз съм с Е32 но г/д ме интересува ориентировъчно
защото при мен работата на двигателя ми на бензин е отвратителна и ме съмняват и дюзите
кажете като толкова много знаете каква е цената на една дюза?
аз съм с Е32 но г/д ме интересува ориентировъчно
защото при мен работата на двигателя ми на бензин е отвратителна и ме съмняват и дюзите

Като начало привет на всички любители на марката. Искам да попитам за моя "кош" и гледам темата е горе долу по въпроса. Та значи колата е 525 tds и от известно време дюзата с датчика или така наречената от вас умна дюза почна да тече. Въпроса е чи тече от крайно безумно място тоест на пластмасовия корпус на самия датчик има дупка и като запаля от там излиза първоначално пяна и след като изкара въздуха си се лее чиста нафта. Нямам против да се лее нафта но я предпочитам изгорена и през ауспуха, а не по мотора
. Инак дюзата си работи коректно имам kts на bosh и мога във всеки съмнителен момент да го качна и да видя къде га боли. НаЙ интересното за мен е, че колата незнайно как е научила за теча и си се оплаква. Сега не помня номера на грешката която дава но си е за теч на тази дюза. Не е кой знае какви пари но не ми се сменя работеща оригинална дюза за турски боклук. Та въпроса ми е нека някой ако е наясно с този теч и има ли оправия на проблема да даде съвет. Аз съ по бензиновите и тая нафтова печка ме поставя пред неясни за мен проблеми. Предварително благодаря за вниманието.

- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Чувал съм за някакъв рециклаж, но това рещение не е удачно!
Нова дюза -около 10години живот!
Рециклирана - един господ знае!
дюзата портича в следствие на разликата в температурното разширение на матерялите (пласмаса в метал)
Нова дюза -около 10години живот!
Рециклирана - един господ знае!
дюзата портича в следствие на разликата в температурното разширение на матерялите (пласмаса в метал)

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани