Вентилатор На Парното

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Вентилатор На Парното

Мнение от PIPERKOV » 02 Окт 2005, 18:12

Искам да задам към разбиращите поредния си въпрос:Някой да знае как се разглабя т.е как се изважда вентилатора на парното.Става въпрос за Е36,защото явно са ми заминали четките или е нагорял колектора,защото само като бутна на ръка перката тогава почва да работи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 02 Окт 2005, 18:47

Кофти се вади.Видях как се вади откъм двигателя(мъка :confused: ),но после разбрах,
че се вадел откъм таблото.Нали се сещаш за какво разглобяване става дума :roll:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 02 Окт 2005, 19:04

И аз точно за това си мислех и напражо не ми се почва да гоправя но без него зимата не става

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 29.06.2005
Местоположение: CHUMEN

Мнение от Weso » 03 Окт 2005, 18:16

изважда се от кам двигателя .Над двигателя има капак с два болта там са хванати и кабелите за двигателя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 03 Окт 2005, 20:42

Ми аз гледах как го вадиха откъм двигателя(М50).Точно над тоя капак е
планката с номера на рамата.Вентилатора беше ваден 2-3 пъти,пластината
едвам се държеше от огъването и човекът се чудеше как ще мине пред КАТ.
Ма от проба глава не боли де ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 24.09.2005

вентилатор за парното-вадене

Мнение от zul_fan » 04 Окт 2005, 3:03

не е толкова сложно: 1) отваряте предния капак(капака над двигателя); 2)махате решетката която пречи на листа и едри боклуци да влизат към вентилатора(който се намира между капака на клапаните и купето, под нивото на предното стъкло). 3)развивате 2-те рапидки закрепващи към купето облицованата с изолация ламарина оформяща пространството пред кутията на вентилатора и я изваждате от канала в който е поставена(това става с поклащане и леко усилие). 4)пред вас се отваря изглед към пластмасовата черна кутия на вентилатора, която се състои главно от 2 части и се отваря като премахнете металните щипки(подобни на щипките за фарове) прикрепящи 2те части заедно. 5)целта на експедицията(статора с ротора, вала и перките са една зглобена единица) е закрепена към другата (2ра) пластмасова част на кожуха на вентилатора чрез пружинна метална скоба която лесно се освобождава с отвертка(чрез прилагане на натиск в зоната на скачане с кожуха /в горната част/ и леко изместване надолу). не стискайте скобата с клещи - ще я сцепите!!
макари по памет, смятам че информацията би била полезна на всеки който има елементарни познания в областта.
на добър час
п.п. и ако ви се намира в едно повече такова вентилаторче за парно - продайте ми го ако е читаво
ТРИТЕ БУКВИ
всичко друго е компромис

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 05 Окт 2005, 16:48

Благодаря за изчерпателната информация дано да стане така 4е ако не стане голямо разглабяне ще пада

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook