М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
на стамат/сега на кингстъна/ беше 138..и след ребилда на тиквата стана 150 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Изрода написа:Smoocki написа:bmwdriver написа:Smoocki написа:Обобщено до сега М52б28 със тези доработки върви доста повече от правена атмосверка м50б28 да кажем .
Всъшност М52б28 скоро мерена на дино визирам civic е извадила към 156 коня на колелата доколкото знам само с лек маховик ,а на жоро80 преправена м50б25 към м50б28 пак с вал ,чип и други доработки към 160 коня но с по-добра графика
Жоро ли ти каза,че неговата е 28-ца или ти си чул от някъде?
Слухове
Симчо аз съм ти казал моито мнение - ама ти си знаеш.
Според мен е безсмислено да се набият сумати пари за мотор, да набиеш още доста пари за подобрение - да поизтискаш мотора и да харчи 30 на 100 за да успееш да догониш стоков мотор които е с голям запас и може да се развива още и да ти харчи - от порядъка на 12-15-17![]()
Така мисля аз , ама ти си знаеш
Ще си говорим утре като те повозя


- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Smoocki написа:
Слухове
Ми смени си източника,щото тоя не е достоверен

Явно е някой загубил и се е чудил как да се оправдае

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Много скоро ще има развитие по темата, М52Б28 срещу М50Б25 без ванос, генерален тест между двете 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Какъв е смисъла, М52 е много по-силен мотор, ако и двата са в еднакво добро здраве.
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
малко офф да се намеся,че ми стана интересно.
как стоят тогава нещата при m52TUb28 може ли този
мотор да носи на атмосверен тунинг,и с този двоен ванос
до къде ?
как стоят тогава нещата при m52TUb28 може ли този
мотор да носи на атмосверен тунинг,и с този двоен ванос
до къде ?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
При всеки подобен въпрос питам какво пречи ваноса, бил той двоен, троен, ко ще и петорен? 

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
bum_bum написа:Какъв е смисъла, М52 е много по-силен мотор, ако и двата са в еднакво добро здраве.
25 ка вади 12.5 компресия ,а 28 та 13 мисля са читави

Впрочем отодавна не е имало интересна тема , се ставаше дума 318ис и 320


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Дано не се окажа неправ, но за мен М52Б28 е много, много > от М50Б25.
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
bum_bum написа:При всеки подобен въпрос питам какво пречи ваноса, бил той двоен, троен, ко ще и петорен?
и за това питам .. защото искам да го използвам оптимално.
- DANGER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
///vlado написа:bum_bum написа:При всеки подобен въпрос питам какво пречи ваноса, бил той двоен, троен, ко ще и петорен?
и за това питам .. защото искам да го използвам оптимално.
Няма как да пречи, единствено може да е по-добре. Освен, ако не гониш некви 1000 коня може би, тогава може да имаш яд с управлението му

- Krassi_kn
-
моргаджия
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Според мен М52Б28 е доста по-бърз и еластичен мотор от М50Б25,но да-М50Б25 издържа повече да "ръгане в бъбреците" както казваше един френд.Лично аз обаче бих избрал 28-цата.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Има и момента че искаме хем бърза ,хем икономечна кола -м52б28 е мотора за това търсещите всички други си купуват м50 щото зваят що железо е наБито там

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Smoocki написа:Има и момента че искаме хем бърза ,хем икономечна кола -м52б28 е мотора за това търсещите всички други си купуват м50 щото зваят що железо е наБито там
Добре де, какво като е набито повече желязо в М50, износоустойчивостта му по-голяма ли е, ресурса му в атмосферен-сток вариянт по-голям ли е? Какво като е с алуминиев блок М52, стига да няма детонаций, маслената и охладителната система да са наред, едва ли ще "умре" по-лесно от М50


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани