Въпрос за виско на 325 TDS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Въпрос за виско на 325 TDS

Мнение от Dream_BMW » 21 Апр 2010, 0:54

presko79 написа:
Dream_BMW написа:Колеги имам усещането че виското ми издъхва в големите жеги,а те вече наближават и за това почнах да го мисля отново.Та въпроса ми е: Може ли да го разпробия на едно две места и да го запълня с епоксидна смола или нещо подобно,та да си е постоянно зацепено да се върти с оборотите на двигателя?
Някой правил ли е такава интервенция и имало ли е проблеми в следствие на нея?То е ясно че ще се подобри охлаждането,но да не стане прекалено.

Опа,свали перката и махни пластината с една отвертка+ месинговото бутонче под нея.
така ще работи на 100% ,но без механично и опасно блокиране.Така ще караш спокоино.
ВГаброво рядко се дават пари за виско,дали има една две коли с пластина :mhihi: :mhihi:


Благодаря ти колега за интересната идея която ми даваш,ще го изтръмбуша и още как това виско и от него или ще става полезна част или ще иде на боклука.Не може ново виско и да ми се включва помощния вентилатор след като я карам със 140-150 и като вдигна капака да го спирам с вестника се едно се движи по инерция.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Въпрос за виско на 325 TDS

Мнение от AVGO » 21 Апр 2010, 1:04

Извинявайте, каква е тая цака с вестник и с каква цел се прави?
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Въпрос за виско на 325 TDS

Мнение от Dream_BMW » 21 Апр 2010, 8:32

AVGO написа:Извинявайте, каква е тая цака с вестник и с каква цел се прави?

С вестник навин на масур(руло) се проверява съпротивлението на виското, като на запален и загрял мотор се опиташ да спреш перката с помощта на вестника.Разбира се че не трябва да спре лесно а да ти създаде доста съпротивление.Не е желателно да е с нещо по-твърдо за да не повредиш виското или перката.Много е важно да е била в движение колата преди този тест за да е имало възможност виското да се нагрее от въздуха идващ от радиатора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Въпрос за виско на 325 TDS

Мнение от AVGO » 21 Апр 2010, 10:10

Dream_BMW написа:
AVGO написа:Извинявайте, каква е тая цака с вестник и с каква цел се прави?

С вестник навин на масур(руло) се проверява съпротивлението на виското, като на запален и загрял мотор се опиташ да спреш перката с помощта на вестника.Разбира се че не трябва да спре лесно а да ти създаде доста съпротивление.Не е желателно да е с нещо по-твърдо за да не повредиш виското или перката.Много е важно да е била в движение колата преди този тест за да е имало възможност виското да се нагрее от въздуха идващ от радиатора.


Благодаря,колега :bchug:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Въпрос за виско на 325 TDS

Мнение от Dream_BMW » 13 Май 2010, 0:00

presko79 написа:Опа,свали перката и махни пластината с една отвертка+ месинговото бутонче под нея.
така ще работи на 100% ,но без механично и опасно блокиране.Така ще караш спокоино.
ВГаброво рядко се дават пари за виско,дали има една две коли с пластина :mhihi: :mhihi:
[/quote]

Махнах пластинката,както и бутончето,но се показа едно уплътнение което е случжело да уплътнява между корпуса и това бутонче,да не излиза материяла(силикона или нещо подобно) от корпуса,което ме навява на мисълта,че от там може да почне да излиза от този материал.Иначе дали от чукането или от тази интервенция на която така и не схванах идеята,тъй като не виждам с какво се промени пренасянето на температурата от въдуха към силикона,мога да кажа ,че всичкото ми определено заработи.Фуча като F16 като вдигна 1500-2000 об/мин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 13.03.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW

Re: Въпрос за виско на 325 TDS

Мнение от ///M BOSS » 13 Май 2010, 8:52

Ново виско или втора ръка читаво да стане както тря ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Въпрос за виско на 325 TDS

Мнение от Dream_BMW » 13 Май 2010, 11:15

the game1 написа:Ново виско или втора ръка читаво да стане както тря ..

То и моето беше ново миналта година,ама си е грубиянщина да го сменям всяка година,все пак не е 20 лв.Иначе знам аз че нвоото си е ново,все пак е направено поне една година да работи.А читаво втора ръка мога да взема само ако съм видял как работи преди това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Въпрос за виско на 325 TDS

Мнение от Пресиян Василев » 13 Май 2010, 19:39

Dream_BMW написа:
presko79 написа:Опа,свали перката и махни пластината с една отвертка+ месинговото бутонче под нея.
така ще работи на 100% ,но без механично и опасно блокиране.Така ще караш спокоино.
ВГаброво рядко се дават пари за виско,дали има една две коли с пластина :mhihi: :mhihi:


Махнах пластинката,както и бутончето,но се показа едно уплътнение което е случжело да уплътнява между корпуса и това бутонче,да не излиза материяла(силикона или нещо подобно) от корпуса,което ме навява на мисълта,че от там може да почне да излиза от този материал.Иначе дали от чукането или от тази интервенция на която така и не схванах идеята,тъй като не виждам с какво се промени пренасянето на температурата от въдуха към силикона,мога да кажа ,че всичкото ми определено заработи.Фуча като F16 като вдигна 1500-2000 об/мин.[/quote]
Фучи ама,охлажда.Правилно си се насочил,моя грешка ,забравих да спомена,на упльтнението залепи една сьвсем тьнка пластмасова капачица,да е лека зада не изкочи силикон,което НЕ е задьлжително
Поздрави
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: Въпрос за виско на 325 TDS

Мнение от s_kolev » 13 Май 2010, 20:11

Виското работи само при ниски скорости, от него има полза когато колата се движи с ниска скорост, а двигателя е натоварен. При 150 км/ч струята на въздуха минаващ през радиатора би трабвало да охлажда достатъчно. Съветвам те да направиш една промивка на радиатора, защото явно не охлажда достатъчно :conf: ; Постоянно зацепеното виско има свойството да разбива по-бързо остта на водната помпа :winky: .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Въпрос за виско на 325 TDS

Мнение от Пресиян Василев » 13 Май 2010, 20:48

s_kolev написа:Виското работи само при ниски скорости, от него има полза когато колата се движи с ниска скорост, а двигателя е натоварен. При 150 км/ч струята на въздуха минаващ през радиатора би трабвало да охлажда достатъчно. Съветвам те да направиш една промивка на радиатора, защото явно не охлажда достатъчно :conf: ; Постоянно зацепеното виско има свойството да разбива по-бързо остта на водната помпа :winky: .

Прав си но не и за виско муфата,не говорим за ЗАВАРЕНО виско,а за 100% (предполагаемо) деиствие.По твоята логика Реиндж Ровьра с 2,5 ТДС мотора ще хвьрля водн помпи през 10 хил.километра.
Ако си виждал неговата перка ще се сетиш за какво става вьпрос.Виско муфата му сигурно тежи 2 килограма и е с 11 лопатки на вентилатора
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Въпрос за виско на 325 TDS

Мнение от Dream_BMW » 13 Май 2010, 22:17

s_kolev написа:Виското работи само при ниски скорости, от него има полза когато колата се движи с ниска скорост, а двигателя е натоварен. При 150 км/ч струята на въздуха минаващ през радиатора би трабвало да охлажда достатъчно. Съветвам те да направиш една промивка на радиатора, защото явно не охлажда достатъчно :conf: ; Постоянно зацепеното виско има свойството да разбива по-бързо остта на водната помпа :winky: .

Миналото лято август месец пътувах за София,радиатора ми бе чисто нов ,виското на 5-6 месеца,водната помпа и термостата работят добре,антифриза червен на 1 месес и на изкачването около Ихтиман при постоянна скорост 140-150 при външна температура около 35 градуса и 4 човека в колата,датчика за температурата започна да подминава средата и почти достигна първата чертичка в дясно,климатика спря да работи,вдигнах крака от газта,сложих на четвърта предавка за да се вдигнат още оборотите на виското и водната помпа и температурата се нормализира.Спрях на една бензиностанция и установих че виското ми се движи по инерция като угасих колата.Не мисля че трябва да е така.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Re: Въпрос за виско на 325 TDS

Мнение от vanci88 » 14 Май 2010, 20:01

Dream_BMW написа:
s_kolev написа:Виското работи само при ниски скорости, от него има полза когато колата се движи с ниска скорост, а двигателя е натоварен. При 150 км/ч струята на въздуха минаващ през радиатора би трабвало да охлажда достатъчно. Съветвам те да направиш една промивка на радиатора, защото явно не охлажда достатъчно :conf: ; Постоянно зацепеното виско има свойството да разбива по-бързо остта на водната помпа :winky: .

Миналото лято август месец пътувах за София,радиатора ми бе чисто нов ,виското на 5-6 месеца,водната помпа и термостата работят добре,антифриза червен на 1 месес и на изкачването около Ихтиман при постоянна скорост 140-150 при външна температура около 35 градуса и 4 човека в колата,датчика за температурата започна да подминава средата и почти достигна първата чертичка в дясно,климатика спря да работи,вдигнах крака от газта,сложих на четвърта предавка за да се вдигнат още оборотите на виското и водната помпа и температурата се нормализира.Спрях на една бензиностанция и установих че виското ми се движи по инерция като угасих колата.Не мисля че трябва да е така.

Каква марка виско си си взел?
36436
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Въпрос за виско на 325 TDS

Мнение от Dream_BMW » 14 Май 2010, 22:19

vanci88 написа:
Dream_BMW написа:
s_kolev написа:Виското работи само при ниски скорости, от него има полза когато колата се движи с ниска скорост, а двигателя е натоварен. При 150 км/ч струята на въздуха минаващ през радиатора би трабвало да охлажда достатъчно. Съветвам те да направиш една промивка на радиатора, защото явно не охлажда достатъчно :conf: ; Постоянно зацепеното виско има свойството да разбива по-бързо остта на водната помпа :winky: .

Миналото лято август месец пътувах за София,радиатора ми бе чисто нов ,виското на 5-6 месеца,водната помпа и термостата работят добре,антифриза червен на 1 месес и на изкачването около Ихтиман при постоянна скорост 140-150 при външна температура около 35 градуса и 4 човека в колата,датчика за температурата започна да подминава средата и почти достигна първата чертичка в дясно,климатика спря да работи,вдигнах крака от газта,сложих на четвърта предавка за да се вдигнат още оборотите на виското и водната помпа и температурата се нормализира.Спрях на една бензиностанция и установих че виското ми се движи по инерция като угасих колата.Не мисля че трябва да е така.

Каква марка виско си си взел?

Febi Bilstein e и даже имаше парт номер който отговаряше на моя от RealOM.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Re: Въпрос за виско на 325 TDS

Мнение от vanci88 » 14 Май 2010, 23:16

Да не си попаднал на някой стршен ментак ?
36436
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Въпрос за виско на 325 TDS

Мнение от Dream_BMW » 15 Май 2010, 11:12

vanci88 написа:Да не си попаднал на някой стршен ментак ?

Сигурен съм че е така,все пак живея в район който е близо до Турция.Но не съм мислел,че турските части са по-лоши от китайските,а съм далече от мисълта,че ще попадна на истинска част някъде другаде извън Вари 2000 Дару кар,М-кар или Бова кар.Ама след интервенцията която Преско ми предложи съм доволен,фучи яко и не мога да го спра с нищо,освен с тръба може би хахах. Надявам се само да ме избяга силикона,че не запуших отворчето в което бе месинговото бутонче,но той силикона само просълзяваше от там тъй като не зейна отвор а има нещо друго което пречи.Ще поживеем ще видим това лято,а за другото ще се купува ново.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook