Фирмен сервиз за BMW

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.07.2009
Местоположение: гр.Шумен
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 318is, тъмносин металик

Фирмен сервиз за BMW

Мнение от nike69 » 19 Апр 2010, 8:02

Здравейте! От известно време имам проблеми с ел.стъклата на моята 318is.Посетих няколко техника в Шумен но не можаха да ми помогнат. Според тях било софтуерен проблем в модула за управление.В Шумен нямаме фирмен сервиз.Предполагам във Варна има. Моля да ми помогнете с информация дали има такъв сервиз и ако има къде се намира.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 13.03.2009
Местоположение: Варна
Кара: 320 M50B20
Детайли за колата: Е36 М50Б20

Re: Фирмен сервиз за BMW

Мнение от zorobg » 19 Апр 2010, 13:46

Варна Карс!. Намира се в началото на Варна, влизайки по магистрала '"Хемус", от лявата страна.
Успех :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: Фирмен сервиз за BMW

Мнение от jbankov » 19 Апр 2010, 14:31

ето ти координати на сервиза,който търсиш http://www.bmw-varnacars.bg/contact.php
Според мен обаче трябва да потърсиш повече и да видиш сервиз,където хем ще ти свършат работа ,хем няма да ти отрежат главата.Виждам ,че си от скоро и вероятно и колата ти е от скоро,така че виж момчета от варна с БМВ и нека те ти предложат вариант за оправянето на стъклата.Избора е твой.
Успех :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Фирмен сервиз за BMW

Мнение от kdl » 19 Апр 2010, 14:44

Я го опиши този проблем.
Така написано "софтуерен проблем в модула за управление" звучи като "ние не знаем защо току що ти взехме пари за диагностика и въобще си нямаме грам идея от това, за което ни плащат" ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.07.2009
Местоположение: гр.Шумен
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 318is, тъмносин металик

Re: Фирмен сервиз за BMW

Мнение от nike69 » 19 Апр 2010, 14:59

Стъклата и на двете врати блокират от време на време и при различни положения на стъклата. До днес не се движеха изобщо в никоя посока, но се наложи да премина през една разбита улица (в Шумен всички са такива) и стъклата тръгнаха от сътресенията. В момента в който прибрах колата пак блокираха.
Благодаря на всички за инфото за сервиза. И аз съм скептик за фирмените сервизи относно рязането на глави, но ако ми остане само тази възможност....:( Колата я имам от 6 месеца
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Фирмен сервиз за BMW

Мнение от kdl » 19 Апр 2010, 15:16

Набързо:
>95та изглежда колата; => комфорт модул зад жапката. Един със 3 букси. Гледа се там дали са щракнати буксите и дали не са окислени.
Ти казваш и на двете врати... това звучи като втори вариант някъде да има слаба маса.
1000% няма никаква връзка със софтуер.
Някой трябва да седне да ти проследява кабелите...
Има и друга възможност, като са ти слагали алармата, някой идиот да я е монтирал, но там ми е бедна фантазията.
При мен от монтаж на аларма, изгоря модула на заключването на едната врата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.07.2009
Местоположение: гр.Шумен
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 318is, тъмносин металик

Re: Фирмен сервиз за BMW

Мнение от nike69 » 19 Апр 2010, 15:26

Сутринта оставих колата на още един техник в града ни. Току-що ми се обади за да ми каже,че четките на моторчетата били съвсем изхабени и колекторчетата много зацапани, но здрави. Очаквам да видя крайния резултат засега. Преди 7 месеца когато взех колата нямаше подобни проблеми, затова си мисля,че няма да е от монтажа на алармата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.07.2009
Местоположение: гр.Шумен
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 318is, тъмносин металик

Re: Фирмен сервиз за BMW

Мнение от nike69 » 19 Апр 2010, 15:32

Позна! Точно 95г. е :) Преди време ми смениха филтъра на купето, като извадиха жабката, въздуховодите и една черна кутия, като извадиха буксите, понеже филтърът се намира зад тези неща (добре са го скрили германците, няма що). Възможно е и да не са добри връзките там.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ

Re: Фирмен сервиз за BMW

Мнение от ___B___M___W___ » 19 Апр 2010, 16:02

при отворени врати пробвал ли си дали има проблеми?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Фирмен сервиз за BMW

Мнение от kdl » 19 Апр 2010, 18:37

Четките на моторчетата на стъклата ли?
Това ми звучи като следствие, а не предпоставка.
Така и така са ти свалили корите, почисти изцяло с кораселин улеите на плъзгачите на стъклото и ги смажи обилно с обикновено двигателно масло.
Иначе аз продължавам да залагам на слаба маса из купето някъде или лош контакт на буксите на комфорт модула.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.07.2009
Местоположение: гр.Шумен
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 318is, тъмносин металик

Re: Фирмен сервиз за BMW

Мнение от nike69 » 19 Апр 2010, 19:47

Вчера си купих литиева грес под формата на спрей (излиза като бяла кашичка), специално за ел.стъкла, панти и подобни механизми (made in USA). Посъветваха ме за нея понеже не замръзвала и не клеясвала. Смазах всички улеи, ролки, бравите и ключалката, пантите. Сега вратите ми се затварят леко с един пръст, а досега ги удрях силно.
Мисля е нормално да се изтрият четките на един колекторен двигател за постоянен ток след 15г. работа, макар и нередовна. Четките се бяха изтрили и даже разпрашили. От статорния блок се изсипа доста графитен прах. Аз ще прегледам и буксите на модула.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.07.2009
Местоположение: гр.Шумен
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 318is, тъмносин металик

Re: Фирмен сервиз за BMW

Мнение от nike69 » 19 Апр 2010, 19:49

И при отворени и при затворени врати е проблемът. Да, точно за четките на двете моторчета става дума. Лично аз отидох и ги видях, бяха почти на 0, а колекторът се беше зацапал и наслоил от разпръснатия графит.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook