AGR-клапана- със или без него-

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re:

Мнение от LUCIFER'S » 03 Окт 2009, 18:08

infovan написа:Реших и аз да изолирам този клапан,като стигне до 2000 оборота и педала за газта спира да работи !Върнах всичко в първоначално положение и се оправи !


Още първоначално изчистих АГРа и аз направих тази история с изолиране и карах 2-3 дена градско-пее мотора излизам извън градско и :shock: след 3000 при мен нямаше никой. Шестака умря на 160км/ч изкорах се помислих айде турбо... Спрях веднага, и си вкл отново вакума, верно двигатела заглъхна малко на обороти, обаче после си дръпна до 230 набързо... Поинтересувах се из учебиците и веднага разбрах каква глупост съм направил като го изключих... от тогава 1.5 година си карам с работещ и почистен клапан. Също съм правил сравнение закачена на комп и разбрах още повече колко е глупаво да се премахва рецилкулацията на газовете. Просто след още 20хил, свалям го, колектора и него и ги почиствам и така...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Re:

Мнение от Zagy » 03 Окт 2009, 18:20

LUCIFER'S написа:...Просто след още 20хил, свалям го, колектора и него и ги почиствам и така...

Лично аз нямам нервите да го свалям на 20к км тоя колектор, прекалено много играчка е. А и с премахнат АГР колата си се държи чудесно във всички обороти и на всякаква скорост.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Re:

Мнение от LUCIFER'S » 03 Окт 2009, 18:23

Zagy написа:
LUCIFER'S написа:...Просто след още 20хил, свалям го, колектора и него и ги почиствам и така...

Лично аз нямам нервите да го свалям на 20к км тоя колектор, прекалено много играчка е. А и с премахнат АГР колата си се държи чудесно във всички обороти и на всякаква скорост.


Написах след 20... просто съм минал 30 хил или на 50 хил пробег мисля да изчистя отново АГРа и колектора

"...с премахнат АГР колата си се държи чудесно във всички обороти и на всякаква скорост..." при мен умря на 3000 оборота и почна да работи по остро двигателя
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от Zagy » 03 Окт 2009, 21:08

Ами колега при мен премахването доведе само до положителни неща. При деб е друго - ти си комънрейл и там трябва да се бъзикне и софтуерно.
Si non confectus, non reficiat.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от milennyc » 04 Окт 2009, 6:20

Трудно е да пръкнеш софтуерно, освен да му зададеш някаква стойност и да сложиш ламаринка не виждам друг начин :lol: :bowdown:, защото на на комън рейл-а е различно шунтирането на АГР-то :driving: :nono:

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от Веселин|Василев » 15 Апр 2010, 16:55

Ето малко инфо за един kit който се слага вместо EGR клапата и мисля скоро да си поръчам:

http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E34-E36-E39-V ... 35a8a1b38f

http://cgi.ebay.co.uk/BMW-EGR-AGR-Diese ... 35a8a1b306

http://cgi.ebay.co.uk/BMW-DIESEL-EGR-BY ... 335c13e868

Погледнете и тази тема:
http://forum.bmw5.co.uk/viewtopic.php?f=11&t=25278
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от Zagy » 15 Апр 2010, 18:04

Аз съм с точно такова нещо, само че му свалих размерите и ми го струговаха от неръждавейка.
Si non confectus, non reficiat.

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от Веселин|Василев » 15 Апр 2010, 19:03

Zagy написа:Аз съм с точно такова нещо, само че му свалих размерите и ми го струговаха от неръждавейка.

Размерите директно от ЕГР ли ги взе или някъде от нета, защото надали ще паснат за ТДС ако ми ги продиктуваш?
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от © » 15 Апр 2010, 19:25

аз също съм с комънрейл, измъкнал съм вакума и колата се държи чудесно във всички обороти както написаха по-горе
нито имам заглъхване, нито пък имам някакъв пушек отзад - все едно карам бензинова кола :mhihi:
имам грешка в ДДЕ, но само това - не свети лампа, значи е ОК
така карам от доста време, чакам някой да даде обосновани факти какво точно е негативното влияние на измъкнатия вакум за да го включа отново.
През зимата е с ЕГР заради чувствителното по-бързо загряване

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от Веселин|Василев » 15 Апр 2010, 20:18

Направи като Zagy и си сложи тръба, за да влиза въздух, защото от това което прочетох по другите форуми с тази ЕГР клапа е ограничен притока на въздух с 40% и е заместен с изгорелите газове. Повечето които са с тръба казват, че колата върви повече. Ще сложа и аз такъв kit или тръба като Zagy и ще пиша за резултати.
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 25.05.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: Сивата перла
Мечтае да кара: Х6

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от nikolayned » 15 Апр 2010, 21:19

на някои колега занимава ли му се да изчистим агр-а и да го запушим ?
BMW Power
Изображение Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от Dimitroff » 15 Апр 2010, 21:25

Ако ще го запушваш - няма смисъл да го чистиш :idea:
В събота следобяд съм свободен 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от jivko2828 » 15 Апр 2010, 21:32

Dimitroff написа:Ако ще го запушваш - няма смисъл да го чистиш :idea:
В събота следобяд съм свободен 8)

Може и аз да се присъединя, да изолираме и моя, според майстора не трябва, но мисля, че преди колата си беше по-добре.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от Zagy » 15 Апр 2010, 21:56

Веселин|Василев написа:
Zagy написа:Аз съм с точно такова нещо, само че му свалих размерите и ми го струговаха от неръждавейка.

Размерите директно от ЕГР ли ги взе или някъде от нета, защото надали ще паснат за ТДС ако ми ги продиктуваш?

Директно от ЕГР-а ги взех, но вече не ги пазя... Така или иначе нямаше да стане, защото ЕГР-а на ТДС е различен - сравнявал съм ги.
Dimitroff написа:Ако ще го запушваш - няма смисъл да го чистиш :idea:

Хубаво е да се почисти... вътре е мазало. Моя имаше по 4-5 милиметра отлагания по стените - отвора беше бая стеснен.
Si non confectus, non reficiat.

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от Веселин|Василев » 15 Апр 2010, 23:30

Според мен няма смисъл да го запушвате ако не слагате тръба от която да влиза въздух, както каза един колега (от негов опит) може да загубите част от мощноста във високите обороти (от това, че липсват газовете)! Газовете са за това да допълват липсващото количество въздух когато се смесва с нафтата и с цел опазване на околната среда. Ако не слагате тръба по-добре само го почистете!
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook