много лоши вибрации навсякъде

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 13.04.2010

много лоши вибрации навсякъде

Мнение от juliantiger » 13 Апр 2010, 14:04

Здравейте имам БМВ Е46 98г 318 1,9 Автоматик. Преди около 5 месеца ми смениха големия тампон на диферанциала и от тогава след като вдигна над 80 км в час по цялата кола има някакви много гадни вибрации и са по силни когато отпусна газта. Каде ли не ходих, в БМВ ми казаха, че е или турбината на скростите или кардна или диференциала. Скоро си балансирах кардана, правиха ми диагностика на скоростната кутия и се оказа че е здрава. Въпросния тампон го смених 2 пъти. Оригиналния тампон бише с прорези, а сагашния е без. Незнам какдво да правя, сума пари дадох и нищо, моля ако някои знае нещо да каже!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: много лоши вибрации навсякъде

Мнение от gocho_ » 13 Апр 2010, 16:44

\Хм ,много кофти работа ,ще ми се да мога да ти помогна ,ама наистина е стрнен проблема.
Дано някой да знае решението :confused:
:duel:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: много лоши вибрации навсякъде

Мнение от pazokolarov » 13 Апр 2010, 18:20

Да се чуди от къде да почне човек! :confused:
Обикновенно е от пред на зад, но в случая май трябва да са направи обратното.
Тампона, който са ти сменили, ако е от типа "наподобява на външен вид, но не и по качество" е възможно да играе основна роля в тази гадория. Възможно е да не са зацепили правилно карданния вал и от дисбаланса да тресе всичко.
Ако е от тампоните на скоростната кутия или от теи на двигателя ще ти тресе повечето на място. Щом си с автомат няма как да се движиш 100% по инерция, така че тези май отпадат. Двумасов маховик нямаш. Хидротрансформатора и той не е, щом са ти гледали скоростната кутия. За гуми и дискове, предполам че изобщо не следва да иде реч.
Така че провери в сервиз (или ако имаш къде и знаеш как -сам) всичко от доло по задния мост. За кардана не съм сигурен имаше ли отбелязки за зацепването, но по принцип като се сваля трябва да се маркира в какво положение е бил.
Това са само бегли аматьорски разсъждения, дано те наведат към някакво решение.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Re: много лоши вибрации навсякъде

Мнение от zlati79 » 13 Апр 2010, 21:05

може да мине на N в движение засилен, така че да се елеменира до известна степен кутията и тампоните й!
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: много лоши вибрации навсякъде

Мнение от pazokolarov » 13 Апр 2010, 21:57

zlati79 написа:може да мине на N в движение засилен, така че да се елеменира до известна степен кутията и тампоните й!

:OT: А бе винаги съм се чудел на подобни изпълнения! От D на N - добре, възможно е, въпреки, че не мисля че е препоръчително. Ами после какво? При мен трябва да спра, защото за следващо преместване на лоста трябва да е натисната спирачката, иначе нищо не мога да направя без да потроша селектора.
Изображение
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.10.2008

Re: много лоши вибрации навсякъде

Мнение от rtonchev » 13 Апр 2010, 22:04

Варианти относно кардана:
1. Некачествен баланс.
2. Да не е зацепен така както е бил балансиран (както каза колегата pazokolarov по-горе)
3. Да не е притегната гайката при шлиците и там да има луфт.
4. Луфт в някое от каретата.
5. Да не монтиран като хората.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: много лоши вибрации навсякъде

Мнение от alx » 14 Апр 2010, 0:41

ако имаш повече вибрации като вдигнеш педала на газта като си на скорост (overrun) - кардана или закачването му отпред/отзад биха били първото място където бих погледнал...

за слагането на неутрална докато се движиш- нямаш проблем - просто буташ (без да натискаш бутона на лоста) на неутрална... после ако искаш да сложиш пак на скорост докато се движиш- вдигаш някакви ориентировъчни за скороста и предавката обороти на празно и буташ пак на "д" (без да натискаш бутона).

както казаха колегите - тампона които ти е сменен също може да не е читав. обади се някъде където имат оригинални такива и ги питай как изглежда (ако го имат на склад).
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 262
Регистриран на: 10.10.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 320dA+чип
Мечтае да кара: черно М6

Re: много лоши вибрации навсякъде

Мнение от Kalinski » 14 Апр 2010, 1:27

Аз също имам ужасни вибрации когато стоя на едно място, а когато подам гас изчезват. Двигателя ми се струва доста че се друса. Също така претриса мн здраво при гасене на колата. Докато стоя на червен светофар направо ще откача. Толкоз е досадно че ми друса дрехите и ме гъделичкат !

В моя случаи имам съмнения за тампоните на двигателя . Други идеи ?

Колкото до N при мен е същото като при pacokolarov . Препоръчаха ми да не карам на N. Вредно било за кутията.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Re: много лоши вибрации навсякъде

Мнение от zlati79 » 14 Апр 2010, 11:35

pazokolarov написа:
zlati79 написа:може да мине на N в движение засилен, така че да се елеменира до известна степен кутията и тампоните й!

:OT: А бе винаги съм се чудел на подобни изпълнения! От D на N - добре, възможно е, въпреки, че не мисля че е препоръчително. Ами после какво? При мен трябва да спра, защото за следващо преместване на лоста трябва да е натисната спирачката, иначе нищо не мога да направя без да потроша селектора.


не дей така колега!
първо не е необходмимо да се натиска спирачка за да върнеш на D, поне при моята е така, убеден съм че и при другите автоматици-стептроник е така,
второ предложението ми бе изцяло с експериментална цел, за локализиране на проблема, аз съм го правил лични и то не веднъж! късмет на колегата с проблема!

ПС. в тоя случай винаги натискам бутона на лоста!
ИзображениеИзображениеИзображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook