Въпрос за TPS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW_kiler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.08.2007
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: бавно и спокойно
Въпрос за TPS
Въпроса ми е следния някой може ли да ми каже каква стойност показва TPS-a когато на диагностика се гледат живите данни на DME-то,колата е Е36 320 м52 с МS41 и ползвам Карсофт за диагностика ако това има някакво занчение.Търсих стойности в интернет но не намерих и затова реших да ппопитам тук и евентуално да сръвня няколко мнения благодаря предварително
http://imageshack.com/a/img922/9764/uFw3yK.jpg
"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"
"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"
- BMW_kiler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.08.2007
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: бавно и спокойно
Re: Въпрос за TPS
Там пише само какво трябва да им е съпротивлението,а не какво трябва да показват на диагностика.
http://imageshack.com/a/img922/9764/uFw3yK.jpg
"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"
"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"
Re: Въпрос за TPS
А ти на диагностика какво очакваш да ти покаже? Единствено определени волтове във функция от ъгъла на дроселовата клапа.
- BMW_kiler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.08.2007
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: бавно и спокойно
Re: Въпрос за TPS
Именно това искам да знам колко волта показва на други коли
http://imageshack.com/a/img922/9764/uFw3yK.jpg
"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"
"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Въпрос за TPS
BMW_kiler написа:Именно това искам да знам колко волта показва на други коли
Живите данни са полезно нещо, но едва ли ще те устройва някакви стойности на волтажа при различен ъгъл на отклонение. Самият ъгъл на око не може да се изчисли точно, единствено може да добиеш представа от плавното отместване и реципрочно на него плавно променяне стойностите на напрежението. И без живи данни имаш две стойности на съпротивлението, което е подобно на измерването на волтажа в двете крайни положения. Останалите данни са някаква функция от тези положения, която е елементарно да се изчисли, като се сравнят данните от крайно положение- затворена клапа, напълно отворена и отворена в средно положение. Разликата на напрежението в трите положения е функция от ъгъла на отклонение.
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Въпрос за TPS
Чудана работа.Сподели защо не вярваш на съпротивлението,което го има в аутодата,ами искаш напрежение.?Преди известно време и аз мерих този датчик и ти както ме беше посъветвал "ивчо3".Мултицет,хубав със стрелка,закачаш на датчика,някой мести дроселовата клапа,към отворено положение и стрелката трябва се мести право-пропорционално на клапата,без проблеми.Омчетата са си ОК-не ти тряят волтажи 

Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Въпрос за TPS
BorisMW написа:Чудана работа.Сподели защо не вярваш на съпротивлението,което го има в аутодата,ами искаш напрежение.?Преди известно време и аз мерих този датчик и ти както ме беше посъветвал "ивчо3".Мултицет,хубав със стрелка,закачаш на датчика,някой мести дроселовата клапа,към отворено положение и стрелката трябва се мести право-пропорционално на клапата,без проблеми.Омчетата са си ОК-не ти тряят волтажи
Целта на bmw_kiler е малко по-различна. С живите данни най-точно може да се направи диагностика. "Мъртвите данни" не могат 100% да гарантират за изправността на отделните елементи по електрониката. Ще ти дам пример за това. Мериш съпротивлението на крачетата на tps-а и всичко си е в нормите. Но някъде по свръзките до компютъра може да няма добър контакт, или самият комп нещо да се е бъгнал. Чрез живите данни това може да се установи със сигурност. Друг пример са датчиците на колянов- разпределителен вал. Мериш с мултицета, всичко е О.К. , но пак по същия начин някога работи добре, друг път не, компа може да запише грешка, която се изтрива автоматично когато датчика си влезе в работа, получава се нещо, като малко-полу бременна жена и едни мъртви данни не могат винаги да го хванат.
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Въпрос за TPS
ивчо3 написа:BorisMW написа:Чудана работа.Сподели защо не вярваш на съпротивлението,което го има в аутодата,ами искаш напрежение.?Преди известно време и аз мерих този датчик и ти както ме беше посъветвал "ивчо3".Мултицет,хубав със стрелка,закачаш на датчика,някой мести дроселовата клапа,към отворено положение и стрелката трябва се мести право-пропорционално на клапата,без проблеми.Омчетата са си ОК-не ти тряят волтажи
Целта на bmw_kiler е малко по-различна. С живите данни най-точно може да се направи диагностика. "Мъртвите данни" не могат 100% да гарантират за изправността на отделните елементи по електрониката. Ще ти дам пример за това. Мериш съпротивлението на крачетата на tps-а и всичко си е в нормите. Но някъде по свръзките до компютъра може да няма добър контакт, или самият комп нещо да се е бъгнал. Чрез живите данни това може да се установи със сигурност. Друг пример са датчиците на колянов- разпределителен вал. Мериш с мултицета, всичко е О.К. , но пак по същия начин някога работи добре, друг път не, компа може да запише грешка, която се изтрива автоматично когато датчика си влезе в работа, получава се нещо, като малко-полу бременна жена и едни мъртви данни не могат винаги да го хванат.

Светът е голям и развитие дебне отвсякъде

Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани