Труден старт - палене М43 - Решение

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мнение от sonny » 07 Апр 2010, 17:40

ако разхода е нормален остава регулатор на горивото, ако има промяна в разхода е възможно да е и температурния датчик.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мнение от giggs_11 » 07 Апр 2010, 19:13

sonny написа:ако разхода е нормален остава регулатор на горивото, ако има промяна в разхода е възможно да е и температурния датчик.
кажи как да тествам регулатора?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мнение от giggs_11 » 08 Апр 2010, 14:13

някой може ли да ми каже,клапан регулатора на м43 ,става ли за м40 или поне за проба?!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мнение от NikiNikolov » 08 Апр 2010, 17:12

на регулатора пише на колко атмосфери е, имам 1 на 3 атмосфери от Е36 М40 читав.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мнение от giggs_11 » 08 Апр 2010, 19:57

NikiNikolov написа:на регулатора пише на колко атмосфери е, имам 1 на 3 атмосфери от Е36 М40 читав.
ще трябва да проверя моя какъв е...............ти от къде си ?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мнение от kyna » 11 Апр 2010, 2:23

giggs_11 написа:
sonny написа:ако разхода е нормален остава регулатор на горивото, ако има промяна в разхода е възможно да е и температурния датчик.
кажи как да тествам регулатора?!


регулатора се тества най добре като сложиш манометър на изхода на горивната помпа - трябва да ти държи налягане колкото пише на регулатора.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мнение от giggs_11 » 11 Апр 2010, 22:09

kyna написа:
giggs_11 написа:
sonny написа:ако разхода е нормален остава регулатор на горивото, ако има промяна в разхода е възможно да е и температурния датчик.
кажи как да тествам регулатора?!


регулатора се тества най добре като сложиш манометър на изхода на горивната помпа - трябва да ти държи налягане колкото пише на регулатора.
а ако горивната помпа е прецакана и не дава нужния дебит,това няма ли да ме подлъже,примерно....че регулатора не работи?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мнение от kyna » 11 Апр 2010, 22:52

giggs_11 написа:
kyna написа:
giggs_11 написа:
sonny написа:ако разхода е нормален остава регулатор на горивото, ако има промяна в разхода е възможно да е и температурния датчик.
кажи как да тествам регулатора?!


регулатора се тества най добре като сложиш манометър на изхода на горивната помпа - трябва да ти държи налягане колкото пише на регулатора.
а ако горивната помпа е прецакана и не дава нужния дебит,това няма ли да ме подлъже,примерно....че регулатора не работи?!


Да може дате подлъже!
Пробвай да пълниш бутилка но изхода на маркуча го намали ( стисни) за да може да направи налягане и ще видиш до колко ще вдигне.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мнение от michev » 11 Апр 2010, 23:18

Когато не сте наясно, поне не пишете глупости да подведете някого :banghead: . Какви налягания мерите по помпите, като на самата горивна рампа си има специален винтил като на гума, но предназначен точно за контрол на налягането. Всички други замервания, в други точки са неверни. Пак повтарям, че при М40 и М43 налягането на впръскване /НЕ ТОВА, КОЕТО МОЖЕ ДА НАПРАВИ ПОМПАТА/ е 3.0 бара и това налягане посредством регулатора се поддържа в самата рампа.
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мнение от kyna » 12 Апр 2010, 10:50

michev написа:Когато не сте наясно, поне не пишете глупости да подведете някого :banghead: . Какви налягания мерите по помпите, като на самата горивна рампа си има специален винтил като на гума, но предназначен точно за контрол на налягането. Всички други замервания, в други точки са неверни. Пак повтарям, че при М40 и М43 налягането на впръскване /НЕ ТОВА, КОЕТО МОЖЕ ДА НАПРАВИ ПОМПАТА/ е 3.0 бара и това налягане посредством регулатора се поддържа в самата рампа.


Колега къде се намира тоя винтил - аз свалях рамата ни никъде не видях да има такава точка за мерене на налягане!
Ако ти е възможно една снимка да направиш да покажеш!?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мнение от NikiNikolov » 12 Апр 2010, 17:19

Наистина на някои коли има такъв вентил като за помпане на гума - пример форд, но при Е36 М40 не съм видял досега такова животно, при ДВГ М43 също не съм обръщал внимание, сле дкратка справка се установи, че няма.

ПП. купува се 1 тройник за маркуч фи 8 мм и се мери налягането, но единствено и само при рейката, никъде другаде.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мнение от sonny » 12 Апр 2010, 23:26

М43 го има, иначе на празен ход откачен вакуум на регулатора 3 бара, при закачен вакуум на регулатора, 2.5 бара,това трябва да покаже налягането на манометъра, при М43 и така се разбира дали е читав регулатора

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мнение от kyna » 13 Апр 2010, 19:59

sonny написа:М43 го има, иначе на празен ход откачен вакуум на регулатора 3 бара, при закачен вакуум на регулатора, 2.5 бара,това трябва да покаже налягането на манометъра, при М43 и така се разбира дали е читав регулатора


Колега моля те покажи на схемата къде се намита тази точка за мерене на налягането!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мнение от sonny » 13 Апр 2010, 23:41

номер 15 :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мнение от vankatagsi » 13 Апр 2010, 23:48

На някой коли го има този винтил, на други не. На тези които го няма знам че се мери налягането на изходящия бензин. Но не съм на 100% сигурен така че нека някой който е напълно сигурен да каже къде се мери налягането в рейката при положение че няма клапан за измерване! Ще е полезно да се знае

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook