Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Модератор: Технически модератори
			22 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Поаради разни причини спрях да я карам и само я местех пред блока наляво-надясно   ,докато реших да отида с нея на работа,качвам се,почва да върти и нищо...Върти си нормално,но не иска да запали..първо се сетих за свещи ,бубини и искра,прегледах всичко,тоците са ок...после откачих захранващия с бензин маркуч обаче бензин не ще да тече,викам си ясно- помпата е аут.Да ,ама не - е*а ми се мамата докато я извадя от багажника и закачам и две кабелчета с ток и - върти,хвърля,та чак очите ми изми
 ,докато реших да отида с нея на работа,качвам се,почва да върти и нищо...Върти си нормално,но не иска да запали..първо се сетих за свещи ,бубини и искра,прегледах всичко,тоците са ок...после откачих захранващия с бензин маркуч обаче бензин не ще да тече,викам си ясно- помпата е аут.Да ,ама не - е*а ми се мамата докато я извадя от багажника и закачам и две кабелчета с ток и - върти,хвърля,та чак очите ми изми  някои ми даде идеята че може да е датчика на коляновия вал,но вече ми се изчерпаха нервите и ми писна...ако някои има идеи,да казва...
 някои ми даде идеята че може да е датчика на коляновия вал,но вече ми се изчерпаха нервите и ми писна...ако някои има идеи,да казва... 
			
		 ,докато реших да отида с нея на работа,качвам се,почва да върти и нищо...Върти си нормално,но не иска да запали..първо се сетих за свещи ,бубини и искра,прегледах всичко,тоците са ок...после откачих захранващия с бензин маркуч обаче бензин не ще да тече,викам си ясно- помпата е аут.Да ,ама не - е*а ми се мамата докато я извадя от багажника и закачам и две кабелчета с ток и - върти,хвърля,та чак очите ми изми
 ,докато реших да отида с нея на работа,качвам се,почва да върти и нищо...Върти си нормално,но не иска да запали..първо се сетих за свещи ,бубини и искра,прегледах всичко,тоците са ок...после откачих захранващия с бензин маркуч обаче бензин не ще да тече,викам си ясно- помпата е аут.Да ,ама не - е*а ми се мамата докато я извадя от багажника и закачам и две кабелчета с ток и - върти,хвърля,та чак очите ми изми  някои ми даде идеята че може да е датчика на коляновия вал,но вече ми се изчерпаха нервите и ми писна...ако някои има идеи,да казва...
 някои ми даде идеята че може да е датчика на коляновия вал,но вече ми се изчерпаха нервите и ми писна...ако някои има идеи,да казва... 
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Не са те излъгали за датчика на КВ.
			
		Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
White 1913 Power написа:Не са те излъгали за датчика на КВ.
нищо подобно - без датчик няма искра.
или е помпа, или е нещо по нейната верига.
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Колега щом помпата работи като и подадеш принудително напрежение,а след проверката си установил ,че не идва бензин по захранващия маркуч значи е някакъв проблем по ел.захранването на помпата.Провери релето на помпата,провери буксата която влиза в помпата. 
Поздрави!!!
			
		Поздрави!!!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Колегата VINCHUN е прав! Няма какво да се мисли и гадае просто... проверяваш реле, предпазител, и ако са наред-мериш буксата отзад, дали стига ток до нея.
			
		Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
dj_ennsy_1 написа:Колегата VINCHUN е прав! Няма какво да се мисли и гадае просто... проверяваш реле, предпазител, и ако са наред-мериш буксата отзад, дали стига ток до нея.
Колегата е горе - долу или да кажем 50% прав. Проблемът в цялата работа идва от начина на вадене на помпата - започва се едно голямо чукане по голямата пласмасова гайка, докато тръгне. В същото време това чукане се предава на самата помпа и в повечето случаи ако е била спряла самата помпа тръгва за определено време и пак спира. Та с две думи може и самата помпа да е. Mecho Puh е трябвало да измери консумацията по веригата или пада върху помпата за може да се каже със сигурност, кое от двете е.
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Мда по принцип го има и този момент с почукването по помпата и тя да почне да работи докато не се загаси колата.
Така съм се прибирал от Варна ...с един чук в багажника и ако не ще да запали почуквам по капака в багажника и тя палеше,но не след дълго помпата отказа за винаги
 ...с един чук в багажника и ако не ще да запали почуквам по капака в багажника и тя палеше,но не след дълго помпата отказа за винаги  ...нова помпа Bosh 275лв. (преди 2 години)оригинална с една година гаранция .
 ...нова помпа Bosh 275лв. (преди 2 години)оригинална с една година гаранция .
			
		Така съм се прибирал от Варна
 ...с един чук в багажника и ако не ще да запали почуквам по капака в багажника и тя палеше,но не след дълго помпата отказа за винаги
 ...с един чук в багажника и ако не ще да запали почуквам по капака в багажника и тя палеше,но не след дълго помпата отказа за винаги  ...нова помпа Bosh 275лв. (преди 2 години)оригинална с една година гаранция .
 ...нова помпа Bosh 275лв. (преди 2 години)оригинална с една година гаранция .- Mecho Puh
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Засега мерси за идеите,утре след работа ще се занимая пак,само не знам как да проверя помпата дали е ок,т.е. дали дава необходимото количество бензин и налягане? п.п. вече е сваена 
			
		
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Мотроника не е толкова тъпо животно за колкото го смятате вие.
Има си защита - като не отчида датчика на коляновия вал спира искрата, дюзите и помпата за да не удави мотора.
Така че просто пробвай с датчик направо и не се занимавай, аз минах през същия филм и наистина се оказа датчик на Колянов вал.
			Има си защита - като не отчида датчика на коляновия вал спира искрата, дюзите и помпата за да не удави мотора.
Така че просто пробвай с датчик направо и не се занимавай, аз минах през същия филм и наистина се оказа датчик на Колянов вал.

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Проблема е отсранен,оказа се все пак помпата,мамка и,трябваше да по експериментирам с няколко различни докато го хвана проблема  ...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...
 ...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...
			
		 ...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...
 ...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Mecho Puh написа:Проблема е отсранен,оказа се все пак помпата,мамка и,трябваше да по експериментирам с няколко различни докато го хвана проблема...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...
а тези под седалката?

- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Около комфорт модула.Ако не е бушон разръчкай го и него. 
			
		
- ZLATEN
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
_65536_kb_sec_ написа:Mecho Puh написа:Проблема е отсранен,оказа се все пак помпата,мамка и,трябваше да по експериментирам с няколко различни докато го хвана проблема...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...
а тези под седалката?
що не му кажеш за тоя големия бушон, на дебелия + който едва ли сам ще намери, особенно с твойто лаконично обяснение. Този големия бушон при него мисля че е отпред, защото и акумулатора му е там.
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
		Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Mecho Puh написа:Проблема е отсранен,оказа се все пак помпата,мамка и,трябваше да по експериментирам с няколко различни докато го хвана проблема...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...
Пешо много рядко греши....

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
ZLATEN написа:_65536_kb_sec_ написа:Mecho Puh написа:Проблема е отсранен,оказа се все пак помпата,мамка и,трябваше да по експериментирам с няколко различни докато го хвана проблема...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...
а тези под седалката?
що не му кажеш за тоя големия бушон, на дебелия + който едва ли сам ще намери, особенно с твойто лаконично обяснение. Този големия бушон при него мисля че е отпред, защото и акумулатора му е там.
...Бате Марто прав се оказа,и аз тръгнах по системата и го намерих тоз Бишон
 отпред след акумулатора беше се леко постопил,сега на кораба пак всичко му върви
  отпред след акумулатора беше се леко постопил,сега на кораба пак всичко му върви  само не знам как изглежда в деиствителност тоз бушон щото се оказа че при мене е 4мм2 медно телче
 само не знам как изглежда в деиствителност тоз бушон щото се оказа че при мене е 4мм2 медно телче   и аз пак с такова го смених че нямах бушонче
 и аз пак с такова го смених че нямах бушонче
			22 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
