Е28 и как я реставрирам =)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- snitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Е28 и как я реставрирам =)
Почвам от начало, зашото ми заключихте темата http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=36&t=198482 и се надявам да ви се изяснят някой неща. Миналата седмица се сдобих с Е28 528i '83 2.8 пълна инжекция с невероятните си 184 коня под капака и един милион работа, която, с удоволствие мога да кажа, че чака мен ... и ->
-> не съм автомонтьор- един ден ще бъда! не съм, но с мен е талантливият ми съпруг и приятели, на които мога да разчитам (благодарна съм за гаража в който е bmw-то =))) ) , така че denko, бъди сигурен, че и да е най- голямата ми грешка, няма как да съжалявам, защото ще реставрирам това бебче на всяка цена, независимо колко време ще ми отнеме с цел не да я карам всеки ден, това не е кола за всеки ден, за мен е кола която да ми вдигне адреналина няколко пъти в месеца (за всеки ден карам автомобил, който е лесен и евтин за поддръжка ), кола която след няколко години бих обявила за ретро.
Нямах възможност да активна като вас с мненията си във форума, защото през изминалите дни във всеки един възможен момент м/у работата и задачите бях в гаража работейки по нея, така, че не беше редно да обявявате предишната ми тема за неактивна. Все пак за да реша да пиша в този форум имам нужда от вашето мнение и съвет, защото точно вие сте притежатели на подобни автомобили и имате много повече опит и защо въобще пишете тук, ако не можете да го споделите?
И на axel_stz и на gh0sts, евала момчета =)) И да знаете, че мотора няма да го сменям, вече имах предложения за бартер- НЕ! =)) Може би ако разбирах повече бих го олекатила, ама не се знае.
Подобно на axel_stz не знам до колко ще мога да си до позволя, но малко по малко ще я стягам! =))
И сега обратно към Е28-цата:
Мъжът ми оправи дебитомера днес и съм суупер доволна от което =) браво за изобретателността (разпроби нитовете и направи резби, изчисти го, силиконира капака ...), а аз се занимавах с дъната- започнах изрязването на каквото е останало от легените, ще направя снимки, за да видите, че направо е трудно за обрисуване
, поне гредите не са изгнили.
Утре продължавам, ще пиша отново когато мога за това какво се случва с колата =)))
И все пак бих искала да благодаря на всички за отделеното време
denko
Това ще ти е най грубата грешка в живота за която ще съжаляваш цял живот
тая кола вообще не е за жена или освен ако не си жена автомонтьор
-> не съм автомонтьор- един ден ще бъда! не съм, но с мен е талантливият ми съпруг и приятели, на които мога да разчитам (благодарна съм за гаража в който е bmw-то =))) ) , така че denko, бъди сигурен, че и да е най- голямата ми грешка, няма как да съжалявам, защото ще реставрирам това бебче на всяка цена, независимо колко време ще ми отнеме с цел не да я карам всеки ден, това не е кола за всеки ден, за мен е кола която да ми вдигне адреналина няколко пъти в месеца (за всеки ден карам автомобил, който е лесен и евтин за поддръжка ), кола която след няколко години бих обявила за ретро.
Нямах възможност да активна като вас с мненията си във форума, защото през изминалите дни във всеки един възможен момент м/у работата и задачите бях в гаража работейки по нея, така, че не беше редно да обявявате предишната ми тема за неактивна. Все пак за да реша да пиша в този форум имам нужда от вашето мнение и съвет, защото точно вие сте притежатели на подобни автомобили и имате много повече опит и защо въобще пишете тук, ако не можете да го споделите?

axel_stz написа:
Някои колеги май забравят в кой сектор се намират в момента Нека ви напомня, че това е SHARK-сектора, все още В смисъл, че автомобилите тук са стари и се говори за техните проблеми Със новото и баба знае Вземаш примерно едно грохнало Е12, реставрираш купето, присаждаш му един м62в44 и си имаш самолет . Така не става Защо трябва да сравняваме старото с новото Кому е нужно това Който иска да се радва на старите "акули" с техните болежки е добре дошъл, но който не ги долюбва и му е писнало от техните капризи, мисля че не е редно да пише тук и да ги оплюва Когато нещо не ти допада, никой не те кара насила да си го купуваш, нали Просто подминаваш и продължаваш с търсенето.Всеки си гони интереса.
божеее, господи! имало хора тука!
напълно те подкрепям за написаното
И на axel_stz и на gh0sts, евала момчета =)) И да знаете, че мотора няма да го сменям, вече имах предложения за бартер- НЕ! =)) Може би ако разбирах повече бих го олекатила, ама не се знае.

Подобно на axel_stz не знам до колко ще мога да си до позволя, но малко по малко ще я стягам! =))
И сега обратно към Е28-цата:
Мъжът ми оправи дебитомера днес и съм суупер доволна от което =) браво за изобретателността (разпроби нитовете и направи резби, изчисти го, силиконира капака ...), а аз се занимавах с дъната- започнах изрязването на каквото е останало от легените, ще направя снимки, за да видите, че направо е трудно за обрисуване

Утре продължавам, ще пиша отново когато мога за това какво се случва с колата =)))
И все пак бих искала да благодаря на всички за отделеното време


Gangsta rap made me do it.......

by ICE CUBE
- toto_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Е28 и как я реставрирам =)
Браво за ентусиазма!
Нужно беше на тоя под-форум едно свежо включване
Тук има доста колеги от които има какво да научиш.
Можеш да разгледаш темите за реставриране, доста полезни неща може да научиш и от тях
Колкото до заключената тема - не се плаши тук е така, като някой не си пише по-темата доста време, а в нея се изпишат 3 тона глупости тъй се случва.
Поради което призовавам да се въздържаме от излишен спам колеги, нека да не гоним и тази дама от редиците си
П.с.: Ама как прозвуча само...

Нужно беше на тоя под-форум едно свежо включване

Тук има доста колеги от които има какво да научиш.
Можеш да разгледаш темите за реставриране, доста полезни неща може да научиш и от тях

Колкото до заключената тема - не се плаши тук е така, като някой не си пише по-темата доста време, а в нея се изпишат 3 тона глупости тъй се случва.
Поради което призовавам да се въздържаме от излишен спам колеги, нека да не гоним и тази дама от редиците си

П.с.: Ама как прозвуча само...

- samokoveca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
Re: Е28 и как я реставрирам =)
чакаме снимките с нетърпение да видим какви ги творите 

- gh0sts
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: Е28 и как я реставрирам =)
Здравей, искам първо да ти се извиня официално за това че може би аз предизвиках заключването на темата ти!
бих искал да ти помогна но нямам толкова практика както повечето колеги тук, затова искам да ти пожелая всичкият късмет да е с теб и в най-скоро време да завършите красавицата
защото като чета постовете ти виждам един истински БМВ фанатик
също искам да те похваля за това че ще оставите оригиналният мотор
и да вмъкна само ако може: старите серий преди 87-88г. с по големи мотори държат високи цени
например тук в Гърция видях две 2002-ки които бяха на страшни цени
е23 търся от няколко месеца и изтървах една а другата която намерих и тя има висока цена
за Е28 съм срещал обяви но само с малки мотори, и те на доста високи цени, пък за Е12 няма да говоря
като цяло искам да кажа че запазена ли е колата и с по голям от 2.0 мотор тя ще е доста скъпа и вървежна, а като излезнеш на разходка примерно, всички ще те зяпат така
докато с по новите баварци
та по въпроса за моторите: ти вече си прочела доста, сигурен съм, и знаеш че баварците правят яки шестаци
, но незнам дали знаеш че малко преди началото на 90-те въвеждат законите за вредните емисий и всички автомобилни компаний са принудени буквално да скопяват двигателите и олекотяват купетата, за да намалят разхода и емисийте, което е обратно пропорционално на вървеж и здравина.от друга страна и конкуренцията си оказва влияние и нашата любима марка за да не изостава или фалира влага доста средства за изобретяване на по икономични мотори, по леки като използват алуминий, магнезии и т.н. с две думи след 90-те бмв се съобразява с много препядствия които стават повече и повече докато не се стигна до тези днешните компютри наречени автомобили които само за меко и безшумно предвижване стават( изключая ///М серийте през всичките години
). както знаеш М30 е с чугунен блок(адски здрав
) и много тежък естествено, което е можеби малък недостатък, но пък за това мощните Л-джеттроник и първият Бош-мотроник се грижат големият шестак на бмв да не остава без повер
както вече знаеш: ТОЗИ ДВИГАТЕЛ Е НЕРАЗРУШИМ АКО СЕ ИЗПОЛЗУВАТ ОРИГИНАЛНИ ЧАСТИ И ПРИЛИЧНИ МАСЛА
това исках да кажа, знам че не ти помагам но ти се радвам и ще се радвам на всеки който е ценител
УСПЕХ
бих искал да ти помогна но нямам толкова практика както повечето колеги тук, затова искам да ти пожелая всичкият късмет да е с теб и в най-скоро време да завършите красавицата


също искам да те похваля за това че ще оставите оригиналният мотор

и да вмъкна само ако може: старите серий преди 87-88г. с по големи мотори държат високи цени






та по въпроса за моторите: ти вече си прочела доста, сигурен съм, и знаеш че баварците правят яки шестаци




както вече знаеш: ТОЗИ ДВИГАТЕЛ Е НЕРАЗРУШИМ АКО СЕ ИЗПОЛЗУВАТ ОРИГИНАЛНИ ЧАСТИ И ПРИЛИЧНИ МАСЛА

това исках да кажа, знам че не ти помагам но ти се радвам и ще се радвам на всеки който е ценител
УСПЕХ

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Е28 и как я реставрирам =)
Имах такава кола и искам да кажа че за 9 години всекидневно каране над 200 000 изминати километри с нея мотор не съм пипнал-капака на клапаните не съм отварял.Стартове много-3 тотално вчупени съединителя и една шайба на коляновия вал.Те това е ремонта по таа кола-иначе купетата си гният.Мотора се убедих че е неразрушим.Ако знаеш какви претоварени бусове съм дърпал за да палят те тука ще ме помислите за луд
За мен това е едно истинско БМВ-528цата




За мен това е едно истинско БМВ-528цата





- axel_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.07.2007
- Местоположение: Нова Загора
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo
Re: Е28 и как я реставрирам =)
Интересно ми е само, след като е ясно, че имаш огромното желание да реставрираш Е28-цата, какъв смисъл влагаш в думата "РЕСТАВРАЦИЯ"
Ще я възстановяваш в оригиналният ѝ вид или ще запазиш само SHARK-визията и двигателя, като внедриш някои нововъведения
Както правят доста колеги от форума, а и аз в това число 




- snitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Е28 и как я реставрирам =)
axel_stz написа:Интересно ми е само, след като е ясно, че имаш огромното желание да реставрираш Е28-цата, какъв смисъл влагаш в думата "РЕСТАВРАЦИЯ"Ще я възстановяваш в оригиналният ѝ вид или ще запазиш само SHARK-визията и двигателя, като внедриш някои нововъведения
Както правят доста колеги от форума, а и аз в това число
Аз с'а кво си мисля, пък то после кво ще стане...

ще ми се да има един класически вид, без много нововъведения, една хубава боя и фолио на стъклата, по- добре от колкото да е по- раздута, винили, брони, спортно окачване- не! не и за тая кола, най- добре в оригиналния вид. И както казва gh0sts->
всички ще те зяпат така![]()

samokoveca написа:чакаме снимките с нетърпение да видим какви ги творите
Аз чакам с нетърпение момента, в който ще продължа с творението =)) , очертават се толкова дълги работни дни, че чак другата седмица ще мога да затворя вратите на гаража и да не излезна от там два дена!


Gangsta rap made me do it.......

by ICE CUBE
Re: Е28 и как я реставрирам =)
Ами ей тука е тънката граница на ценител и потребител и бай ганиовщината
щото всеки много лай и много знай ма кво ценителско има в кола дето няма под
и като я изкърпите дали щя изкърпите със същата прецизност . дето е излято купето в завода
и дали ще е същата дебелина ламаринката и дали няма да отдава другаде купето
а умората на материала каде е
имали я във 30 годишна кола
пази и оригиналния мотор да бъде ценителско и в бмв форума да ти кажат браво айде нема нужда за къв чеп ми е тоя мотор дето не мой да откине да си бута купето и да гори кат разцентрован зил
извинявам се на всички батки просто си казвам мнението надявам се да не съм обидил интусиастити
щото всеки много лай и много знай ма кво ценителско има в кола дето няма под
и като я изкърпите дали щя изкърпите със същата прецизност . дето е излято купето в завода
и дали ще е същата дебелина ламаринката и дали няма да отдава другаде купето
а умората на материала каде е


пази и оригиналния мотор да бъде ценителско и в бмв форума да ти кажат браво айде нема нужда за къв чеп ми е тоя мотор дето не мой да откине да си бута купето и да гори кат разцентрован зил

извинявам се на всички батки просто си казвам мнението надявам се да не съм обидил интусиастити

"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Е28 и как я реставрирам =)
"Кака" дай някой картина да си кажем мнението, че бая казахме без да сме видели.
Ква умора на материала, той тоя дет се уморява вече го няма, нещо го яде, само да го барна
, а за здравината предполагам не се съмняваш, винаги по-дебеличко 
denko написа:............
а умората на материала каде еимали я във 30 годишна кола
![]()
..................
Ква умора на материала, той тоя дет се уморява вече го няма, нещо го яде, само да го барна


- gh0sts
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: Е28 и как я реставрирам =)


това е моето виждане на нещата, и ако сме все още толерантни един към друг няма повече да спамим темата на колежката защото вече прекалихме! ако искате да си отворим тема и да си лайкаме в нея

- BRAAT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Е28 и как я реставрирам =)

Само за дв. и аз съм на мнение ,че ако НЯКОГА

Няма да съжалявааш за нито един вложен лев във нея.УСПЕХ!!!
SHARK-а му е майката!!!
- snitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Е28 и как я реставрирам =)
BRAAT написа::clap: От това по-хубаво няма ,да си се занимаваш със собствената си кола,особенно ако ти е "на сърце" както се казва.
На сърце ми e!
ghosts, напълно те подкрепям и няма проблеми да си лайкате и тук =))
Трябва да сваля мотора и се чудя каква стойка да му измисля, свалям го и се почва кърпене, а и искам да сваля картера и да се изисти отвътре + е чукнат отдолу (направо не ми се вярва колко ниско е тоя картер и нищо не го пази) и сълзи- няма как да взема нов, така, че ще трябва да му измисля нещо, не знам дали течен метал ще свърши работа

Утре ще направя малко снимки, да видите Флинстоун


Gangsta rap made me do it.......

by ICE CUBE
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Е28 и как я реставрирам =)
snitch написа: да видите Флинстоун![]()
о ти ако мислиш, че наще не са



bedrock city racing
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Е28 и как я реставрирам =)
snitch написа:BRAAT написа::clap: От това по-хубаво няма ,да си се занимаваш със собствената си кола,особенно ако ти е "на сърце" както се казва.
На сърце ми e!
ghosts, напълно те подкрепям и няма проблеми да си лайкате и тук =))
Трябва да сваля мотора и се чудя каква стойка да му измисля,... картера и да се изисти отвътре + е чукнат отдолу (направо не ми се вярва колко ниско е тоя картер и нищо не го пази) и сълзи- няма как да взема нов...
1-во най-добре вземи някаква добавка за промиване на двигател, после източи маслото, сипи добавката да изчисти и тогава сваляй мотора.

2-ро стойка мисля да не ти трябва само вземи някакво пале, на който да го положиш легнал на една страна за да можеш да действаш по картера

3-то картер имам, ако се интересуваш пиши на лично, ще се разберем нещо

30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани