323(170кс) ===> 325(192кс) Възможно ли е и КАК?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- slawunder
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 26.09.2007
- Кара: ше E36 318ш Evolution !!
- Мечтае да кара: ///M3
323(170кс) ===> 325(192кс) Възможно ли е и КАК?
Възможно ли е това да стане , доколкото съм информиран са еднакви двигателите.
323 е декомпресиран , демек само електрониката е различна .
Значи ли това че на 323 ако му се сложи електроника от 325 , ще стана 192кс?
Или просто се слага ЧИП на 323 и всичко е точно???
Мерси много ... дано някой, който го е правил да се изкаже?
Сега намерих, че 328 е М52 и 323 е М52 , а 325 е М50??
Значи трябва нещо от 328ца да се взима или не???
323 е декомпресиран , демек само електрониката е различна .
Значи ли това че на 323 ако му се сложи електроника от 325 , ще стана 192кс?
Или просто се слага ЧИП на 323 и всичко е точно???



Мерси много ... дано някой, който го е правил да се изкаже?
Сега намерих, че 328 е М52 и 323 е М52 , а 325 е М50??
Значи трябва нещо от 328ца да се взима или не???

Последна промяна slawunder на 10 Апр 2010, 11:11, променена общо 2 пъти
Re: 323(170кс) ===> 325(192кс) Възможно ли е и КАК?
23-ката е дефорсиран, 2.5 му е обема, но разликите с М50Б25 са доста повече от електроника. Попринцип вероятно може да се изкара някой допълнителен кон с смяна на всмукателен колектор, генерация, чип (без това тоя мотор само по документи е 170 коня, доста често срещам инфо че изкарва значително повече 170к.с.) и с по-къс диф да понавървява близко или дори повече от М50Б25 

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: 323(170кс) ===> 325(192кс) Възможно ли е и КАК?
Преди време в Тунинг раздела имаше такава тема. Потърси я ..... а с чип и колектори и една хубава генерация/цяла/ - 15-20 коня може и да ги докараш.
- DANGER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
Re: 323(170кс) ===> 325(192кс) Възможно ли е и КАК?
Става колега, събирай частите и действай 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 323(170кс) ===> 325(192кс) Възможно ли е и КАК?


Такива от рода на "чул" , "каза ли му", "предполага" не е нужно. може и без таква коментари.
Има няколко човека във форума които могат да споделят опит в тунинга на М52, нека темата да стане полезна.

- DANGER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
Re: 323(170кс) ===> 325(192кс) Възможно ли е и КАК?
Колега купи си всмукателен колектор и дюзи (на 323-та дюзите са малки), генерация от 2.8 (може и без нея да минеш само трябва да поотпушиш малко твоята), някой който е в час да ти настрои електрониката. За дифа не е задължително да върви повече с много къс диф, трябва да пробваш няколко варианта за да видиш кое число ще е най-добре за мотора. на 323-та е 2.93 фабрично, за автоматика е 3.07, а на м50б25 е 3.15 и мисля че с него ще е най-добре. 3.45 е прекалено къс + това е малък и често се чупи, но това си е мое мнение. Успех 

- DANGER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
Re: 323(170кс) ===> 325(192кс) Възможно ли е и КАК?
Забравих да споменя, че има особености при смяната на колектора, някъде имаше тема със снимки как точно става, като цяло като сложиш двата колектора един до друг се вижда какво трябва да се промени.
Re: 323(170кс) ===> 325(192кс) Възможно ли е и КАК?
освен диаметъра на входа на главата (колектор и самата глава) имате различни всмукателни клапани. Друга степен на сгъстяване и предполагам по-различна електроника ръководи всичко това. С малко сгъстяване, и порт на главата, друг колектор и друг комп може да се стигне далече 
преди време четох за няколко проекта, първият бяха прекалили с разширяването и се беше получила загуба от 3кв и 9НМ. Докато при вторият бяха ползвали глава от м54 валветроник и беше станала мноого бясна комбинация. След ползването на глава с двоен ванус и системата валветроник и дизелов вал, бяха изкарали над 350нм и около 230кс

преди време четох за няколко проекта, първият бяха прекалили с разширяването и се беше получила загуба от 3кв и 9НМ. Докато при вторият бяха ползвали глава от м54 валветроник и беше станала мноого бясна комбинация. След ползването на глава с двоен ванус и системата валветроник и дизелов вал, бяха изкарали над 350нм и около 230кс

Последна промяна Shondy на 11 Апр 2010, 13:51, променена общо 2 пъти



- slawunder
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 26.09.2007
- Кара: ше E36 318ш Evolution !!
- Мечтае да кара: ///M3
Re: 323(170кс) ===> 325(192кс) Възможно ли е и КАК?
DANGER написа:Колега купи си всмукателен колектор и дюзи (на 323-та дюзите са малки), генерация от 2.8
Ще поразпитам ама само свалям и качвам така ли?
- DANGER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
Re: 323(170кс) ===> 325(192кс) Възможно ли е и КАК?
За генерацията и дюзите само сваляш и качваш, при колектора проблема идва от захващането на стъпковото моторче, там имаш малко преправяне, разширява се и дупката на датчика за температура на входящия въздух и някой маркуч евентуално но сега не се сещам точно защото мина известно време и ми се губят някой работи но в крайна сметка става.
Re: 323(170кс) ===> 325(192кс) Възможно ли е и КАК?
jakson написа:Колега дефорсирането е механичен , а не електронен процес . До смяната на всмукателни колектори и т.н според мен само ще се влоши работата на двигателя и това ще доведе до нарушаване на КПДто му тъй като е изчислен да работи с такива части с каквито е проектиран . Единственото за което се сещам е да му сложиш чип . Ще има разлика , ако изчистиш дюзите също ще доведе до подобряване работата на двигателя но не и до вдигане на мощноста с 30 к.с над зададените му . Може да направиш и друго . Да смениш клапани , цилиндри , коляновия вал и той сиг е различен общо взето всичко в двигателя с такова от 2500 к.с .
Това което си го написал граничи с пълната простотия





п.п. а тва за смукателния колектор - незнам явно аз и половината американско сме в пълна заблуда

м52кови мотор е с по леки бутала и биели, демферната шайба е мн по лека, много по прецизна електроника така че единственото нещо което го "спъва" (макар че и с заводските 170кс си върви една идея по добре от м50б25 192кс) е електрониката, смукателния колектор и генерацията

- DANGER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
Re: 323(170кс) ===> 325(192кс) Възможно ли е и КАК?
jakson написа:Колега дефорсирането е механичен , а не електронен процес . До смяната на всмукателни колектори и т.н според мен само ще се влоши работата на двигателя и това ще доведе до нарушаване на КПДто му тъй като е изчислен да работи с такива части с каквито е проектиран . Единственото за което се сещам е да му сложиш чип . Ще има разлика , ако изчистиш дюзите също ще доведе до подобряване работата на двигателя но не и до вдигане на мощноста с 30 к.с над зададените му . Може да направиш и друго . Да смениш клапани , цилиндри , коляновия вал и той сиг е различен общо взето всичко в двигателя с такова от 2500 к.с .
Колега май не си прочел цялата тема:
vld написа::cop: Айде по темата да пишат хора които знаят за какво става въпрос![]()
Такива от рода на "чул" , "каза ли му", "предполага" не е нужно. може и без таква коментари.
Има няколко човека във форума които могат да споделят опит в тунинга на М52, нека темата да стане полезна.
Колега първо кой ти каза , че единия е дефорсиран а другия не е. Първите м50б25 са с тежки бутала и биели, след това започват да ги правят с по-леките бутала и биели и след тях м52б25 които са също с леки бутала и биели. Коляновия вал е същия както и диаметъра на цилиндрите и клапаните, (допускам че може и да има варианти на м52 които са с по-малки клапани, но аз лично не съм виждал такъв вариант) съответно степента на сгъстяване е както следва : м50б25 без ванос 10:1, м50б25 с ванос 10,5:1 и м52б25 10,5:1. Като цяло основната разликата м/у последните два са дюзите, колектора, генерацията, и олекотената периферия при м52
Re: 323(170кс) ===> 325(192кс) Възможно ли е и КАК?
vld написа::cop: Айде по темата да пишат хора които знаят за какво става въпрос![]()
Такива от рода на "чул" , "каза ли му", "предполага" не е нужно. може и без таква коментари.
Има няколко човека във форума които могат да споделят опит в тунинга на М52, нека темата да стане полезна.
в моя случай е на м52б20


става за 3 часа работа само трябва да имаш гуфрираното мъркуче за стъпковия мотор за м50, горивната рейка от м50 или да преправиш захващането на рейката от м52 за колектора , някои друг метър маркуч за бензина и да разшириш мястото за темп. датчик на въздуха в колектора

- DANGER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: 323(170кс) ===> 325(192кс) Възможно ли е и КАК?
За хората които знаят английски:
http://forums.asiantown.net/topic.aspx? ... 7&c=14&p=1
В допълнение има доста информация из чуждите форуми и информацията на всякъде е почти 1:1. Лимита на мотора е около 200кс на гумите.
http://forums.asiantown.net/topic.aspx? ... 7&c=14&p=1
В допълнение има доста информация из чуждите форуми и информацията на всякъде е почти 1:1. Лимита на мотора е около 200кс на гумите.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани