електроника каква какви пари?
Модератор: bum_bum
67 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
електроника каква какви пари?
Преди време писах една тема за тунинг на бмв 520и м50б20 и се спрях на варианта с турбо ... тъй като двигателя е 6 цилиндров мисля да му се накачат 2 турбини. Въпроса ми е как трябва да се справя с електрониката ... какво трябва да се купи (пиджибек,Аpexi) , какви варианти има и колко пари ще трябват за електрониката и настройките на колата ... искам да си направя груба сметка на цифрата която трябва да събера за да си направя колата ... очаквам колата да достигне 250 коня.
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
с 2 турбини 250 коня ми се виждат малко доста долу се целиш
хората с по една турбина прават по 300 коня
П.С а какво ще правиш с пластмасовите колектори метални ли ще правиш
хората с по една турбина прават по 300 коня
П.С а какво ще правиш с пластмасовите колектори метални ли ще правиш

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Re: електроника каква какви пари?
R1cerBoy написа:Преди време писах една тема за тунинг на бмв 520и м50б20 и се спрях на варианта с турбо ... тъй като двигателя е 6 цилиндров мисля да му се накачат 2 турбини. Въпроса ми е как трябва да се справя с електрониката ... какво трябва да се купи (пиджибек,Аpexi) , какви варианти има и колко пари ще трябват за електрониката и настройките на колата ... искам да си направя груба сметка на цифрата която трябва да събера за да си направя колата ... очаквам колата да достигне 250 коня.
6000lv.!
Питай нещо конкретно и ще казвам цени!
Само Apexi!
това че е 6 цилиндъра не означава автоматично че трябват 2 турбини....
още повече че е двойка....
плюс това ако не е каскадно пълнене (което няма кой в БГ да ти направи) ти рябват 2 ЕДНАКВИ турбини, да не говорим че няма да имаш място за толкова щот коша на е34 не е от най-големите....
но принципа е че нявъзможни неща няма така че успех
още повече че е двойка....
плюс това ако не е каскадно пълнене (което няма кой в БГ да ти направи) ти рябват 2 ЕДНАКВИ турбини, да не говорим че няма да имаш място за толкова щот коша на е34 не е от най-големите....
но принципа е че нявъзможни неща няма така че успех

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Re: електроника каква какви пари?
R1cerBoy написа: Въпроса ми е как трябва да се справя с електрониката ... какво трябва да се купи (пиджибек,Аpexi) , какви варианти има и колко пари ще трябват за електрониката и настройките на колата ...
варианти много важното е кой е най-уадчния за теб.
кажи на колко ще надуваш, ще пипаш ли аванса, ще искаш ли допълнителни дюзи или ще заменяш оригиналните с по-яки, и какво искаш изобщо от колата като цяло....................
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Re: електроника каква какви пари?
DA WOLF написа:R1cerBoy написа: Въпроса ми е как трябва да се справя с електрониката ... какво трябва да се купи (пиджибек,Аpexi) , какви варианти има и колко пари ще трябват за електрониката и настройките на колата ...
варианти много важното е кой е най-уадчния за теб.
кажи на колко ще надуваш, ще пипаш ли аванса, ще искаш ли допълнителни дюзи или ще заменяш оригиналните с по-яки, и какво искаш изобщо от колата като цяло....................
предполагам че до 0.8-1 бар ще се надува. Там е работата че от аванси и електроника не разбирам за това пускам темата ... дюзите ще се сменят с по-големи. Колата я искам обаче да е за всеки ден и да има мощност още в ниските (за това обмислям варианта с 2 малки турбини). по двигателя не мисля да се пипа в смисъл бутала валове и т.н. няма да се барат единствено трябва да се намали компресията с по-дебела гарнитура.
Re: електроника каква какви пари?
колко пари е safc2 контролера за горивната смес и има ли някакви други компоненти нужни за инсталирането и крайната цена.Cobra написа:R1cerBoy написа:Преди време писах една тема за тунинг на бмв 520и м50б20 и се спрях на варианта с турбо ... тъй като двигателя е 6 цилиндров мисля да му се накачат 2 турбини. Въпроса ми е как трябва да се справя с електрониката ... какво трябва да се купи (пиджибек,Аpexi) , какви варианти има и колко пари ще трябват за електрониката и настройките на колата ... искам да си направя груба сметка на цифрата която трябва да събера за да си направя колата ... очаквам колата да достигне 250 коня.
6000lv.!
Питай нещо конкретно и ще казвам цени!
Само Apexi!
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Re: електроника каква какви пари?
R1cerBoy написа:колко пари е safc2 контролера за горивната смес и има ли някакви други компоненти нужни за инсталирането и крайната цена.Cobra написа:R1cerBoy написа:Преди време писах една тема за тунинг на бмв 520и м50б20 и се спрях на варианта с турбо ... тъй като двигателя е 6 цилиндров мисля да му се накачат 2 турбини. Въпроса ми е как трябва да се справя с електрониката ... какво трябва да се купи (пиджибек,Аpexi) , какви варианти има и колко пари ще трябват за електрониката и настройките на колата ... искам да си направя груба сметка на цифрата която трябва да събера за да си направя колата ... очаквам колата да достигне 250 коня.
6000lv.!
Питай нещо конкретно и ще казвам цени!
Само Apexi!
Реална цена (на тази обяваена навсякъде) е около $400!
надув 1 бар и т.н. ако смяташ да си държиш и да разчиташ на колата ти няма как без да се сменят бутала,биели лагери и т.н.
също така 2 малки турбини няма кой да ти ги настрой тук
електрониката също струва пари
няма да стане с по дебела гарнитура..освен ако намериш с дебелина на пандешпан за торти
после трябва да инвестираш в спирачна система
окачване
джанти гуми и т.н.
съединител
така че за 6000 лева едва ще ти стигнат...освен ако обичаш цигански работи ... ако искаш да стане хубава работа и да знаеш че тази вечер ще излезеш да си направиш кефа и сутринта ще ходиш на работа а не да ти лепнат една турбина с тиксото и я се получи я не се получи или да имаш сърцебиене през 5 минути дали ще издържи мотора
по скоро 6000 евро ще ти трябват ако смяташ че искаш да си турбинираш твоята кола иначе я продай и си вземи нещо по бързо...
забравих да спомена за помпи работи хубаво масло синтетично за да нямаш ядове с турбото...
игра е голяма така че ако нямаш пари не си прави такива експерименти..по скоро за тези 6000 лв вземи си рециклирай мотора да видиш колко са му били конете преди 400-500.000 км
джанти и чисто ново окачване
една боя цялата ако ти трябва...
и търси в нета някой да продава на Алпина броните за този модел...не в тунинг.бг или бмвпауер.бг но в Е-бау...
моето мнение е това..
ти си решаваш
също така 2 малки турбини няма кой да ти ги настрой тук
електрониката също струва пари
няма да стане с по дебела гарнитура..освен ако намериш с дебелина на пандешпан за торти

после трябва да инвестираш в спирачна система
окачване
джанти гуми и т.н.
съединител
така че за 6000 лева едва ще ти стигнат...освен ако обичаш цигански работи ... ако искаш да стане хубава работа и да знаеш че тази вечер ще излезеш да си направиш кефа и сутринта ще ходиш на работа а не да ти лепнат една турбина с тиксото и я се получи я не се получи или да имаш сърцебиене през 5 минути дали ще издържи мотора
по скоро 6000 евро ще ти трябват ако смяташ че искаш да си турбинираш твоята кола иначе я продай и си вземи нещо по бързо...
забравих да спомена за помпи работи хубаво масло синтетично за да нямаш ядове с турбото...
игра е голяма така че ако нямаш пари не си прави такива експерименти..по скоро за тези 6000 лв вземи си рециклирай мотора да видиш колко са му били конете преди 400-500.000 км
джанти и чисто ново окачване
една боя цялата ако ти трябва...
и търси в нета някой да продава на Алпина броните за този модел...не в тунинг.бг или бмвпауер.бг но в Е-бау...
моето мнение е това..
ти си решаваш
Re: електроника каква какви пари?
R1cerBoy написа:колко пари е safc2 контролера за горивната смес и има ли някакви други компоненти нужни за инсталирането и крайната цена.Cobra написа:R1cerBoy написа:Преди време писах една тема за тунинг на бмв 520и м50б20 и се спрях на варианта с турбо ... тъй като двигателя е 6 цилиндров мисля да му се накачат 2 турбини. Въпроса ми е как трябва да се справя с електрониката ... какво трябва да се купи (пиджибек,Аpexi) , какви варианти има и колко пари ще трябват за електрониката и настройките на колата ... искам да си направя груба сметка на цифрата която трябва да събера за да си направя колата ... очаквам колата да достигне 250 коня.
6000lv.!
Питай нещо конкретно и ще казвам цени!
Само Apexi!
200-220 euro


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: електроника каква какви пари?
R1cerBoy написа:Преди време писах една тема за тунинг на бмв 520и м50б20 и се спрях на варианта с турбо ... тъй като двигателя е 6 цилиндров мисля да му се накачат 2 турбини. Въпроса ми е как трябва да се справя с електрониката ... какво трябва да се купи (пиджибек,Аpexi) , какви варианти има и колко пари ще трябват за електрониката и настройките на колата ... искам да си направя груба сметка на цифрата която трябва да събера за да си направя колата ... очаквам колата да достигне 250 коня.
Заделил ли си някакви пари или просто проучваш варианти и след това ?
67 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани