И пак за OILSURVICE датчика

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

И пак за OILSURVICE датчика

Мнение от dopestar » 16 Сеп 2005, 23:33

Направих всичко което ми казахте - смених маслото и нулирах датчика от куплунга, светват зелените лампички когато дам контакт и като запаля гаснат и като си извадя клемата на акумолатора пак ми светва INSPECTION постоянно а лампичките спират, то този модел има ли комп. и ако да кво може да му е
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 16 Сеп 2005, 23:59

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 17 Сеп 2005, 14:19

И все пак като свети оранжевата лампичка постоянно (дори при загасен двигател и изваден ключ) какво е ?
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 17 Сеп 2005, 15:23

MiRaCuLiX написа:И все пак като свети оранжевата лампичка постоянно (дори при загасен двигател и изваден ключ) какво е ?
Ненормално е. Единствените неща, за които се сещам, че им е "разрешено" да светят "без контакт", са габарити и плафони в купето. При мене дори клаксон и стопове са само "през контакт". Дизелбоя май навремето беше патил с изтекли батерии на таблото - а киселината може да направи контакт където си иска.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 27 Сеп 2005, 16:14

Не е батерията ... всъшност те са 2 батерий от по 3 волта цена (6 лв за брой), е бяха си наред но за всеки случай ги смених и ефект ... никакъв.
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 27 Сеп 2005, 16:42

А какво свети "на контакт" и "работещ двигател"?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 27 Сеп 2005, 20:21

същото няма промяна ...както и свети леко лампата за спирачна течност акомулатор и ръчна (само при запален двигател) скаш черпят малко ток от другате ...
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 27 Сеп 2005, 23:55

Тва е аномалия неква.
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 28 Сеп 2005, 0:09

MiRaCuLiX написа:същото няма промяна ...както и свети леко лампата за спирачна течност акомулатор и ръчна (само при запален двигател) скаш черпят малко ток от другате ...
Лоша връзка. Ама като си открия схемите ша пиша къде може да е. :uups:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 28 Сеп 2005, 8:06

някой кабел се е измъкнал, заголил, окъсил, дал на маса или нещо такова, а може да са и няколко кабела - иди при някой еладжия за 10-15лв. максимум ще ти оправи проблема :idea:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook