Проблем волана затяга
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем волана затяга
520i E39 волана ми затяга и отпуска през четвърт оборот някой да е имал този проблем
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: проблем волана затяга
провери дали има хидравлична течност в казанчето, иначе се съмняваи в реика или хидравлична помпа.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: проблем волана затяга
когато ми течеше рейката и паднеше нивото в казанчето, започваше да затяга и да издава странни звуци
провери за течове
провери за течове

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: проблем волана затяга
На запален двигател си отвори казанчето за хидравличната течност и провери дали се движи и с какъв цвят е течността. Ако е замътена и почти не се движи, вероятно хидравличната помпа си отива. Навий волана от край до край и виж дали се чува усливащо виене и дали затяга. Ако имаш сервотроник е възможно да му е заседнала игличката. 

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: проблем волана затяга
Колеги имам същия проблем волана ми затяга по същия начин като на колегата, няма виене от помпа вчера я сваляхме прегледахме всичко с помпата е ок. Нямам тропане или луфтове в рейката. Маслото се движи и си е ок нивото. Аз се съмнявам да не е нещо по кормилния прът някаде пр каре, днес ще прегледаме обстойно пак и ще пиша ако съм открил проблема. А и друго има странно че при мен отвреме на време изчезва затягането
.

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: проблем волана затяга
Окрих проблема при мен карето преди рейката на кормилния прът т е долното е заминало и затова затяга в крайни положения. Също така в средно положение при прав волан има луфт. Ще го сменям тия дни и ще пиша какво се е получило след смяната.
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Re: проблем волана затяга
dbanchev написа:Окрих проблема при мен карето преди рейката на кормилния прът т е долното е заминало и затова затяга в крайни положения. Също така в средно положение при прав волан има луфт. Ще го сменям тия дни и ще пиша какво се е получило след смяната.
Хъм колега, а има ли при теб едно неприятно тупкане при изкуствени неравности?
Щото май и при мен е тръгнало това каре отдавна...
Щото миналата година оправих и рейката и почти всичко по ходовата част, а това си остана.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: проблем волана затяга
Ами нямам нито тракане нито вибраций във волана при движение нито тупкане от неравности, при мен единствения проблем е че затяга в крайно ляво (дясно) и има лек луфт при изгасена кола в право положение. По хидравликата всичко съм проверил и е ок с изключение на това каре в което има луфт и то не малък, дано е от него че вече 2 дена с тая хидравлика се занимавам
.

- premium-line
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 530xi N52B30
- Мечтае да кара: Колело
Re: проблем волана затяга
колеги и при мен наскоро се получи същия проблем.реиката съм я рециклирал преди 6 месеца и всичко беше ОК.Преди няколко дена волана стана много твърд.смених маслото с декстрон 3 ефект никакъв.след дълго обмисляне смених и хидравличната помпа с друга 2-ра употреба.в началото никаква разлика и след поредното отчаиване о-чудо волана олекна.явно съм оцелил проблема но не съм обезвъздушил правилно.сега всичко е ОК.
Re: Проблем волана затяга
при мен затягането е през четвърт оборот течността е сменена с оригинална нивото е добре няма никакво виене като загрее достатъчно волана олеква и няма проблеми ????????2 някакви идеи
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Проблем волана затяга
zafa84 написа:при мен затягането е през четвърт оборот течността е сменена с оригинална нивото е добре няма никакво виене като загрее достатъчно волана олеква и няма проблеми ????????2 някакви идеи
Колега коя година е твойта 39ка ако имаш сервотроник вероятно от него се получава затягането в началото докато загрее. На един мой познат правеше точно така и се оказа че игличката на сервотроника прави мизерий.
- Jikata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 3.12.2004
- Местоположение: bourgas/varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540ia
Re: Проблем волана затяга
здравеите колеги,при мене работата беше по4ти по сащия на4ин,волана ми затягаше,на място едвам го вартях,преди два дена отидох в RN performans,кадето сменихме тампоните с лагер4етата на макферсона,промихме хидравли4ната система и сложихме кастрол д3,след което вси4ко се промени-ве4е имах хидравлика и можех да вартя волана на място и наистина се по4уствах готино ,Но сега остана едно друго проблем4е,което мога да опиша по следния на4ин-когато сам в движение при скорост над 100 км/ч и вляза по барзо в някой завои е тогава се чувства това задаржане(насичане) на волана ,което не е много приятно,та бих искал да знам от какво може да е .колата е с сменена хидравлична течност,помпата уж работи перфектно ,и отдолу сам не с реика ами с секторна кутия -колата е е39 540и 2001г
благодаря предварително
благодаря предварително
- Jikata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 3.12.2004
- Местоположение: bourgas/varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540ia
Re: Проблем волана затяга
е колеги,никой ли няма представа какво да погледнем,още веднаж ще кажа 4е това с накасването(зацепването) на волана ми го прави само на завои с по голямо натоварване но на скорост над 100-110 км в час.от какво може да е
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: Проблем волана затяга
Jikata написа:е колеги,никой ли няма представа какво да погледнем,още веднаж ще кажа 4е това с накасването(зацепването) на волана ми го прави само на завои с по голямо натоварване но на скорост над 100-110 км в час.от какво може да е
Интересен е начина, по който коментираш проблеми с управлението на автомобила и то при скорост над 100 километра.Все едно говориш за изгоряла крушка на плафон в купето.Явно не си наясно какво може да се случи с това "накъсване" на волана.Бягай в сервиз преди да си се претрепал по пътя....Поне по вашия край, сервизи бол.Пък и Добрич ти е близо.

А иначе отговора на въпроса ти, според мен е 90% рейка.
EDIT:Сега видях, че си с 540i.Те не бяха ли с кормилна кутия вместо рейка или може би бъркам

- Jikata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 3.12.2004
- Местоположение: bourgas/varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540ia
Re: Проблем волана затяга
да колега,те са с секторна кутия,а не с реика
а по вапроса с сервиза-хуу отивам и после,аз затова питам ако някои знаи да ми даде някаква насока каде да тарсим проблема
а по вапроса с сервиза-хуу отивам и после,аз затова питам ако някои знаи да ми даде някаква насока каде да тарсим проблема
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани