Разход след турбинирането?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 25 Сеп 2005, 22:39

Svetlio написа:Е, хайде изплюй камъчето


Да го изплюе, ама му приседна да му се не види :mhihi:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 26 Сеп 2005, 10:41

Според мен е паднал разхода :mhihi:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 26 Сеп 2005, 10:56

Щото почнахте да се отклонявате ето отговора!

С бензин 95'!!!!!

Градско кротко - 10 , с яко газ - 15!
Дълго кротко - 8, с яко газ 12! 8)


Яко нали?Ама се съм с по-големите разходи :lol:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 26 Сеп 2005, 12:10

то is-а няма и къде да ги сложи
повече ;)

иначе е доста добре за тоя вървеж :!:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 26 Сеп 2005, 14:22

не вярвам :winky:


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 26 Сеп 2005, 18:48

явно набляга на бедна смес защото е алчен за повечко понита :mhihi: :mhihi: :mhihi:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 26 Сеп 2005, 23:20

DA WOLF написа:явно набляга на бедна смес защото е алчен за повечко понита :mhihi: :mhihi: :mhihi:


На границата батко гледам уж да не беднее много ама :uups: то сърце не трае и веднъж до 2-пси надуваше :lol: =1,4бара!Ама после като видех кви детонации е имало за кратко :roll:


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 27 Сеп 2005, 0:03

20пси де...
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 27 Сеп 2005, 0:28

като караш с 95 октаново гориво не се чуди че имаш такива детонации пък за 10 ст. разлика не рискувай твоя мотор...става грозно след това :confused:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 27 Сеп 2005, 11:06

grnka написа:като караш с 95 октаново гориво не се чуди че имаш такива детонации пък за 10 ст. разлика не рискувай твоя мотор...става грозно след това :confused:


Никога не карам с 95'' само със 98 и 100,но това беше само за тестовете!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 28 Сеп 2005, 4:57

ок грешка тогава...
колко коня си го направил и как така надуваш в 1.4 бара? не ти ли се пръсна мотора досега?и то без да смениш вътрешностите на мотора..де да знам ...

другото което е да не би да ти отчита и атмосферното налягане и мислиш че си в 1.4 бара но е по малко

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 28 Сеп 2005, 8:19

grnka написа:ок грешка тогава...
колко коня си го направил и как така надуваш в 1.4 бара? не ти ли се пръсна мотора досега?и то без да смениш вътрешностите на мотора..де да знам ...

другото което е да не би да ти отчита и атмосферното налягане и мислиш че си в 1.4 бара но е по малко

не е задължително да се сменят вътрешностите, просто мотора трябва да се декомпресира (има няколко начина) и да се настрой добре аванса и горивото ;) .....

п.п. ти да не си мислиш ,че всички турбо мотори са с ковани бутала от завода ????
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 28 Сеп 2005, 10:22

grnka написа:ок грешка тогава...
колко коня си го направил и как така надуваш в 1.4 бара? не ти ли се пръсна мотора досега?и то без да смениш вътрешностите на мотора..де да знам ...

другото което е да не би да ти отчита и атмосферното налягане и мислиш че си в 1.4 бара но е по малко


Eеееее,ама аз това за 1,4 го написах като пример кога ми даваше зверските детонации и сместа беше много бедна!Тая турбинка има багаж за много ама нямам дюзи!
Иначе карам на 0,7!

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook