Странен проблем

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Странен проблем

Мнение от didore » 26 Сеп 2005, 9:41

Колата е на бензин. Когато е студена и я запаля подържа обороти. Когато подам гас обаче и стигне около 2000 оборота започва да глъхне и се опитва да загасне независимо дали сам в движение или на място. Мине ли 3000 оборота нагоре работи. Когато загрее работи перфектно. Мисля си за дебитомер или ламда но не сам сигурен. Ако някой има идея от какво може да е моля да сподели. Мерси ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 26 Сеп 2005, 13:06

м10б18 с карбуратор ли ти е колата ?
веднъж ходих на елкон - на диагностика заради прекомерно високия ми разход... "майсторите" намериха някакъв чарк до карбуратора (май беше свързан със смукача ама не съм сигурен) и го "обърнаха наобратно" квото и да означава това ! - в тоя момент се появи точно този проблем за който говориш - държи си ниските обороти но като подадеш газ и в първия момент му падат оборотите и даже гасне, трябва да дадеш газ почти до дупка и да форсираш над 3000 оборота за да не угасне !

не знам къде точно ти е проблема, но е в карбуратора или в електрониките свързани с карбуратора !... или някой вакуум, извадено маркуче или нещо такова

П.С. върнах се при "майсторите", те ми върнаха въпросната джаджа както си беше преди и нещата се оправиха !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 26 Сеп 2005, 13:55

Това ми е болката но съм с пълна инжекция :banghead:
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 23.05.2004

Мнение от Gavril » 26 Сеп 2005, 17:16

При мене беше ламбдата.
Ходи на диагностика, ше ти кажат хората
"Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от aleko » 26 Сеп 2005, 17:38

didor написа:Това ми е болката но съм с пълна инжекция :banghead:

:idea: запушени дюзи,не ми се мисли зимата какви ядове може да ти дава :?:
пробвай да махнеш минуса на акумулатора за няколко минути дали ще има ефект

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 26 Сеп 2005, 18:55

aleko написа: :idea: запушени дюзи,не ми се мисли зимата какви ядове може да ти дава :?:
пробвай да махнеш минуса на акумулатора за няколко минути дали ще има ефект
Запушени дюзи се чистят с ултразвук. Би ли обяснил идеята с акумулатора? При запушени дюзи работата щеше да е еднакво лоша и на 1000 и на 2000 оборота.

Бих проверил дали, и как, работи TPS (ключа за положението на дроселовата клапа)... :idea: Ако ключа не "каже" на ЕКУ-то, че си натиснал газта, ЕКУ-то си подава бензин като за "празен ход".
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от aleko » 26 Сеп 2005, 19:27

запушените дюзи работят лошо при студен двигател и ниски обороти,а минуса се маха за чистене на грешки :idea:

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 26 Сеп 2005, 20:09

aleko написа: минуса се маха за чистене на грешки :idea:

и няколко минути не вършат работа, най-чиста работа - вечерта да откачиш " - "
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 26 Сеп 2005, 22:03

провери и горивен и въздушен филтър, кабели, свещи и т.н., бързо и лесно е, а понякога проблема се оказва безкрайно малък и безкрайно дразнещ...
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 26 Сеп 2005, 22:49

aleko написа:запушените дюзи работят лошо при студен двигател и ниски обороти,а минуса се маха за чистене на грешки :idea:


тези коли(л-джетроник) не са толкова умни, че да трупат грешки
компютъра им е аналогов...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 26 Сеп 2005, 23:08

Друга възможност е датчика за температура на мотора към ЕКУ-то.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 27 Сеп 2005, 14:11

ivantchoG написа:
aleko написа: :idea: запушени дюзи,не ми се мисли зимата какви ядове може да ти дава :?:
пробвай да махнеш минуса на акумулатора за няколко минути дали ще има ефект
Запушени дюзи се чистят с ултразвук. Би ли обяснил идеята с акумулатора? При запушени дюзи работата щеше да е еднакво лоша и на 1000 и на 2000 оборота.

Бих проверил дали, и как, работи TPS (ключа за положението на дроселовата клапа)... :idea: Ако ключа не "каже" на ЕКУ-то, че си натиснал газта, ЕКУ-то си подава бензин като за "празен ход".

Ламдата я сменям. Свещите и горивния филтър са нови. Смених и това което съм оградил с (1).
Но къде се намира този TPS.?
Къде е датчика за температура на мотора?

Знае ли някой какво е ограденото (2)?
Мерси ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 27 Сеп 2005, 15:14

--
Последна промяна steeN на 27 Сеп 2005, 15:28, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 27 Сеп 2005, 15:19

[steeN] написа:proslovutiq klapan za regulirane na prazniq hod. ako se rastyrsish sym pisal za nego dosta

sorry za latinicata shte q opravq po-kysno


Това за (2) ли се отнася?
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 27 Сеп 2005, 15:24

не съм догледал (1) е клапана
(2) регулатора за налягане на горивото
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook