Индикация за масло

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Индикация за масло

Мнение от kopchev » 26 Сеп 2005, 10:04

Преди 8000 км съм си сменил маслото а светят само три лампички лампички. Нормално ли е това, щот ще го сменя след 2000км, според колата няма да е време за смяна???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 20.04.2005

Мнение от jk » 26 Сеп 2005, 12:16

Не бъди толкова сигурен в това, пък и целта на този индикатор най-вече е да те подсеща не да ти казва с точност кога да сменяш. Маслото е най-добре да го сменяш редовно независимо какво показва датчика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Мнение от Gancho » 26 Сеп 2005, 12:39

Има точно такава тема за индикатора намаслото някаде по нагоре,прочетия и ще ти стане ясно :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 7.07.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от fastestbmw » 26 Сеп 2005, 16:35

Всяка от зелените лампи изгасва (или поне би трябвало) на всеки изминати 2000км, т.е. на 10 000км след последната смяна на маслото трябва да изгаснат и 5-те. Това обаче рядко се случва с точност под 1000км. Никак не е препоръчително да се движиш след като светне жълтата лампа, така че "закъснението" не би следвало да те тревожи... Лично аз съм попадала на коли, които изкарват по 13 000 - 15 000км между две смени на маслото без това да е проблем.
You meet many faces in town but you remember only a few
ANI4KA

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 23.07.2005
Местоположение: София

Мнение от KaLoSoFt » 26 Сеп 2005, 17:50

Чувал съм, че E36-тиците имат датчик на вискозитета и др. параметри на маслото и според които се определя колко зелени кутийки да светят. Вярно ли е това?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 26 Сеп 2005, 18:45

KaLoSoFt написа:Чувал съм, че E36-тиците имат датчик на вискозитета и др. параметри на маслото и според които се определя колко зелени кутийки да светят. Вярно ли е това?

Не.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 26 Сеп 2005, 20:26

KaLoSoFt написа:Чувал съм, че E36-тиците имат датчик на вискозитета и др. параметри на маслото и според които се определя колко зелени кутийки да светят. Вярно ли е това?
Абсолютно не!
Указатель технического обслуживания
Данный указатель определяет периодичность технического обслуживания в зависимости не только от пробега, но и условий эксплуатации и движения (частые поездки на короткие расстояния, дальние поездки, «экономичная» манера вождения и т.д.). В запоминающее устройство (ЗУ) указателя поступает информация о пробеге автомобиля, частоте вращения коленчатого вала, продолжительности работы и температуре охлаждающей жидкости двигателя. Указатель встроен в комбинацию приборов и имеет автономное питание от перезаряжаемых аккумуляторов, обеспечивающих сохранение данных в ЗУ в течение четырех месяцев после отключения аккумуляторной батареи. Сброс показаний указателя производится электронным ключом фирмы BMW, подключаемым к выводу «7» колодки диагностики. В состав указателя технического обслуживания входят девять сигнализаторов (светодиодов), пять из которых зеленые, один Принцип действия

После пробега автомобилем первых 2000 км показания в форме загорания сигнализаторов и табло указателя следует интерпретировать следующим образом. При включении зажигания загорается некоторое количество зеленых сигнализаторов (максимум пять), которые гаснут после пуска двигателя. Количество загорающихся сигнализаторов уменьшается по мере эксплуатации автомобиля, указывая тем самым на приближение срока технического обслуживания. После того, как все зеленые сигнализаторы погаснут, одновременно с одним из табло постоянно начинает гореть желтый сигнализатор (он не гаснет и после пуска двигателя). Это указывает на необходимость выполнения в кратчайшие сроки операций технического обслуживания, соответствующих загоревшемуся табло. Если эксплуатация автомобиля продолжается, последовательно, с месячным интервалом, загораются и не гаснут красные сигнализаторы. Не допускайте эксплуатацию автомобиля с горящими красными сигнализаторами.
Източник За любознателните - на същата страница има и какво се сменя при INSPECTION ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 27 Сеп 2005, 13:40

Не бе аз ще си го сменя на 10 000 ама просто питах , че ми беше любопитно.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook