БМВ 325 ТДС с М3 пакет

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 19.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).

БМВ 325 ТДС с М3 пакет

Мнение от eMotion » 20 Сеп 2005, 8:34

Имам БМВ 325 ТДС (95г.), което е с М3 пакет. За жалост идва тварде ниско за нашите "хубави" пътища. Някой знае ли начин просвета да се увеличи? Ако заменя спортните пружини с високи, това ще реши ли проблема или трябва да сменя и спортните амортесьори? Моля дайте идеи за разрешаване на проблема. Особено ценни са мненията на тези които вече успешно са се справили с подобно нещо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 20.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от vase F1 » 20 Сеп 2005, 11:54

Имах приател с 325i и той имаше
същият проблем
Ако не се лъжа той смени прожините и амортесьорите
но остави джантите същите 17 и се получи.
Колата стана доста висока но нископрофилните гуми
създават илюзия че колата е залепена за пътя
Продаде пружините и мортесьорите на добра цена ;)
България над всичко
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 20 Сеп 2005, 19:42

само я вдигни малко и да не ти пука на пакета
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 20 Сеп 2005, 23:04

има тампони дето се слагат между витките на пружините и си готов.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 21 Сеп 2005, 0:08

F-14 написа:има тампони дето се слагат между витките на пружините и си готов.

така де ама пак ще друса
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 21 Сеп 2005, 1:50

аз мислех че проблема е че е ниско не че друса... :dunno: а по пътищата на балканската страна надали има нещо дето да не друса ако не е на въздушна възглавница :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 19.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).

Тамнпони, но откъде?

Мнение от eMotion » 21 Сеп 2005, 13:09

Идеята с тампоните ми допада. Не ме притеснява толкова твърдата возия, тъй като вече свикнах с нея. Важно е да не се скъси много живота на самите амортисьори, тъй като пружините няма да се много ефективни. Някой знае ли откаде може да се купят такива тампони? Стават ли от друга кола или трябва да са специално за БМВ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 21 Сеп 2005, 13:21

При това положение возията става още по твърда и целия удар се пренася директно в/у купето. Един приятел направи така на Голф-а си (не че ги сравнявам) и му се разбрица цялата кола. Почна да дрънка всичко!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 23 Сеп 2005, 8:41

kopchev написа:При това положение возията става още по твърда и целия удар се пренася директно в/у купето. Един приятел направи така на Голф-а си (не че ги сравнявам) и му се разбрица цялата кола. Почна да дрънка всичко!

те така си дрънкат по принцип вервай ми :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook