Малко ако можете д ами помогнете няма да ми е в излишак

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.02.2004
Местоположение: в 30-ката

Малко ако можете д ами помогнете няма да ми е в излишак

Мнение от x3mDriver » 18 Сеп 2005, 1:58

Първо здравейте на всички от вчера тоест миналия ден вече сам собственик на БМВ 8) 318и около 86-та година (това ми беше фикс идея) вапросната кола е била карана от стар човек познавах го лично след смартта му колата е стояла около 3 години и не е карана. До тук добре. Когато отиддох за първи път да е гледам запали на четвърт ... беше със мнооооооооооооооооого стар бензин но не работеше перфектно смисал мотора работеше спокойно но глъхнеше и така . Казах си "Това е" . на другия ден сабрах парите и отидох да е купя ... запалих си е аз изкарах си е от гаража и зета на бившия собственик ми казва 4е мотора няма и 5000 км от ремонт ... и аз радвам такъв и си викам ся иска яко каране да и се отпуват дюзите ... отивам наливам си бензин ... обаче колкото повече е карах толкова повече спираше да варви ... по едно време се стигна до там че карам 200 300 метра и изгасне ... и си помислих че горивната помпа се е прецакала
и си викам " ся ще е прибера , а утре сутринта ще отида на диагностика" ... добре но какво става прибирам си колата вече в моя гараж на ход сичко нормално смисал не работеше никак добре но нямаше други проблеми . Сутринта радостен че имам БМВ и ще ходя на диагностика след което сичко ще му е наред( като си оправя каквото му има де) качвам се и завуртам ключа да паля ... при което след зажуртането на двигателя се чу ужасен звук като при скъсан разпределителн вал и това ми беше първата мисал при което отворих делкото и завартях да видя дали се варти .... е вартеше се шума се изгуби ... колата се опита да запали с 300-та зора я изкарах на пътя и почнах да гледам какво и става ... защото нямаше никаква мощност и прекъсваше доста ... след смени на свещи.. кабели и други ... си казах защо да не отворя аз капака на клапаните да видя какво става ... и какво да видя две кубилици на смукателните клапани счупени а когато ударих самите клапани блокирали ... както и да е този проблем го отстраних но не ми остаха стотинки за диагностика и евентуално нещо друго ако трябва да взимам . а вечерта докато си точих малко бензин за другата кола ... водях че горивната помпа качва на пурвите 2-3 давания на контакт след което трябва да е изчакам 1-2 минути и тогава пак ... а колата по принцип изобщо не се форсира глухне пука ...
Сори че стана толкоз дулго но ... не мога д аобеснявам по накратко а ф момента ми се реве :( ако можете помагайте с идеи
Ас мисля утре да изкарам помпата .. да е потопя в бензин и да и дам захранване да видя как ще се даржи видях че има и горивен филтар него също мисля да го погледна ...
Thing fast or die!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 18 Сеп 2005, 13:10

ама не се разбра защо са ти счупени кобилиците на смукателните клапани и защо са ти блокирали клапаните? и как го отстрани проблема (в смисъл чаркове ли сменя, какво)? виж си зацепването на ангренажа и центровката, това ми звучи най-логично след такъв ремонт като твоя
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.02.2004
Местоположение: в 30-ката

Мнение от x3mDriver » 19 Сеп 2005, 0:06

Смених двата клапана двете кобилици ... одеве си зех и нова маслена помпа ... проблема с блокирането на клапаните си го обеснявам единствено от нагара ... щото беше в повечко и другия проблем го отстраних ... нов горивен филтър .. чистене на цедката на сондата ... сега им алеко глъхнене но ми казаха за добавка в бензина която изчиствала дюзите мисля да е сложа . Какво ще кажете :?: :roll:
Thing fast or die!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 19 Сеп 2005, 0:31

Какво ще кажете
По-добре виж в "Събори/Мероприятия" къде се събира пловдивската група. Не вярвам някой да ти откаже да погледне за какво става дума. А момчетата са наясно с нещата ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Сеп 2005, 0:40

задължително трябва да смениш маслото, че за три години е станало на боза :D
от дюзите може да прекъсва, не знам какво наричаш глъхнене ти?
помисли за антифриза и спирачната течност също...
успех ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 19 Сеп 2005, 9:27

Я вземи и провери, дали ти работи вакуумният регулатор, както и дали не са клеясали пружинките на делкото. Последното става на загасен мотор, махаш капачката и се опитваш да завъртиш палеца обратно на часовниковата стрелка. Ако не помръдва - кофти; Чака те много ВД40 и напъни :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 19 Сеп 2005, 9:50

Няма лошо да сложиш добавка за почистване на горивната система, няма да навреди. Както казва колегата, провери цялостно електрическата система на запалването, провери и зацепването на ангренажа. А най-хубаво - иди на диагностика.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 19 Сеп 2005, 10:25

kam_tod написа:....провери и зацепването на ангренажа....


:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: И си смени ангренажния ремък :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.02.2004
Местоположение: в 30-ката

Мнение от x3mDriver » 20 Сеп 2005, 0:46

Е ... след като днеска си казах евалата колата заработи перфектно и като варвене и като работа след вчерашните прочиствания на горивната система почна д аварви но на малки обороти тресеше прекалено ного и като че ли работеше на три цилиндара днес след малко извън градско тоест дълъг път ... заработи савсем нормално без н икаква вибрация и а бе перфектно ... и си викам тфа е ся само каране ... кфо тикаране спирам да идем с гаджето на кафе пием си кафето качваме се ... и си тругвам сичко нормално пак ... на първа вдигнах кам 30 40(казвам скоростта защото нямам оборотомер) и превключвам на втора и пак познатия шибан шум от шчупена кубилица пак тресенето и работенето на 2-3 цилиндара ... и си викам ся ти ебах майката ще ме прибереш пак кфо ще да става добре но след 2-рия километар присурка колелетата ... :roll: а след като е разглобих скъсан клапан ... и клапана направил буталото и цялата камера на първия цилиндар леш ... :shock: та утре отивам да си търся друг двигател ... и се чудя много между 4 и 6 цилиндров ... :roll: :cry:
Thing fast or die!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 20 Сеп 2005, 9:40

Колега, и 15-цилиндров да вземеш, не се юрвай на сляпо, че виждаш ли какво става... Евтините неща излизат по-скъпи.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.02.2004
Местоположение: в 30-ката

Мнение от x3mDriver » 20 Сеп 2005, 11:30

Мдам това го знам ... но като няма човек парите на куп после ги дава двойно и тройно само че на няколко пъти ... а мисалта за 6-така ми беше че пукат ного главите ... за това се чудя ...
Thing fast or die!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 20 Сеп 2005, 14:11

Абе тая тема е стара, стара... Има много 'за' и 'против'. Аз по принцип съм против тая концепция, че пукат "безпричинно", разбираш ли, главите... Според мен всичко си опира до поддръжката - т.е. имаш по-капризен двигател, внимаваш с поддръжката, следиш датчици и т.н., само най-хубавото му слагаш, прочие, ама той ти се отплаща с performance, нали? Ако не искаш да се занимаваш с такива неща, вземаш си по-скромно двигателче, по-малко капризно и си караш. Ама то потая логика, трябва да си купуваме трабанки :mhihi:

Айде със здраве и внимавай следващия път!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.02.2004
Местоположение: в 30-ката

Мнение от x3mDriver » 20 Сеп 2005, 23:44

Ами ... незнам в крайна сметка утре отивам да гледам един 6-так ... а вапроса ми е трябва ли да му зема и скоростите и кардана ... за компютара и инсталацията знам ... и какво друго трябва да зема ...
благодаря за досегашните отговори и предварително за следващите
Thing fast or die!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от vili » 21 Сеп 2005, 0:04

първо честито.а за пукането на главите-на дървените философи им се пукат главите от мисли.шестака е железоо зимаи монирай и се вози мани тия четри цилиндрови москвичи :idea: успехи

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 21 Сеп 2005, 9:26

Вили, батка, ходи да ти премерят облостта на главата, гладкостта на мозъчната кора и нивото на интелигентност... :idea:

П.П. Предлагам с цел опазване на мирът, здравето и душевното спокойствие на потребителите във форума, да бъде въведен задължителен IQ тест. Ако кандидатът изкара под 100 точки, да може само да чете..... :idea:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook