Скъсване на купето при шпилките за задния мост
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост
PNR написа:ами Сони...
по номер 1 да така е при Мките е заводски подсилиено и има такъв кит дето се продава за подсилване струва 90 долара аз съм го показал и него някъде във мнениета ми ...
по номер 2 слагани са допълнителни парченца при заварката и отгоре са сложени допълнителни планки за подсилване вътрешно е подсилен о на откъснтите уши...
по номер 3 за това което е казва че трябвало да се намаже честно да ти кажа не съм знаел иначе щях да го направя но понеже си яправих самичак и не съм толкова в час я направих така както мислех че е добре но съм сигурен че е можело още неща да се направят ама като не знаех![]()
![]()
![]()
ама дано всичко да е стнало наред ... надявам се повече да нямам допирна точка с тази ми част на колата (задницата) защото смених всичко което не беше добре ...
Ако навсякъде където имаш сцепване, си дублирал аламрината, няма да имаш проблем, другото правило е, да не се заваряват греди напречно с цял шев. Ако си спазил тези неща, проблем не би трябвало да имаш, аз а грунда, какво да се прави, не може всички да знаем всичко, аз дето се занимавам с тези неща, всеки ден научавам нещо ново. Затова е хубаво да има и дискусии в такива хубави теми, за да знаят следващите и да се учат от нашите грешки

- kufi01
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57D25
- Мечтае да кара: E60///M5
Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост
sonny написа:PNR написа:ами Сони...
по номер 1 да така е при Мките е заводски подсилиено и има такъв кит дето се продава за подсилване струва 90 долара аз съм го показал и него някъде във мнениета ми ...
по номер 2 слагани са допълнителни парченца при заварката и отгоре са сложени допълнителни планки за подсилване вътрешно е подсилен о на откъснтите уши...
по номер 3 за това което е казва че трябвало да се намаже честно да ти кажа не съм знаел иначе щях да го направя но понеже си яправих самичак и не съм толкова в час я направих така както мислех че е добре но съм сигурен че е можело още неща да се направят ама като не знаех![]()
![]()
![]()
ама дано всичко да е стнало наред ... надявам се повече да нямам допирна точка с тази ми част на колата (задницата) защото смених всичко което не беше добре ...
Ако навсякъде където имаш сцепване, си дублирал аламрината, няма да имаш проблем, другото правило е, да не се заваряват греди напречно с цял шев. Ако си спазил тези неща, проблем не би трябвало да имаш, аз а грунда, какво да се прави, не може всички да знаем всичко, аз дето се занимавам с тези неща, всеки ден научавам нещо ново. Затова е хубаво да има и дискусии в такива хубави теми, за да знаят следващите и да се учат от нашите грешки
Ами колеги да сте живи и здрави ама аз направо взех че смених купето че те и рогове бяха криви и изобщо цялата е била кривак.
Последна промяна kufi01 на 06 Мар 2010, 2:01, променена общо 1 път
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост
sonny написа:Затова е хубаво да има и дискусии в такива хубави теми, за да знаят следващите и да се учат от нашите грешки
мерси забелязвам че мн от добрите оцениха темата ми



- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост
Уффф .... това е ужасен дефект на е36 и е46...
Последна промяна infected на 21 Сеп 2010, 21:13, променена общо 1 път
е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
- FlippeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.09.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e46 330xi Touring
- Мечтае да кара: S50B30 мурбо...
Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост
Отвратителен проблем е това, 2 пъти съм късал моето купе
, по мои наблюдения - седаните по рядко се късат там, докато на купетата е много слабо място.


- krumovvv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: kostinbrod
- Пол: Мъж
- Кара: чужди коли и жени
- Мечтае да кара: две коли едновременно
Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост
kufi01 написа:sonny написа:PNR написа:ами Сони...
по номер 1 да така е при Мките е заводски подсилиено и има такъв кит дето се продава за подсилване струва 90 долара аз съм го показал и него някъде във мнениета ми ...
по номер 2 слагани са допълнителни парченца при заварката и отгоре са сложени допълнителни планки за подсилване вътрешно е подсилен о на откъснтите уши...
по номер 3 за това което е казва че трябвало да се намаже честно да ти кажа не съм знаел иначе щях да го направя но понеже си яправих самичак и не съм толкова в час я направих така както мислех че е добре но съм сигурен че е можело още неща да се направят ама като не знаех![]()
![]()
![]()
ама дано всичко да е стнало наред ... надявам се повече да нямам допирна точка с тази ми част на колата (задницата) защото смених всичко което не беше добре ...
Ако навсякъде където имаш сцепване, си дублирал аламрината, няма да имаш проблем, другото правило е, да не се заваряват греди напречно с цял шев. Ако си спазил тези неща, проблем не би трябвало да имаш, аз а грунда, какво да се прави, не може всички да знаем всичко, аз дето се занимавам с тези неща, всеки ден научавам нещо ново. Затова е хубаво да има и дискусии в такива хубави теми, за да знаят следващите и да се учат от нашите грешки
Ами колеги да сте живи и здрави ама аз направо взех че смених купето че те и рогове бяха криви и изобщо цялата е била кривак.
колега най добре си направил като си сменил купето
- bmw318tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 5.03.2008
- Местоположение: гр.Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS
Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост
Да не пускам нова тема някой знае ли на 100% дали купетата на М-ките са подсилени точно в тази част?
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост
uricatoli написа:PNR написа:Ами не знам дали е сао при купетата изразено но имам дин познат дето се занимава с моторетки (по яки) вкарани в тези коли и той каза че това е най слабото място и прави проблем винаги при по голямо натоварване ...
Негови думи : При компакта такова нещо няма той е със заден мост като на е30" което наистина е така то и затова повечето бегачки и по света са е30![]()
ако не беше това мнение довечера щях да правя сбирка в гаража с кебапчета и бира за да опеем компакта за здраве..
е то пак не прчи да се направи сбирка на кебапчта и биричка (количка) да се опее или полее колицата

- kufi01
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57D25
- Мечтае да кара: E60///M5
Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост
bmw318tds написа:Да не пускам нова тема някой знае ли на 100% дали купетата на М-ките са подсилени точно в тази част?
значи колега до колкото аз вече знам при Мките е фабрично подсилено но в дарукар се продават планки които се слагат допълнително на обикновенните е36 ци и проблем няма да има освен ако самото купе не е гнилоч като моито старото и въпреки че новото е идеално и на всякъде му стои фабричната обработка съм ре шил да купя едни планки и да го подсиля по спомен проверявах в дару и ми се върти в главата че бяха около 167лв
- ///M BOSS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост
Браво за добрата тема и полезната инфирмация за тоя проблем ! 

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост
и аз имах такъв проблем,правих го миналата година и за сега е ок макар че не спрях да я въртя като ме захапе кучето
колата е италианка

- kapi_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ги да цирикат!!!
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост
само яка заварка опрая тука ама не за далго един пат тръгнал ли е така ще си кара
Правило №1: Никога не променяй условията на сделката. Правило №2: Не използвай имена. Правило №3: Никога не надничай в опаковката.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост
Може ли да кажете ОЕМ планките за подсилване колко са дебели ? Тия дни ще свалям моста и ще подсилвам.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост
Мисля, че са 3мм. но не съм 100% сигурен седят в един кашон мога да ти ги измеря. Има по подробна тема viewtopic.php?f=8&t=354273&hilit=%D1%83%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%B8

50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани