Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Е46нтусиаст
Е46нтусиаст
Аватар
Мнения: 1800
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M3 E46
Мечтае да кара: M3 E46
Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Мнение от Runnaway » 23 Фев 2010, 2:53

nikolae написа:....
Тъкмо се бях позарадвал...
на следващия паля колата /далеч преди и да си помисли да включи на газ/ и директно запали на по-малко цилиндри
светна и чека, грешките:
misfire carb_A
misfire carb_B1

препалих я и след това цял ден не е имало проблем
дано поне извън града да няма ядове, но докато не пробвам няма как да знам

май ще отскоча до Ясен, но просто се чудя какво може да изскочи....


Аз казах ли ти ?!

Това не се оправя туко-така ..

Утре ако ми го оправят ще ти подшушна :driving:
"Съборът" >>> ЦЪК!
"Поредният работен ден" - до Част 7 >>> ЦЪК!
"Разходката" >>> ЦЪК!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: София
Кара: 328i

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Мнение от Biankonero » 23 Фев 2010, 11:06

nikolae написа:....
Тъкмо се бях позарадвал...
на следващия паля колата /далеч преди и да си помисли да включи на газ/ и директно запали на по-малко цилиндри
светна и чека, грешките:
misfire carb_A
misfire carb_B1

препалих я и след това цял ден не е имало проблем
дано поне извън града да няма ядове, но докато не пробвам няма как да знам

май ще отскоча до Ясен, но просто се чудя какво може да изскочи....


Колега, няма значение дали си включил на газ или не - газовия инжекцион ти е вързан, компютъра ти постоянно получава разни стойности (от ламбдите примерно) които не разпознава и се шашка и реже цилиндри, така че ще кажа пак, че 99% проблема идва от компа. Според мен да минеш през някой кадърен сервиз за газови инжекциони да ти разгледат инсталацията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Мнение от nikolae » 02 Мар 2010, 15:00

Теоретичен въпрос..
възможно ли е някой от маркучите да изпуска и от там да идва целия ефект ?
Онзи ден пак запали на по-малко цилиндри, рестарт и продължавам :-)

засега по два пъти на месец се пада да запали на по-малко цил.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Мнение от nikolae » 07 Мар 2010, 12:03

Донякъде си реших проблема.
Т.е. газаджиите сложиха друг изпарител, компютър /с някакъв бета софтуер/ и колата сега върви страхотно.
Няколко дена карам с усмивка и се радвам и на разход и вървеж и всичко /като изключим това, че вчера спуках гума на майка си в.... слагаш газ, пукаш гума :-) /

Остана това, че един макс два пъти в месеца, колата пали на по-малко цилиндри, което си остава загадка и продължавам да се боря с него.

Много Голямо Благодаря на всички, които се включиха в темата.
Помогнахте много !

Е46нтусиаст
Е46нтусиаст
Аватар
Мнения: 1800
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M3 E46
Мечтае да кара: M3 E46
Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Мнение от Runnaway » 08 Мар 2010, 13:09

А случайно да си проверил това, което ти казах ?
"Съборът" >>> ЦЪК!
"Поредният работен ден" - до Част 7 >>> ЦЪК!
"Разходката" >>> ЦЪК!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Мнение от nikolae » 08 Мар 2010, 18:34

На следващото ходене в бокса
това е последното, което мисля да направя
или се надявам да бъде така :-)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Мнение от Alexi » 08 Мар 2010, 19:28

добре де след като го прави и на бензин каква е логиката да се оправи с подмяна на изпарител и софт на компа на ГИ .. ти преглеждал ли си за утечки бобините/лулите че на шестаците са слабо място и от там пада интензитета на искрата ,газта се пали по трудно от бензина и на газ е логично да е по изявен проблема ... също така при студен двг и съответно по богата смес проблема се появява по често ,тъй като по богатата смес се пали по трудно( иска по голям интензитет на искрата) .. преди години имах такъв проблем с М50 и съм ги разучил тия неща из основи

Е46нтусиаст
Е46нтусиаст
Аватар
Мнения: 1800
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M3 E46
Мечтае да кара: M3 E46
Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Мнение от Runnaway » 08 Мар 2010, 21:52

nikolae написа:На следващото ходене в бокса
това е последното, което мисля да направя
или се надявам да бъде така :-)


Аз мисля, че пак ще светне.

Съжалявам за черногледството, но според мен имаш същия проблем, който имах и аз, но защото имаш ГУ и си мислиш, че е от това, а не е.

Не искам да ти казвам майстор, за да не е като реклама. Просто ти казвам какво направиха на моето БУ-БУ, за да го оправят. От 2 седмици я карам и вече CHECK ENGINE лампата не свети.
"Съборът" >>> ЦЪК!
"Поредният работен ден" - до Част 7 >>> ЦЪК!
"Разходката" >>> ЦЪК!


Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 9.12.2008
Местоположение: varna
Пол: Мъж
Кара: е30кабрио318@325 е46купе е60комби
Мечтае да кара: bmw turbo

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Мнение от ssttaannyy » 08 Мар 2010, 23:30

Runnaway написа:А случайно да си проверил това, което ти казах ?


ще споделиш ли и с останалите ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Мнение от nikolae » 09 Мар 2010, 12:51

Става въпрос за дали в колектора се губи вакум
теорията, е че може някой от маркучите изпуска
и от там идват нещата.

Е46нтусиаст
Е46нтусиаст
Аватар
Мнения: 1800
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M3 E46
Мечтае да кара: M3 E46
Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Мнение от Runnaway » 10 Мар 2010, 15:45

nikolae написа:Става въпрос за дали в колектора се губи вакум
теорията, е че може някой от маркучите изпуска
и от там идват нещата.


Не някоЙ, а някоИ!

При мен са били 3 доколкото знам.

Просто не исках да говоря без да съм сигурен и писах на колегата да проверят при него какво е положението с колектора.

И за "десерт" да кажа, че вече трета седмица карам и CHECK ENGINE лампата не е светнала нито един път след запалването на автомобила.
"Съборът" >>> ЦЪК!
"Поредният работен ден" - до Част 7 >>> ЦЪК!
"Разходката" >>> ЦЪК!


Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 9.12.2008
Местоположение: varna
Пол: Мъж
Кара: е30кабрио318@325 е46купе е60комби
Мечтае да кара: bmw turbo

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Мнение от ssttaannyy » 10 Мар 2010, 17:54

като отминат снеговете ще прегледам и моите че нещо се опитва по същия начин да ме тормози

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Мнение от INTEGRALE » 11 Мар 2010, 18:16

Не разбрах сменил си 6 свещи и толкова бубини или още се чудиш?
за 1-2 :mhihi:
Аз също съм с М54 и претрисаше... смени всичките 6 пърчета на комплекти ... това е основното с 1-2... нищо не правиш (казвам го от опит)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Мнение от nikolae » 11 Мар 2010, 21:27

Бях купил само нови свещи на бош, еднополюсни и сега остана с тях.
Нищо друго не съм. 99.9% съм сигурен, че не е от бобина, лила, свещ.
Засега един месец вече не е палела на по-малко цилиндри.
за да сменя всичките шест по груба сметка излизаше около 700лв :)


Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 9.12.2008
Местоположение: varna
Пол: Мъж
Кара: е30кабрио318@325 е46купе е60комби
Мечтае да кара: bmw turbo

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Мнение от ssttaannyy » 11 Мар 2010, 23:05

nikolae написа:Теоретичен въпрос..
възможно ли е някой от маркучите да изпуска и от там да идва целия ефект ?
Онзи ден пак запали на по-малко цилиндри, рестарт и продължавам :-)

засега по два пъти на месец се пада да запали на по-малко цил.


в едното си мнение от 02.03 имаш прекасване а на 11.03 от един месец не ти е правила проблем

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook