Въпрос за управление с 17''
Модератор: bum_bum
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Въпрос за управление с 17''
Това явление е напълно нормално и не е от големия цолаж а от широките гуми и неравната настилка на пътя.
С вратите напред!


- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Въпрос за управление с 17''
alx написа:"дърпането" при нискорпрофилни гуми от коловозите е друго.. там просто колата е неспокойна и дърпа наляво и надясно според където хлътне.
alx, ако погледнем чисто теоритично според теб на какво се дължи това дърпане и евентуално да си попадал на някакво инфо за отстраняването му

Прави ми впечатление че с 225/45 17 на ЕТ47 се наблюдава дърпането но при Е36, а с същите джанти и гуми на Е46 колата направо заспива

Ако коригираме офсета чрез фланци дали ще изчезне - как мислиш

След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Въпрос за управление с 17''
martin_g60 написа:bum_bum написа:Еми след тунинга с рязането на пружините на око, проблемите в рейката, които имаш си представям в какво състояние ти е окачването... как очакваш да върви направо![]()
Тия пари за 17-ките да ги беше спестил за ремонт на рейката и окачването, а не да сложиш джантичките и "оле мале, кво ше прайм сега".
Доколкото си спомням ти казах да си купиш хубави пружини,дори и втора ръка е по-добре от рязани ама нали много хора са "състезатели",които не им се дават пари за перформан части и побългаряване и резултата е налице!
Ако след реглажа не се оправи пробвай да сложиш други пружижи(после пак реглаж) и ако се оправи значи знаеш от къде ти идва проблема
ей,100% е от пружините,скъсиш ли ги и веднага зема да дърпа насам натам,мойта е с две витки одрязана,дърпа два пъти повече,двама човека я държим в пътя


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос за управление с 17''
Казах, че според това, което виждам как се прави колата е твърде вероятно дърпането да е от проблеми с ходовата част, щото е видно, че човека предпочита да сложи RH джанти, вместо да оправи чукането в рейката, а това ми говори доста за поддръжката
Иначе дори и всичко да е здраво при сваляне на окачването и 2'' по-големи джанти без реглаж няма как да стане.

Иначе дори и всичко да е здраво при сваляне на окачването и 2'' по-големи джанти без реглаж няма как да стане.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Въпрос за управление с 17''
kirililiev написа:martin_g60 написа:bum_bum написа:Еми след тунинга с рязането на пружините на око, проблемите в рейката, които имаш си представям в какво състояние ти е окачването... как очакваш да върви направо![]()
Тия пари за 17-ките да ги беше спестил за ремонт на рейката и окачването, а не да сложиш джантичките и "оле мале, кво ше прайм сега".
Доколкото си спомням ти казах да си купиш хубави пружини,дори и втора ръка е по-добре от рязани ама нали много хора са "състезатели",които не им се дават пари за перформан части и побългаряване и резултата е налице!
Ако след реглажа не се оправи пробвай да сложиш други пружижи(после пак реглаж) и ако се оправи значи знаеш от къде ти идва проблема
ей,100% е от пружините,скъсиш ли ги и веднага зема да дърпа насам натам,мойта е с две витки одрязана,дърпа два пъти повече,двама човека я държим в пътяможе и да е от дота както казва един човек преди мен,може и да е от атмосверното налягане
Смей се , ама ако не са ги отрязали еднакво , познай какво става

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Въпрос за управление с 17''
Няма смисъл от спортни окачвания.Вместо да дадат 2000лв.за окачване по-добре да се среже върви същата работа.Иначе пари да дават балъците като мен



- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Въпрос за управление с 17''
///M Power написа:kirililiev написа:martin_g60 написа:bum_bum написа:Еми след тунинга с рязането на пружините на око, проблемите в рейката, които имаш си представям в какво състояние ти е окачването... как очакваш да върви направо![]()
Тия пари за 17-ките да ги беше спестил за ремонт на рейката и окачването, а не да сложиш джантичките и "оле мале, кво ше прайм сега".
Доколкото си спомням ти казах да си купиш хубави пружини,дори и втора ръка е по-добре от рязани ама нали много хора са "състезатели",които не им се дават пари за перформан части и побългаряване и резултата е налице!
Ако след реглажа не се оправи пробвай да сложиш други пружижи(после пак реглаж) и ако се оправи значи знаеш от къде ти идва проблема
ей,100% е от пружините,скъсиш ли ги и веднага зема да дърпа насам натам,мойта е с две витки одрязана,дърпа два пъти повече,двама човека я държим в пътяможе и да е от дота както казва един човек преди мен,може и да е от атмосверното налягане
Смей се , ама ако не са ги отрязали еднакво , познай какво става
чупил съм пружина,и кво става точно викаш.....нищо,дори и да почне да дърпа,дърпа в едната посока без да се променя динамично спрямо настилката.,човека не смятам че ги е обркал с повече от 2,3мм което на дали има някакво значение


- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Въпрос за управление с 17''
martin_g60 написа:Няма смисъл от спортни окачвания.Вместо да дадат 2000лв.за окачване по-добре да се среже върви същата работа.Иначе пари да дават балъците като мен![]()
ама той човека не е искал окачване,искаше да си оправи стойката на колата,малко е странно за 2 сънтиметра понижение отпред да даде 2000 лв,тя колата стува по малко

никой не казва че си се набутал,ако всички имахме излишни 2000лв за окачване света щеше да бъде различен

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Въпрос за управление с 17''
kirililiev написа:///M Power написа:kirililiev написа:martin_g60 написа:bum_bum написа:..........
чупил съм пружина,и кво става точно викаш.....нищо,дори и да почне да дърпа,дърпа в едната посока без да се променя динамично спрямо настилката.,човека не смятам че ги е обркал с повече от 2,3мм което на дали има някакво значениенормално е с широки гуми да следи пътя,но пък чак толкова че да не се връща волана....
аз също съм чупил пружина , и знам какво е , не съм казал че това е причината при него , но при положение че има един куп пружини 2-ра ръка , какъв е смисъла да реже човек ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Въпрос за управление с 17''
///M Power написа:kirililiev написа:///M Power написа:kirililiev написа:martin_g60 написа:bum_bum написа:..........
чупил съм пружина,и кво става точно викаш.....нищо,дори и да почне да дърпа,дърпа в едната посока без да се променя динамично спрямо настилката.,човека не смятам че ги е обркал с повече от 2,3мм което на дали има някакво значениенормално е с широки гуми да следи пътя,но пък чак толкова че да не се връща волана....
аз също съм чупил пружина , и знам какво е , не съм казал че това е причината при него , но при положение че има един куп пружини 2-ра ръка , какъв е смисъла да реже човек ?
струва ли си за 2см и то само отпред да правиш тая интервенция свързана с риск и леф?в повечето случаи раждясалите пружини втора употреба с неясен произход и неясни характеристики,като ги сложиш на колата се чудиш що не е стойката която си искал,що возията е променена,на някой им идват твърди,на други меки и тнт.човека иска единствено 2см предницата да слезе,без да променя нищо друго

- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Въпрос за управление с 17''
Баси хората.То човек да не пусне тема...вече даже и съжелявам.Много излишни речи има но както и да е.Някой хора май само броя на мненията си искат да увеличат.Но както колегата kirililiev казва аз пружините максимум с+-2мм да съм ги одрязал различно,не както някой искат да ме искарат още малко с 1 навивка...
бе нямам думи по добре не пишете вече
бе нямам думи по добре не пишете вече

- nikoror
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: Въпрос за управление с 17''
какви са ти настройките на окачването? най-вече сходимостта и кастор-а?
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: Въпрос за управление с 17''
Обзалагам се че човека няма проблем в окачването!
Абе хора това е типично за широките гуми да "хапят" така .от опит го знам. извинявай колата ми е на 130к км , всичко по нея си е редовно , нямам и грам забележка по окачването и съм ходил на стенд.кво искате да ми кажете сега че колата ми е нередовна щото прави така?
Най-много като е ходил на стенд да са му нарпавили отрицателен кембър на предницата , дори и -0,5 градуса са достатъчни за такова поведение на колата. просто гумите "кантят" по шосето.
пич карай си така споко няма грижи ше свикнеш

Абе хора това е типично за широките гуми да "хапят" така .от опит го знам. извинявай колата ми е на 130к км , всичко по нея си е редовно , нямам и грам забележка по окачването и съм ходил на стенд.кво искате да ми кажете сега че колата ми е нередовна щото прави така?
Най-много като е ходил на стенд да са му нарпавили отрицателен кембър на предницата , дори и -0,5 градуса са достатъчни за такова поведение на колата. просто гумите "кантят" по шосето.
пич карай си така споко няма грижи ше свикнеш



Re: Въпрос за управление с 17''
martin_g60 написа:По тази логика аз като карам с 19" трябва да се боря с колата.За мен лично по-голяма гума дава усещане за стабилност и сигурност.
Съгласен съм

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос за управление с 17''
svilgg написа:Обзалагам се че човека няма проблем в окачването!
Абе хора това е типично за широките гуми да "хапят" така .от опит го знам. извинявай колата ми е на 130к км , всичко по нея си е редовно , нямам и грам забележка по окачването и съм ходил на стенд.кво искате да ми кажете сега че колата ми е нередовна щото прави така?
Най-много като е ходил на стенд да са му нарпавили отрицателен кембър на предницата , дори и -0,5 градуса са достатъчни за такова поведение на колата. просто гумите "кантят" по шосето.
пич карай си така споко няма грижи ше свикнеш![]()
![]()
А най-много да не е ходил на реглаж изобщо

Аз мога да твърдя че с 18- ки 225 или 235 бяха няма закантване, коловози и т.н..
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани