Въпрос за управление с 17''

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 8.03.2007

Re: Въпрос за управление с 17''

Мнение от jori » 08 Мар 2010, 23:28

Това явление е напълно нормално и не е от големия цолаж а от широките гуми и неравната настилка на пътя.
С вратите напред!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: Въпрос за управление с 17''

Мнение от mladfen » 09 Мар 2010, 1:22

alx написа:"дърпането" при нискорпрофилни гуми от коловозите е друго.. там просто колата е неспокойна и дърпа наляво и надясно според където хлътне.

alx, ако погледнем чисто теоритично според теб на какво се дължи това дърпане и евентуално да си попадал на някакво инфо за отстраняването му :?:
Прави ми впечатление че с 225/45 17 на ЕТ47 се наблюдава дърпането но при Е36, а с същите джанти и гуми на Е46 колата направо заспива :dunno:
Ако коригираме офсета чрез фланци дали ще изчезне - как мислиш :?:
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Въпрос за управление с 17''

Мнение от kirililiev » 09 Мар 2010, 7:23

martin_g60 написа:
bum_bum написа:Еми след тунинга с рязането на пружините на око, проблемите в рейката, които имаш си представям в какво състояние ти е окачването... как очакваш да върви направо ;)
Тия пари за 17-ките да ги беше спестил за ремонт на рейката и окачването, а не да сложиш джантичките и "оле мале, кво ше прайм сега".

Доколкото си спомням ти казах да си купиш хубави пружини,дори и втора ръка е по-добре от рязани ама нали много хора са "състезатели",които не им се дават пари за перформан части и побългаряване и резултата е налице!
Ако след реглажа не се оправи пробвай да сложиш други пружижи(после пак реглаж) и ако се оправи значи знаеш от къде ти идва проблема ;)

ей,100% е от пружините,скъсиш ли ги и веднага зема да дърпа насам натам,мойта е с две витки одрязана,дърпа два пъти повече,двама човека я държим в пътя :mhihi: може и да е от дота както казва един човек преди мен,може и да е от атмосверното налягане :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Въпрос за управление с 17''

Мнение от bum_bum » 09 Мар 2010, 10:54

Казах, че според това, което виждам как се прави колата е твърде вероятно дърпането да е от проблеми с ходовата част, щото е видно, че човека предпочита да сложи RH джанти, вместо да оправи чукането в рейката, а това ми говори доста за поддръжката :mhihi:
Иначе дори и всичко да е здраво при сваляне на окачването и 2'' по-големи джанти без реглаж няма как да стане.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Въпрос за управление с 17''

Мнение от ///M Power » 09 Мар 2010, 11:02

kirililiev написа:
martin_g60 написа:
bum_bum написа:Еми след тунинга с рязането на пружините на око, проблемите в рейката, които имаш си представям в какво състояние ти е окачването... как очакваш да върви направо ;)
Тия пари за 17-ките да ги беше спестил за ремонт на рейката и окачването, а не да сложиш джантичките и "оле мале, кво ше прайм сега".

Доколкото си спомням ти казах да си купиш хубави пружини,дори и втора ръка е по-добре от рязани ама нали много хора са "състезатели",които не им се дават пари за перформан части и побългаряване и резултата е налице!
Ако след реглажа не се оправи пробвай да сложиш други пружижи(после пак реглаж) и ако се оправи значи знаеш от къде ти идва проблема ;)

ей,100% е от пружините,скъсиш ли ги и веднага зема да дърпа насам натам,мойта е с две витки одрязана,дърпа два пъти повече,двама човека я държим в пътя :mhihi: може и да е от дота както казва един човек преди мен,може и да е от атмосверното налягане :mhihi:


Смей се , ама ако не са ги отрязали еднакво , познай какво става :)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Въпрос за управление с 17''

Мнение от ///M_Martin » 09 Мар 2010, 12:29

Няма смисъл от спортни окачвания.Вместо да дадат 2000лв.за окачване по-добре да се среже върви същата работа.Иначе пари да дават балъците като мен :mhihi: :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Въпрос за управление с 17''

Мнение от kirililiev » 09 Мар 2010, 13:27

///M Power написа:
kirililiev написа:
martin_g60 написа:
bum_bum написа:Еми след тунинга с рязането на пружините на око, проблемите в рейката, които имаш си представям в какво състояние ти е окачването... как очакваш да върви направо ;)
Тия пари за 17-ките да ги беше спестил за ремонт на рейката и окачването, а не да сложиш джантичките и "оле мале, кво ше прайм сега".

Доколкото си спомням ти казах да си купиш хубави пружини,дори и втора ръка е по-добре от рязани ама нали много хора са "състезатели",които не им се дават пари за перформан части и побългаряване и резултата е налице!
Ако след реглажа не се оправи пробвай да сложиш други пружижи(после пак реглаж) и ако се оправи значи знаеш от къде ти идва проблема ;)

ей,100% е от пружините,скъсиш ли ги и веднага зема да дърпа насам натам,мойта е с две витки одрязана,дърпа два пъти повече,двама човека я държим в пътя :mhihi: може и да е от дота както казва един човек преди мен,може и да е от атмосверното налягане :mhihi:


Смей се , ама ако не са ги отрязали еднакво , познай какво става :)

чупил съм пружина,и кво става точно викаш.....нищо,дори и да почне да дърпа,дърпа в едната посока без да се променя динамично спрямо настилката.,човека не смятам че ги е обркал с повече от 2,3мм което на дали има някакво значение ;) нормално е с широки гуми да следи пътя,но пък чак толкова че да не се връща волана.... ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Въпрос за управление с 17''

Мнение от kirililiev » 09 Мар 2010, 13:31

martin_g60 написа:Няма смисъл от спортни окачвания.Вместо да дадат 2000лв.за окачване по-добре да се среже върви същата работа.Иначе пари да дават балъците като мен :mhihi: :yes:

ама той човека не е искал окачване,искаше да си оправи стойката на колата,малко е странно за 2 сънтиметра понижение отпред да даде 2000 лв,тя колата стува по малко :mhihi:
никой не казва че си се набутал,ако всички имахме излишни 2000лв за окачване света щеше да бъде различен :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Въпрос за управление с 17''

Мнение от ///M Power » 09 Мар 2010, 15:33

kirililiev написа:
///M Power написа:
kirililiev написа:
martin_g60 написа:
bum_bum написа:..........

чупил съм пружина,и кво става точно викаш.....нищо,дори и да почне да дърпа,дърпа в едната посока без да се променя динамично спрямо настилката.,човека не смятам че ги е обркал с повече от 2,3мм което на дали има някакво значение ;) нормално е с широки гуми да следи пътя,но пък чак толкова че да не се връща волана.... ;)


аз също съм чупил пружина , и знам какво е , не съм казал че това е причината при него , но при положение че има един куп пружини 2-ра ръка , какъв е смисъла да реже човек ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Въпрос за управление с 17''

Мнение от kirililiev » 09 Мар 2010, 16:40

///M Power написа:
kirililiev написа:
///M Power написа:
kirililiev написа:
martin_g60 написа:
bum_bum написа:..........

чупил съм пружина,и кво става точно викаш.....нищо,дори и да почне да дърпа,дърпа в едната посока без да се променя динамично спрямо настилката.,човека не смятам че ги е обркал с повече от 2,3мм което на дали има някакво значение ;) нормално е с широки гуми да следи пътя,но пък чак толкова че да не се връща волана.... ;)


аз също съм чупил пружина , и знам какво е , не съм казал че това е причината при него , но при положение че има един куп пружини 2-ра ръка , какъв е смисъла да реже човек ?

струва ли си за 2см и то само отпред да правиш тая интервенция свързана с риск и леф?в повечето случаи раждясалите пружини втора употреба с неясен произход и неясни характеристики,като ги сложиш на колата се чудиш що не е стойката която си искал,що возията е променена,на някой им идват твърди,на други меки и тнт.човека иска единствено 2см предницата да слезе,без да променя нищо друго ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E92 Turbo

Re: Въпрос за управление с 17''

Мнение от Bimmer_E36 » 09 Мар 2010, 17:49

Баси хората.То човек да не пусне тема...вече даже и съжелявам.Много излишни речи има но както и да е.Някой хора май само броя на мненията си искат да увеличат.Но както колегата kirililiev казва аз пружините максимум с+-2мм да съм ги одрязал различно,не както някой искат да ме искарат още малко с 1 навивка...
бе нямам думи по добре не пишете вече
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: Въпрос за управление с 17''

Мнение от nikoror » 10 Мар 2010, 7:01

какви са ти настройките на окачването? най-вече сходимостта и кастор-а?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Re: Въпрос за управление с 17''

Мнение от svilgg » 10 Мар 2010, 8:45

Обзалагам се че човека няма проблем в окачването!
Абе хора това е типично за широките гуми да "хапят" така .от опит го знам. извинявай колата ми е на 130к км , всичко по нея си е редовно , нямам и грам забележка по окачването и съм ходил на стенд.кво искате да ми кажете сега че колата ми е нередовна щото прави така?
Най-много като е ходил на стенд да са му нарпавили отрицателен кембър на предницата , дори и -0,5 градуса са достатъчни за такова поведение на колата. просто гумите "кантят" по шосето.
пич карай си така споко няма грижи ше свикнеш :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение
АЗ ЖИВЕЯ ТУК :kuku:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 7.03.2010
Пол: Мъж

Re: Въпрос за управление с 17''

Мнение от pe60to » 10 Мар 2010, 14:21

martin_g60 написа:По тази логика аз като карам с 19" трябва да се боря с колата.За мен лично по-голяма гума дава усещане за стабилност и сигурност.

Съгласен съм :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Въпрос за управление с 17''

Мнение от bum_bum » 10 Мар 2010, 16:49

svilgg написа:Обзалагам се че човека няма проблем в окачването!
Абе хора това е типично за широките гуми да "хапят" така .от опит го знам. извинявай колата ми е на 130к км , всичко по нея си е редовно , нямам и грам забележка по окачването и съм ходил на стенд.кво искате да ми кажете сега че колата ми е нередовна щото прави така?
Най-много като е ходил на стенд да са му нарпавили отрицателен кембър на предницата , дори и -0,5 градуса са достатъчни за такова поведение на колата. просто гумите "кантят" по шосето.
пич карай си така споко няма грижи ше свикнеш :mhihi: :mhihi: :mhihi:


А най-много да не е ходил на реглаж изобщо ;) Човека има и тема за проблем с рейката, кво повече да спорим.
Аз мога да твърдя че с 18- ки 225 или 235 бяха няма закантване, коловози и т.н..
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook