И аз малко по-скромно....
Модератор: bum_bum
Re: И аз малко по-скромно....
На моята е нагласено на 1,5 бара, на пълна газ пада на 0,7 приблизително. Но аз съм с малкия изпарител който е до 140 киловата, но аз съ му направил леки модификации. За хондата ще ти кажа след ден, не съм го гледал още.
е21 345 0-402м 12.18
- valentino
- младши ентусиаст
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Re: И аз малко по-скромно....
Питам,защото имам един изпарител за нормална газова уредба за максимум 350 коня,който има тапа от която може да се направи изход след първата степен.Не съм го мерил но мисля че там трябва да е около 2 бара налягането.Идеята е да купя дюзи и да пробвам да направя един инжекцион с помощта на Мегаскуирт.
Megasquirt & Megaview user
Re: И аз малко по-скромно....
Аз не бих те посъветвал да го правиш с Мега, защото няма корекция на количеството гориво по температура на самото гориво, в случая пропан-бутан. За течните горива не е необходима такава корекция защото там разширението по температурата на която го подлагаме е незначително. Не така стоят нещата при газовете, пропан-бутана увеличава или свива обема си значително дори и при малка промяна на температурата. Тоест ако при бензина имаме 3 бара налягане, и впръскване примерно 2 м.секунди, количеството гориво си е толкова (или с пренебрежима разлика) и при 20 и при 50 градуса температура на бензина. А при газта не е така, там постоянно се следи температурата на изпарителя, температурата на газта в рейката с инжекторите и налягането в изпарителя и рейката. Което пък постоянно се движи в широки граници, моето съм го нагласил на 1,5, но постоянно го виждам да ходи под 1 на пълна газ или пък когато колата е стояла 5 мин. незапалена и запаля, то е скочило на 2,5 бара. Едновременно се следи и вакуума/налягането във всмукателния колектор(мапа е сдвоен). Затова ако го направиш с Мега, не че няма да стане, но резултата ще е посредствен, с постоянни преобогатявания или обеднявания на сместта и аз бих те посъветвал да си вземеш готов компютър. Знам че е ти се иска да се позанимаваш и ще ти е хубаво да кажеш "ето направих го" ама прецени дали си струва трудът и разходите Аз затова предпочетох да си купя готов телевизор...вместо сам да си го направяvalentino написа:Питам,защото имам един изпарител за нормална газова уредба за максимум 350 коня,който има тапа от която може да се направи изход след първата степен.Не съм го мерил но мисля че там трябва да е около 2 бара налягането.Идеята е да купя дюзи и да пробвам да направя един инжекцион с помощта на Мегаскуирт.
е21 345 0-402м 12.18
- valentino
- младши ентусиаст
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Re: И аз малко по-скромно....
Идеята беше друга.На Тойотата и без това имам нормална газова уредба.Има и Мегаскуирт,обаче коригира само аванса защото колата е с карбуратор.Кабелите за дюзите така и така си висят-поне да ги свържа към дюзи и да пробвам.Засега обаче ще изчака след Нова Година.После ще видим.
Megasquirt & Megaview user
Re: И аз малко по-скромно....
ico318 написа:том,да не си сърдит нещо?как е колата?пък и ти.....?
Не съм....пък и за какво Всъщност трябва и да съм доволен че толкова хора са ми обърнали внимание на темата За което им благодаря Колата вече ми е с нова кутия, съединител 240 мм, нова генерация и преработено задно гърне...абе има с какво да се похваля.
е21 345 0-402м 12.18
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: И аз малко по-скромно....
Пускай и по някоя друга снимка да се радваме и ние.TOM написа:ico318 написа:том,да не си сърдит нещо?как е колата?пък и ти.....?
Не съм....пък и за какво Всъщност трябва и да съм доволен че толкова хора са ми обърнали внимание на темата За което им благодаря Колата вече ми е с нова кутия, съединител 240 мм, нова генерация и преработено задно гърне...абе има с какво да се похваля.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: И аз малко по-скромно....
онзи ден търсих пак снимките на стойката,че ще стане година и още ми яде ремъка .и по-малко,по-малко изчетох цялата тема.нещото,което най-много ме впечатли/притесни е ниския разход .особено в сравнение с моя !как гори сега на газ и на какви налягания работи?
Re: И аз малко по-скромно....
След като направих новата генерация, налягането скочи от 0.85 на 1 бар, без да пипам каквото и да било друго. Най-вероятно и разхода се е качил, ама не съм го мерил. Израсходва между 9,5 и 12,9 в зависимост дали я карам в града или извън. Рядко карам с над 120 постоянна скорост, но пък постоянно я вкарвам в 6500 на 1-ва, 2-ра и 3-та, защото много ме радва как "избухва"
е21 345 0-402м 12.18
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: И аз малко по-скромно....
Наистина ли се получи толкова голяма разлика ? Колко по разтова рена е сега в сравнение със старата ? Интересно ми е щото и аз тия дни ще направя всичко до крайното гърне на 76мм. Сега съм с оригиналната генерация а тя е с две тръби до края. В средата където е ламбд сондата е една на 50 и нещо см. и кой знае колко ще се отпушиTOM написа:След като направих новата генерация, налягането скочи от 0.85 на 1 бар, без да пипам каквото и да било друго.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: И аз малко по-скромно....
ТОМ,пак изчезна...как е колицата?оригиналния съединител държеше ли при направена кола?питам,че моя ще ме оставя,а ако твоя е държал,да си слагам стоков.
Re: И аз малко по-скромно....
Малко да раздвижа темата...Днес ходих до Варна на разходка и се отбих до ТСТ Рейсинг да си побъбрим. И тъй като диното се оказа свободно, ми хрумна да замеря и аз, да си видя ежедневката защо ми харчи 12-13 газ градско Та резултата е 158 киловата на колелетата на газ и 167 киловата на бензин. Сметнаха ми че със загубите от трансмисията (диното ги измери по някакъв начин) на вала на мотора излизат около 276 коня. На бензин. Налягането е 1 бар на бензин и на газ. Смесите са малко богатички, ама няма как, все пак мотора не е разреждан. Аз очаквах по-малко коне ама май и на повече съм доволен
Последна промяна TOM на 06 Сеп 2010, 22:17, променена общо 1 път
е21 345 0-402м 12.18
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: И аз малко по-скромно....
Хвала на такЪви ежедневки
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: И аз малко по-скромно....
TOM написа:Малко да раздвижа темата...Днес ходих до Варна на разходка и се отбих до ТСТ Рейсинг да си побъбрим. И тъй като диното се оказа свободно, ми хрумна да замеря и аз, да си видя ежедневката защо ми харчи 12-13 газ градско Та резултата е 158 киловата на колелетата на газ и 167 киловата на бензин. Сметнаха ми че със загубите от трансмисията (диното ги измери по някакъв начин) на вала на мотора излизат около 276 коня. На бензин. Налягането е 1 бар на бензин и на газ. Смесите са малко богатички, ама няма как, все пак мотора не е разреждан. Аз очаквах по-малко коне ама май и на повече съм доволен
Ти уби коня с лопатата с тия коне и тоя разход на газ.
Сложи и някоя и друга снимка да заплакнем и ние окото.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани