Има ли значение марката или не?
Модератор: Общи модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
"ПС (лично мои наблюдения)..."
Хайде сега да не се преструваме, не са само твои наблюдения, всеки го знае - има марката значение и то огромно. Дават ти път, внимават какво правят (да не извадиш бухалката може би...), служителите по ОМВ и Шел ти налитат да мият стъкла. Ако си с Опелче за 1000 лева... ги е гнус
(нищо лично, аз сега се возя в Рено за 1000-тина лева и знам какво е). Но особено в България това влияние е особено силно, защото сме си и простички де. Женките ги знаем - по джоба се увличат, тъй, че няма нищо странно и необичайно.
Хайде сега да не се преструваме, не са само твои наблюдения, всеки го знае - има марката значение и то огромно. Дават ти път, внимават какво правят (да не извадиш бухалката може би...), служителите по ОМВ и Шел ти налитат да мият стъкла. Ако си с Опелче за 1000 лева... ги е гнус

BMW only!
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Според мен има значение и се усеща - дават ми път (ама и аз давам) и по магистралите само с другите БМВ-та се засичаме
- последния път към Пловдив един с Х5 теглеше едно бъги на колесарка със 150 и ме застигаше и ми светеше с фаровете - ама като ми светне и аз дам газ и той изоставаше - явно не му стискаше да кара с бъгито отзад с повече - че ако ме изпревари както беше натоварено щях да си карам зад бъгито до Пловдив.
Както и да е - като взех БМВ-то и сестра ми почна да го кара и каза, че било съвсем друга работа - не й свирели по кръстовищата и й давали път. Явно жените по ги усещат тия работи или на мен просто никой не ми е свирил преди.

Както и да е - като взех БМВ-то и сестра ми почна да го кара и каза, че било съвсем друга работа - не й свирели по кръстовищата и й давали път. Явно жените по ги усещат тия работи или на мен просто никой не ми е свирил преди.
- fastestbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 7.07.2005
- Местоположение: Sofia
Според мен не само марката, но и мащабите на МПС-то имат значение на пътя... и определено оказват влияние върху поведението на останалите водачи. Най-пресният пример: съвсем скоро ми се наложи да пътувам с Toyota Landcruiser, модел 2003г. Силно впечатление ми направи стреса, който тази машина провокира в околните. За около 200км пробег в рамките на 2 дни (по околовръстната линия на София и градско) никой не ме засече!! И другият пример: пак аз, със същите шофьорски умения и визия, зад волана на Pegeout 106. Чувствах се абсолютно, тотално и напълно незабележима!! Все едно, че не съществувах. Едва ли не, щом ускорението ти е слабо, нямаш място на пътя... Вярно, че това са еденични случаи, но са факт. И за едно преживяване с Жигула мога да разкажа, но към такива антики изпитвам респект, тъй като си е нужна известна доза талант, за да шофираш екземпляра, на който попаднах...
Когато съм с Compact-a околните ми се струват много толерантни (изключение разбира се правят водачите на задрасканите емблеми; "автомобилите", създадени с цел "осигуряване на благоприятна среда за развитие на ръждата"... Водачите на Opel-и да не ми обръщат внимание. Просто не харесвам тези коли и се чувствам длъжна да споменавам отношението си към гореспоменатата издънка на немската индустрия при всеки повод).
Самата аз се чувствам "застрашена" когато наоколо има някоя тромава машина, чийто спирачен път е с дължина по-голяма от ръста ми, умножен по 3.
Колкото до марката, мисля че коментарът е излишен. Едва ли са много хората, които остават безразлични при вида на Е39 или Х5... BMW си е BMW, независимо от модела, годината на производство, обема на броните и т.н.
Аз обаче съм пристрастна
Много пристрастна...
Когато съм с Compact-a околните ми се струват много толерантни (изключение разбира се правят водачите на задрасканите емблеми; "автомобилите", създадени с цел "осигуряване на благоприятна среда за развитие на ръждата"... Водачите на Opel-и да не ми обръщат внимание. Просто не харесвам тези коли и се чувствам длъжна да споменавам отношението си към гореспоменатата издънка на немската индустрия при всеки повод).
Самата аз се чувствам "застрашена" когато наоколо има някоя тромава машина, чийто спирачен път е с дължина по-голяма от ръста ми, умножен по 3.
Колкото до марката, мисля че коментарът е излишен. Едва ли са много хората, които остават безразлични при вида на Е39 или Х5... BMW си е BMW, независимо от модела, годината на производство, обема на броните и т.н.
Аз обаче съм пристрастна

You meet many faces in town but you remember only a few
ANI4KA
ANI4KA
- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
марката има значение, но е много важен и манталитета на човека...
много да внимавате с един тъмно син фиат дето се гони с Е46-ци и дизелови паджерота с надъхани чички

много да внимавате с един тъмно син фиат дето се гони с Е46-ци и дизелови паджерота с надъхани чички


Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- BMWgirl_Z8
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 451
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
xterminat0r аз не мисля така!!!!Даже напротив.За мене не е важна марката на колата!!!
Не искам слава и пари - искам бира и нафта на старите цени!!! http://www.bgpetition.com/protest-gorivo/index.html


- turboto
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
Фффффффффффффффффф
Пичове и п.... Дами, като Ви слушам в тоя спор направо се чудя за к'во изобщо иде реч! Имам възможност да карам често 4 марки коли. Определено мога да кажа че има голямо значение колата каква е и след това кой я кара. Всички коли си карам по един и същи начин. Начинът е следния. Не се интересувам особенно от спазването на правилата за движение, поради простата причина че едва ли има такъв от Вас, който с чиста съвест да си сложи ръка на сърцето и да каже че ги спазва стриктно, а за закона изобщо не ми се говори, пък и не всички сме равни пред него (примери мога да давам много, че ако ги спазвате може и да не успеете да се приберете за вечеря заради грешно поставени знаци например!
). От друга страна не карам безразсъдно и се съобразявам с цялата пътна обстановка (примери пак мога да Ви давам много). За да обобщя ще Ви разкажа прясна случка от събота: Тръгвам сутринта от вилата за София пред мен Голф 3 (естествено REMUS, KAMEI, TUNING, TURBO, GTI, AMG, GSI , ABS тъмни стъклак'вот се сетите, ааа и бели възглавнички, само кученцето дет' си клати главата и му се повръща постоянно го нямаше) аз бях с FIESTA от новите 1.4 TDCI. 6 километра тоя тъпак не ми даде да го изпреваря, караше по средата аз като тръгна да го изпреварвам той засилваше... (тази кола рядко се кара под 160). Привечер обаче се прибрах с BMW-то и тоя го настигнах горе-долу на същия участък само че в обратна посока... бях онемял че даже и десен мигач даде, а не караше с по-малко от 140-150. Мога и още да Ви ги разказвам но едва ли има смисъл. Жената със старото Reno я засичаха постоянно, от как мина на BMW пълен обрат.... NO COMMENT!

- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
И аз съм забелязал че има разлика.
Въпреки че и предната кола (нисан) и на размери и на цвят беше същата. Само марката и 2-3 умрели магарета под капака са различни.
Иначе съм решил жената като изкара книжка - направо на бмв че иначе няма да може да стигне сутрин до работа.
Въпреки че и предната кола (нисан) и на размери и на цвят беше същата. Само марката и 2-3 умрели магарета под капака са различни.
Иначе съм решил жената като изкара книжка - направо на бмв че иначе няма да може да стигне сутрин до работа.

re
Приятелката ми си купи Рено Клио 1,2 Енерджи
и за 2-те седмици от регистрирането до оглеждането му отвсякъде го карах и аз! И тук веднага сравнението:когато съм със седмицата всички на кръстовищата те пускат колкото и гадно/нагло да съм се набил,но когато бях с Клио-то то бяха едни отнемания на предимства ,едни засичания по кръстовища,да не говорим за погледа с които всеки с умряла Астра или Голф гледаше да се изгаври на ускорение с мен...и успяваха! чувсвах се гадно и безпомощно ,но съдбичка....с 50 коня на газ винаги си като в поза партер!

25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани