Сваляне дюзи на М40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- johnni_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.02.2008
- Местоположение: гр.Тутракан
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525D 2001г.седан
Сваляне дюзи на М40
Колеги, искам да си сваля дюзите и да ги изчистя. Нека някой, който го е правил да сподели кое как става, какво се сваля първо, ред на разглобяване и т.н. Също така, ако има някои тънкости, или пък с кое да внимавам като разглобявам ще ми е от полза.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Сваляне дюзи на М40
Имах кола с М40 но не ми се налагаше да ги свалям. Свалял съм на М10 и М42, предполагам е едно и също и е лесно. Разглобяването е лесно, при сглобяването е по-различно.Първо се разглобява горната част на смукателния колектор. Под него е рейката с дюзите. Държи се на няколко болта и лесно се демонтира. Дюзите може малко да те позатруднят, но не ги напъвай силно, защото ще прецакаш гумените уплътнения а те се намират само с магазин на БОШ, или в някой от официалните вносители. Ако някъде запъне с ваденето, капни капка моторно масло на уплътненията и ще ги извадиш лесно. В не по-малко от 40-50% ще имаш за смяна гумени О-пръстени, така че си купи предварително, не са хич евтини. Може и след като си свалил всичко да видиш колко са за смяна. Монтажа започва с дюзите. И четирите се поставят в колектора, предварително на всички от тях се капва по една капка масло, защото иначе влизат трудно и може да ги скъсаш. В горния край където влиза рейката също се капва по една капка и рейката се нанизва едновременно и на четирите дюзи.
- johnni_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.02.2008
- Местоположение: гр.Тутракан
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525D 2001г.седан
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
- paxtara
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2007
- Местоположение: London / Лясковец
- Пол: Мъж
Re: Сваляне дюзи на М40
А някой знае ли как се вади пръчката с кабелите от самите дюзи и изобщо маха ли се
BMW
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Сваляне дюзи на М40
ивчо3 написа:...Монтажа започва с дюзите. И четирите се поставят в колектора, предварително на всички от тях се капва по една капка масло, защото иначе влизат трудно и може да ги скъсаш. В горния край където влиза рейката също се капва по една капка и рейката се нанизва едновременно и на четирите дюзи.



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- paxtara
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2007
- Местоположение: London / Лясковец
- Пол: Мъж
Re: Сваляне дюзи на М40
~Мишо~ написа:ивчо3 написа:...Монтажа започва с дюзите. И четирите се поставят в колектора, предварително на всички от тях се капва по една капка масло, защото иначе влизат трудно и може да ги скъсаш. В горния край където влиза рейката също се капва по една капка и рейката се нанизва едновременно и на четирите дюзи.
Първо се редят дюзите на рейката
Това е така,понеже рейката ги фиксира посредством зегерка за всяка дюза и ще трябват меки китки да ги поставиш после. Вземи си нови пръстени,особенно ако не си ги сменял ти - разликата е видима... Преди да ги поставиш ги смажи обилно с масло. Ето още малко снимки
ти си човека.БЛАГОДАРЯ

BMW
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Сваляне дюзи на М40
paxtara написа:А някой знае ли как се вади пръчката с кабелите от самите дюзи и изобщо маха ли се
Това е най-лесното - махаш фиксиращите скоби и отделяш цялата "пръчка" от буксите на дюзите.
- revenger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: varna/silistra
- Пол: Мъж
Re: Сваляне дюзи на М40
въпроса ми е следния,има ли определени км след които трябва да се почистват тези дузи? 

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Сваляне дюзи на М40
revenger написа:въпроса ми е следния,има ли определени км след които трябва да се почистват тези дузи?
Отговорът е следният: "`га въри магарето,няа му викаш чуш"!С други думи,не човъркай,ако няма защо,щото ще създадеш проблемите сам


- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Сваляне дюзи на М40
Колеги мотора ми силно вибрира и всичко се разнася по шасито. Цялото купе е във вибрации и е много неприятно - мотора е М40. Възможно ли е да е от дюзите? Да допълня - не е от тампони на двг защото ги смених минала седмица с чисто нови и проблема остана. Подсказаха ми че може да е от дюзите. А те с какво се почистват или е нужно да се купуват нови и на каква цена са приблизително ако знаете? Тези О пръстени от къде се купуват?
Drift machine ....
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Сваляне дюзи на М40
grudev написа:Колеги мотора ми силно вибрира и всичко се разнася по шасито. Цялото купе е във вибрации и е много неприятно - мотора е М40. Възможно ли е да е от дюзите? Да допълня - не е от тампони на двг защото ги смених минала седмица с чисто нови и проблема остана. Подсказаха ми че може да е от дюзите. А те с какво се почистват или е нужно да се купуват нови и на каква цена са приблизително ако знаете? Тези О пръстени от къде се купуват?
Почистват се на ултразвук. Тук във форума съм чувал, че цената за почистване на една е около 10-12лв.
- motorsport99
-
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 24.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e36 M3
Re: Сваляне дюзи на М40
Почистват се на ултразвук. Тук във форума съм чувал, че цената за почистване на една е около 10-12лв.[/quote]
моите ги Почистиха за 40 лв и останах доволен
моите ги Почистиха за 40 лв и останах доволен
Жена без цици е като китара без жици !!!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани