Тунинг на ръчната ?!

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Тунинг на ръчната ?!

Мнение от Sharo » 02 Мар 2010, 16:16

айде момчета раздвижете мозъците .....
каква е идеята ?
http://compbrake.co.uk/shop/product_inf ... ts_id=4345
http://compbrake.co.uk/HANDBRAKES/HANDBRAKES3.html

и така като се зачетем отговора е някъде тук

..ach one will independently control the n/s rear and o/s rear wheel...

ама какво е n/s и о/s
:dunno:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Re: Тунинг на ръчната ?!

Мнение от eraziel » 02 Мар 2010, 16:51

Една ръчка за лявата и една за дясната гума ...
In Ban We Trust!

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Тунинг на ръчната ?!

Мнение от bigmurzi » 02 Мар 2010, 17:04

от това, което прочетох набързо n/s е ляво, o/s е дясно колело ..
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Тунинг на ръчната ?!

Мнение от Sharo » 02 Мар 2010, 17:33

и все пак идваме на въпроса каква е идеята
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Re: Тунинг на ръчната ?!

Мнение от eraziel » 02 Мар 2010, 17:56

Aми, при ляв завой, ако стегнеш само задна лява и загуби сцепление, мисля, би трябвало да направиш по-остър(рязък) завой? Всъщност, сцеплението май няма толкова значение, колкото факта, че дясната ше измине по-дълъг път, тъй като ще се върти с по-висока скорост ...
In Ban We Trust!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Тунинг на ръчната ?!

Мнение от Sharo » 02 Мар 2010, 18:21

eraziel написа:Aми, при ляв завой, ако стегнеш само задна лява и загуби сцепление, мисля, би трябвало да направиш по-остър(рязък) завой? Всъщност, сцеплението май няма толкова значение, колкото факта, че дясната ше измине по-дълъг път, тъй като ще се върти с по-висока скорост ...

то за това е отворения диф ама тука става дума за дрифт изпълнения....
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Тунинг на ръчната ?!

Мнение от Zagy » 02 Мар 2010, 18:43

Това да не е за допълнително усилване на ефекта от шпера? :dunno:
Si non confectus, non reficiat.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: Тунинг на ръчната ?!

Мнение от amd » 03 Мар 2010, 13:27

Ako се разсъждава съвсем просто - вътрешната на завоя гума има навика да се върти повече при отворен диференциал, следователно ако я блокираш нея, ще, не ще, трябва да завърти външната и да тръгне настрани.

редакция: Всъщност, шпера е шпер само 25-40% примерно, останалите проценти са си отворен диференциал, в случай на такъв с фрикционни дискове. Друг е въпроса, че ако си с друг вид шпер, дето заключва постепенно до почти 100% или направо със заварен диф, не ти трябват такива ръчни, дори въобще не ти трябва ръчна :mhihi:

А ми е чудно - сторъкия буда ли ще я кара тази кола, с 2 ръчни, ръчна скоростна кутия и волан :lol:
Последна промяна amd на 03 Мар 2010, 14:03, променена общо 1 път
BMW only!


Аватар
Мнения: 1818
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: Плевен

Re: Тунинг на ръчната ?!

Мнение от TUZara` » 03 Мар 2010, 13:45

Много си прав за това в последното мнение ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тунинг на ръчната ?!

Мнение от bum_bum » 03 Мар 2010, 17:46

Буда е с 2 ръце, Шива е тоя с многото :mhihi:
С двете ръчни си е като една, според посоката на завоя се дърпа или лявата или дясната, надали е чак толкова различно..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Тунинг на ръчната ?!

Мнение от Sharo » 03 Мар 2010, 19:18

Бум може заключваш .. объркали са се на сайта ... това било да офроуда да блокират различните диагонали като се кантарят джипките
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook