е30 със сърце м50б25
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			38 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- brankovv
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
е30 със сърце м50б25
Здравейте колеги, нов съм тук, понеже един съсед реши да си продава колата е34 525i и понеже от много отдавна ми се кара бърза кола ( имам 2 мерцедеса дизели ) много се навивам да купя едно е30 и да му ботна този мотор.
Досега никога не съм се занимавал с такъв вид дейност преди си играех на тенекиджия, но нищо сериозно
Като начало се регистрирах тук защото от БМВ разбирам колкото магаре от оперна музика и заради това от 2 дни ( около 5-6 часа четене вече) се ровя из форума като издирвам всевъзможна информация и в крайна сметка ще се наложи да задам няколко въпроса, но като за начало ще кажа какво разбрах досега
за да се монтира мотор м50б25 в купе е30 се налага :
1во. да се монтират лапи от е36 (неразбрах обаче от кой мотор)
2ро. налага се рязане на част от колекторите за да неопират в лапата
3то. генерацията от е34 може да се използва след средното гърне назад, а отпред може да се ползва част от тази на е30
4то. водният радиатор от е34 влиза в коша на е30, но перката на мотора от е34 се заменя с по-малка от е30 (пак неразбрах от кой модел)
5то. опашката на скоростите от м50б25 които си вървят с мотора (не ги знам кои са) непасвала
6то. диференциала от е34 може да се понтира на е30 но само ако е в кутията от е30
В крайна сметка само това разбрах и само това ли са нещата които се променят ?
имам и няколко въпроса понеже е34 което смятам да купя е с клипатик и има АБС а все още несъм харесал купе от е30 за донора ме интересува ако то няма АБС и климатик (климата не е важна) може ли да се пренесат от е34 на е30 или се налага рязане и кърпне интересува ме и спирачните апарати от е34 ще станат ли на е30 пак без да се наложи да режа или няма смисъл от пренасянето на спирачките ? тези от е30 ще се справят ли с по-големият мотор
е30 има ли разлика в коша според различките понтирани мотори 316, 318, 320 и ако има каква е и появяват ли се проблеми при монтирането на мотора ?
леле имам много въпроси а немога да се сетя всичките 
 
Понеже картера на избраният от мен мотор е заваряван и не са оставили пробка за маслото мога ли да го разпробия и да си сложа една или по-добре е да се купи направо нов/втора ръка ? (колко ще струва горе долу)
инсталацията на мотора и ел механизмите на стъклата ще влязат ли в е30 ?
Продължавам да чета из форума очаквам да ми помогнете и тука
			
				Досега никога не съм се занимавал с такъв вид дейност преди си играех на тенекиджия, но нищо сериозно
Като начало се регистрирах тук защото от БМВ разбирам колкото магаре от оперна музика и заради това от 2 дни ( около 5-6 часа четене вече) се ровя из форума като издирвам всевъзможна информация и в крайна сметка ще се наложи да задам няколко въпроса, но като за начало ще кажа какво разбрах досега
за да се монтира мотор м50б25 в купе е30 се налага :
1во. да се монтират лапи от е36 (неразбрах обаче от кой мотор)
2ро. налага се рязане на част от колекторите за да неопират в лапата
3то. генерацията от е34 може да се използва след средното гърне назад, а отпред може да се ползва част от тази на е30
4то. водният радиатор от е34 влиза в коша на е30, но перката на мотора от е34 се заменя с по-малка от е30 (пак неразбрах от кой модел)
5то. опашката на скоростите от м50б25 които си вървят с мотора (не ги знам кои са) непасвала
6то. диференциала от е34 може да се понтира на е30 но само ако е в кутията от е30
В крайна сметка само това разбрах и само това ли са нещата които се променят ?
имам и няколко въпроса понеже е34 което смятам да купя е с клипатик и има АБС а все още несъм харесал купе от е30 за донора ме интересува ако то няма АБС и климатик (климата не е важна) може ли да се пренесат от е34 на е30 или се налага рязане и кърпне интересува ме и спирачните апарати от е34 ще станат ли на е30 пак без да се наложи да режа или няма смисъл от пренасянето на спирачките ? тези от е30 ще се справят ли с по-големият мотор
е30 има ли разлика в коша според различките понтирани мотори 316, 318, 320 и ако има каква е и появяват ли се проблеми при монтирането на мотора ?
леле имам много въпроси а немога да се сетя всичките
 
 Понеже картера на избраният от мен мотор е заваряван и не са оставили пробка за маслото мога ли да го разпробия и да си сложа една или по-добре е да се купи направо нов/втора ръка ? (колко ще струва горе долу)
инсталацията на мотора и ел механизмите на стъклата ще влязат ли в е30 ?
Продължавам да чета из форума очаквам да ми помогнете и тука
Последна промяна brankovv на 28 Мар 2010, 12:03, променена общо 1 път
					
				
			
		- armat
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 38
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М3
- Мечтае да кара: BMW E92 M3
- brankovv
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: е30 със сърце м50б25 ванос
armat написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=6&t=108666
и още много четене ама пак се съмнявам че щте стане да го направиш ти
вчера рових из youtube и намерих това клипче нека ако някой се познае да каже, да си поговорим иначе ми казаха за едно момче от Враждебна той можел да го сложи и с него ще говоря, но мен ми е мерак аз да се занимавам
- NeedHead
- Брррръм!
- 
				  
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
Re: е30 със сърце м50б25 ванос
Картер си вземи втора ръка около 100-ина лв. е! 
			
Life is Better SIDEWAYS!
 
   
		 
   bigmurzi написа:малко танкче
- brankovv
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: е30 със сърце м50б25 ванос
Препоръчайте ми някого който да направи интервенцията, че ми се е запалила главата, спира ме само това че нямам подходящото обзавеждане на гаража за трансплантация
			
		- armat
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 38
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М3
- Мечтае да кара: BMW E92 M3
Re: е30 със сърце м50б25 ванос
явор той ги разбира тези работи и то много поне доколкото чета по форумите
			
		- mitrax
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: е30 със сърце м50б25 ванос
по реалистично звучи..докато си избереш некоя част да си купиш от автопарка там  кажи батка
 кажи батка 
			
		 кажи батка
 кажи батка 
- brankovv
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
- BULL3T
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: е30 със сърце м50б25 ванос
brankovv написа:Препоръчайте ми някого който да направи интервенцията, че ми се е запалила главата, спира ме само това че нямам подходящото обзавеждане на гаража за трансплантация
Кольо Архитекта,щи го направи за къси пари и ще е качествено.Другия вариант мисля че е Явор. А ти знаеш ли какво си навличаш на главата със една такава процедура? Приготви си доста нерви и пари защото ще имаш много болежки.
 Другия вариант е да си караш е34 525и и да си пич. Базата на е34 е много по богата отколкото на е30. А и е34 става за спортно каране.
  Другия вариант е да си караш е34 525и и да си пич. Базата на е34 е много по богата отколкото на е30. А и е34 става за спортно каране. 

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- ///ivanE30
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: е30 със сърце м50б25 ванос
какво си навлича толко ? хиляди хора са го правили и го правят ,че даже им омръзва вече да го правят , пак се изказваш малко неподготвен , а това за базата   
   
			 
   
bedrock city racing
		- BULL3T
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: е30 със сърце м50б25 ванос
///ivanE30 написа:какво си навлича толко ? хиляди хора са го правили и го правят ,че даже им омръзва вече да го правят , пак се изказваш малко неподготвен , а това за базата
За втори път ми правиш забележка без да има явна причина. Пак ще си затворя очите. За базата имам впредвид че може да набие единк куп повече екстри и почти всичко пасва от е32.
а това с насаждане на мотор е много лесно като имаш донор и като не трябва да махаш стария си мотор. Парите не са малко и работата не е малко,аз това ще правя на пролет и събирам части както и инфо. За мен не е толкова лесно,ако за теб е лесно смениш "сърцето и кръвоносната система" на една кола,радвам се за теб.
Ще съм ти благодарен ,ако спреш да се заяждаш с мен всеки път когато пиша в този подфорум.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- brankovv
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: е30 със сърце м50б25 ванос
Ama kолеги моля ви не се карайте   Иначе Булет аз неискам екстри имам си Ц класа дизелче с необходимите ми екстри
 Иначе Булет аз неискам екстри имам си Ц класа дизелче с необходимите ми екстри  е34 пък е пълен ел пакет с всевъзможно глезотийки от които ползвам само предните ел стъкла и климатика (сервото и абс-а предполагам не се броят като екстра) всичките останали глупости като голям борд, ел седалки, ел щори изобщо не ги използвам а да не говорим кога за последно са сваляни задните стъкла
 е34 пък е пълен ел пакет с всевъзможно глезотийки от които ползвам само предните ел стъкла и климатика (сервото и абс-а предполагам не се броят като екстра) всичките останали глупости като голям борд, ел седалки, ел щори изобщо не ги използвам а да не говорим кога за последно са сваляни задните стъкла   
 
За вървежа на е34 съм напълно съгласен че е достатъчен, но мен ми се струва че като че ли купето е малко тежичко за този мотор, абе искам кола за простотий кола която да я изкарвам 1-2 пъти в седмцата до Баумакс или Буларплод и да правим сеира с другите колеги единственото което искам да има в е30та като екстра е сервото
 единственото което искам да има в е30та като екстра е сервото  друго не ми трябва
 друго не ми трябва 
Дайте ми координати на Архитекра да му се обадя и да поговорим че за момента все още съм без купе, а ми се иска и да видим колко ще ми струва наистина защото не ми се вижда нормално цялата операция да струва над 3 000лв. като в тези пари са влючени мотора,транспалтацията и купето (без шукарийте като широки брони и големи джанти) защото все пак за ~4 000лв. се взима заводска е36 ако негреша
 че за момента все още съм без купе, а ми се иска и да видим колко ще ми струва наистина защото не ми се вижда нормално цялата операция да струва над 3 000лв. като в тези пари са влючени мотора,транспалтацията и купето (без шукарийте като широки брони и големи джанти) защото все пак за ~4 000лв. се взима заводска е36 ако негреша 
			
		 Иначе Булет аз неискам екстри имам си Ц класа дизелче с необходимите ми екстри
 Иначе Булет аз неискам екстри имам си Ц класа дизелче с необходимите ми екстри  е34 пък е пълен ел пакет с всевъзможно глезотийки от които ползвам само предните ел стъкла и климатика (сервото и абс-а предполагам не се броят като екстра) всичките останали глупости като голям борд, ел седалки, ел щори изобщо не ги използвам а да не говорим кога за последно са сваляни задните стъкла
 е34 пък е пълен ел пакет с всевъзможно глезотийки от които ползвам само предните ел стъкла и климатика (сервото и абс-а предполагам не се броят като екстра) всичките останали глупости като голям борд, ел седалки, ел щори изобщо не ги използвам а да не говорим кога за последно са сваляни задните стъкла   
 За вървежа на е34 съм напълно съгласен че е достатъчен, но мен ми се струва че като че ли купето е малко тежичко за този мотор, абе искам кола за простотий кола която да я изкарвам 1-2 пъти в седмцата до Баумакс или Буларплод и да правим сеира с другите колеги
 единственото което искам да има в е30та като екстра е сервото
 единственото което искам да има в е30та като екстра е сервото  друго не ми трябва
 друго не ми трябва 
Дайте ми координати на Архитекра да му се обадя и да поговорим
 че за момента все още съм без купе, а ми се иска и да видим колко ще ми струва наистина защото не ми се вижда нормално цялата операция да струва над 3 000лв. като в тези пари са влючени мотора,транспалтацията и купето (без шукарийте като широки брони и големи джанти) защото все пак за ~4 000лв. се взима заводска е36 ако негреша
 че за момента все още съм без купе, а ми се иска и да видим колко ще ми струва наистина защото не ми се вижда нормално цялата операция да струва над 3 000лв. като в тези пари са влючени мотора,транспалтацията и купето (без шукарийте като широки брони и големи джанти) защото все пак за ~4 000лв. се взима заводска е36 ако негреша 
- rahoGabroveca
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 394
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА
Re: е30 със сърце м50б25 ванос
оставете човека да си направи колица и да си реализира желанието,вие вместо да му помагате го разобеждавате,а не разбрах е34-то става ли за ОФФ РОАД?
			
		- brankovv
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: е30 със сърце м50б25 ванос
rahoGabroveca написа:оставете човека да си направи колица и да си реализира желанието,вие вместо да му помагате го разобеждавате,а не разбрах е34-то става ли за ОФФ РОАД?
става става
 аз съм решил да я правя и единственият варянт да се откажа е да ми се обяви цена за цялото начитание над 1000лв. а това невярвам да стане
  аз съм решил да я правя и единственият варянт да се откажа е да ми се обяви цена за цялото начитание над 1000лв. а това невярвам да стане
			38 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	






 
