318-is губи обороти и мощност
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ro6ko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 8.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i, E83 LCI
- Мечтае да кара: E 12
318-is губи обороти и мощност
Здравейте. От пет дена имам следния проблем: Колата работи на място перфектно,държи нормални обороти и изведнъж падат до 500 и почва да работи като на 3 цилиндъра,чат-пат ги мени от 500-1000-500-1000. Като натисна газта да я изфорсирам ,в началото се замисля после удря 5000-6000 и няма проблем.Тръгваш,караш,караш и в един момент сякаш някой ти дръпва ръчната и започва да губи инерция.Натискам газта до край ,колата пак почва да работи като на 3 цилиндъра и изведнъж се отприщи и немогат те стигнат.И така до следващия път,който може да е след 100м.,или след 5 км.Смених бензиновата помпа и пак така,днес смених и свещите-не става. Като махнах кабелите ,в 1-2 и 3 цилиндър при свещите имаше масло-подсуших го и тогава ги смених.Преди половин година смених гарнитура на капака на клапаните щото 1-2 и 3 цилиндър плуваха в масло.Дали е останало от преди или е ново ,щото не ми губи масло.И дали проблема може да е от там?
Колата е 318-ИС ,94 год.

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: 318-is губи обороти и мощност
Като подсушаваш маслото от свещите оправя ли се
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- devil_vas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 1.01.2007
- Местоположение: Стм РВ BG
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp
Re: 318-is губи обороти и мощност
същите симптоми, същата кола - ламбда сонда. най-добре е вместо да гадаеш да отидеш на читава диагностика, там ще ти кажат какъв ти е дерта 

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: 318-is губи обороти и мощност
Чудно защо при мен като не работеше Ламбда сондата нямах такива проблеми.Колега след като сменихте гарнитурата на капака,сменихте ли гумените уплътнения около свещите-понеже оттам ти влиза маслото и най вероятно ти омасяват свещите-и от там неравномерно работене на двигатела.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Pazzo
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Re: 318-is губи обороти и мощност
И аз съм със същата кола и същия проблем.Смених ламбда сонда не се оправиха нещата.След това смених гърне(крайно беше за смяна) и се оправиха оборотите.Но пак понякога губи мощност и забива носа.Смених гарнитура на капака на мотора заедно с онези пръстенчета(те си варвят към гарнитурата)защото и на мен ми бяха омаслени свещите.Смених и свещите и кабелите.И в краина сметка пак го прави тоя проблем с загубата на мощност.Сега смятам да проверя дали не засмуква от някъде повече въздух
Колега ако има напредък с проблема с нетърпение чакам да споделиш

Колега ако има напредък с проблема с нетърпение чакам да споделиш

- Huffy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Балтимор
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
- Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет
Re: 318-is губи обороти и мощност
Не знам защо някой колеги като пишат и си вярват. Въпростните пръстентеча дори и да цапат свещите ще ги цапат в горната част по керамиката и нямат нищо общо с електрода на свеща която е завита в главата. Провери си нещата по колектора дали не диша от някъде и провери маркучите за картерните газове , то при твоя мотор мисля че имаше клапа за изгорелите газове. При мен имах същия филм веднъж върви веднъж не , на 3 на 4 цилиндъра забиваше муцуна пушеше на оборотите не съм обръщал внимание че достатъчно се бях изнервил с другите симптоми. При мен масление сегмент се беше задръстил и не можеше да връща маслото обратно в блока и познай къде заминаваше. Свещите ми се давеха в масло отзаде пушех като изруд. Ако не ти се цапат свещите при електрода варви на диагностика, майстор да ти каже от какво губиш мощност и цилиндри и смятам че и от там ще ти играят оборотите
- bawarecam3
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 16.01.2010
- Местоположение: shumen
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M paket
- Мечтае да кара: BMW M6 G-power
- Детайли за колата: BMW !!!!!!!!! drugo ima li smisal da se kaje???
Re: 318-is губи обороти и мощност
колега същия проблем го имам и аз същата кола само 4е 97 г и аз така сменях вси4ко свещи ламди филтри и тн но няма ефект заглъхва та заглъхва сякаш спира да върви отпускам газта натискам докрай и тръгва кат ламя и неможеш да я настигнеш явно бмв тата го имат тоя проблем след определени километри едно не съм пробвал само и то е катализатора скоро ще го махам и ако не се оправи няма да я пипам ве4е 4е ме изнервя все пак успех ако можеш да намериш повредата пиши ми ще съм ти благодарен.Търкалях я 4 години сменял съм само масла и филтри докато се появи този проблем сега смених вси4ко ,но мисля 4е ве4е го прави от тоците нз нз нз и нз .Не забравяй да пишеш за повредата ако я намериш








- ro6ko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 8.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i, E83 LCI
- Мечтае да кара: E 12
Re: 318-is губи обороти и мощност
Днес докато колата работеше като на 3 цилиндъра започнах да вадя кабелите един по един и никаква промяна.След чистенето на маслото от свещите-пак си е така.
Както писа колегата Huffy в по-горния пост:" Провери си нещата по колектора дали не диша от някъде и провери маркучите за картерните газове , то при твоя мотор мисля че имаше клапа за изгорелите газове." Малко след като започнаха проблемите усетих че като мина през локва колата започва да бучи се едно е с пробито гърне.След 10-20 сек. нема и помен от това бучене.И така до следващата локва.
Шума идва някъде от пред.Дали ако има някъде там дупка,прогоряло или разкачено по генерацията може да дърпа вуздух.И мокренето на загрялата генерация да води до свиване и разширяване на метала и съответно до смаляване и увеличаване на дупката.И за това да го прави на моменти а не постоянно. 
А на колегата bawarecam3 ще кажа: и аз мисля че е май от тоците, и няма да пропусна да пиша квото и да стане
.А колкото до
,когато речеш. 



А на колегата bawarecam3 ще кажа: и аз мисля че е май от тоците, и няма да пропусна да пиша квото и да стане



- devil_vas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 1.01.2007
- Местоположение: Стм РВ BG
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp
Re: 318-is губи обороти и мощност
vladi_a_i написа:Чудно защо при мен като не работеше Ламбда сондата нямах такива проблеми.Колега след като сменихте гарнитурата на капака,сменихте ли гумените уплътнения около свещите-понеже оттам ти влиза маслото и най вероятно ти омасяват свещите-и от там неравномерно работене на двигатела.
с риска да кажа някоя глупост, ще се опитам да обясня какво ми беше обяснено на мен при диагностиката.
значи ламбда сондата се скапва на две положение, едното е да почна да дава сигнал на компютъра да пуска повече бензин, така колата направо се дави и отзад мирише на неизгорял бензин.
другото положение е да почва да дава информация, че бензина свършва. колата започва да беднее. да не може да се изфорсира, едва се изнасях от кръстовищета.
при мен се скапа на второто положение, и когато ми откриха проблема ми дадоха времено да ползвам ламбда, която е скапана на първото положение, поне да мога да се предвижвам и да не счупя мотора, защото всички заем какво е бедна смес. както и да е ламбдата вече е смених с такава на БОШ.
и при мен гарнитурата на капака на клапаните пропуска на 1-ви цил. така че не се лъжете че от това може да прави чак такива парчета

затова съм на мнение, че от такива догатки няма смисъл. диагностиката ще си покажа какво не е наред. и при мен първия въпрос който ми зададе диагностика бе колата дали е минавала през локви

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 318-is губи обороти и мощност
Тва за скапването на 2 положения сефте го чувам, не знам дали е възможно
Първото звучи логично, но второто едва ли. Няма как ламбдата да дава сигнал, че свършва бензина. По-скоро така както си го обяснил би трябвало да дава сигнал, че бензина, който се налива е много и сместта е много богата и от там да връща и да я обеднява. Т.е. ламбдата казва, че има много бензин в сместта, но реално той е малко.

Първото звучи логично, но второто едва ли. Няма как ламбдата да дава сигнал, че свършва бензина. По-скоро така както си го обяснил би трябвало да дава сигнал, че бензина, който се налива е много и сместта е много богата и от там да връща и да я обеднява. Т.е. ламбдата казва, че има много бензин в сместта, но реално той е малко.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: 318-is губи обороти и мощност
ro6ko написа:Здравейте. От пет дена имам следния проблем: Колата работи на място перфектно,държи нормални обороти и изведнъж падат до 500 и почва да работи като на 3 цилиндъра,чат-пат ги мени от 500-1000-500-1000. Като натисна газта да я изфорсирам ,в началото се замисля после удря 5000-6000 и няма проблем.Тръгваш,караш,караш и в един момент сякаш някой ти дръпва ръчната и започва да губи инерция.Натискам газта до край ,колата пак почва да работи като на 3 цилиндъра и изведнъж се отприщи и немогат те стигнат.И така до следващия път,който може да е след 100м.,или след 5 км.Смених бензиновата помпа и пак така,днес смених и свещите-не става. Като махнах кабелите ,в 1-2 и 3 цилиндър при свещите имаше масло-подсуших го и тогава ги смених.Преди половин година смених гарнитура на капака на клапаните щото 1-2 и 3 цилиндър плуваха в масло.Дали е останало от преди или е ново ,щото не ми губи масло.И дали проблема може да е от там?Колата е 318-ИС ,94 год.
Как искаш свещите да плуват в масло и да не работи като на 2-3 цилиндъра. Та маслото, или водата играят ролята на изолатор на масата на свещите и оттам некачествена искра. И наистина, оставете ламбда сондите на мира, не е от тях. Признаците от скапани сонди нямат нищо общо с това. Аз имах ламбда за смяна, когато се намокреше буксата отдолу до скоростната кутия двигателя не можеже изобщо да се форсира на празен ход, за потегляне и дума не може да става, но това се оправя за няколко секунди, до минута, примерно. Като разкачихме щекера от буксата от него се стече вода, а самият той беше натрошен.
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Re: 318-is губи обороти и мощност
аз така смених бобина и се оправи
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: 318-is губи обороти и мощност
Azereus написа:аз така смених бобина и се оправи
Ами, да, напълно в реда на нещата е да изгори бобина, като караш дълго с плувнали в масло свещи.
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани