318-is губи обороти и мощност

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 8.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 323i, E83 LCI
Мечтае да кара: E 12

318-is губи обороти и мощност

Мнение от ro6ko » 22 Фев 2010, 22:18

Здравейте. От пет дена имам следния проблем: Колата работи на място перфектно,държи нормални обороти и изведнъж падат до 500 и почва да работи като на 3 цилиндъра,чат-пат ги мени от 500-1000-500-1000. Като натисна газта да я изфорсирам ,в началото се замисля после удря 5000-6000 и няма проблем.Тръгваш,караш,караш и в един момент сякаш някой ти дръпва ръчната и започва да губи инерция.Натискам газта до край ,колата пак почва да работи като на 3 цилиндъра и изведнъж се отприщи и немогат те стигнат.И така до следващия път,който може да е след 100м.,или след 5 км.Смених бензиновата помпа и пак така,днес смених и свещите-не става. Като махнах кабелите ,в 1-2 и 3 цилиндър при свещите имаше масло-подсуших го и тогава ги смених.Преди половин година смених гарнитура на капака на клапаните щото 1-2 и 3 цилиндър плуваха в масло.Дали е останало от преди или е ново ,щото не ми губи масло.И дали проблема може да е от там? :dunno: Колата е 318-ИС ,94 год.
399523994940727

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: 318-is губи обороти и мощност

Мнение от vladi_a_i » 22 Фев 2010, 22:53

Като подсушаваш маслото от свещите оправя ли се
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 8.10.2008

Re: 318-is губи обороти и мощност

Мнение от Redbull » 22 Фев 2010, 23:07

сигурно е от маслото в свещите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 1.01.2007
Местоположение: Стм РВ BG
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp

Re: 318-is губи обороти и мощност

Мнение от devil_vas » 22 Фев 2010, 23:24

същите симптоми, същата кола - ламбда сонда. най-добре е вместо да гадаеш да отидеш на читава диагностика, там ще ти кажат какъв ти е дерта ;)

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: 318-is губи обороти и мощност

Мнение от vladi_a_i » 22 Фев 2010, 23:51

Чудно защо при мен като не работеше Ламбда сондата нямах такива проблеми.Колега след като сменихте гарнитурата на капака,сменихте ли гумените уплътнения около свещите-понеже оттам ти влиза маслото и най вероятно ти омасяват свещите-и от там неравномерно работене на двигатела.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36

Re: 318-is губи обороти и мощност

Мнение от Pazzo » 23 Фев 2010, 1:38

И аз съм със същата кола и същия проблем.Смених ламбда сонда не се оправиха нещата.След това смених гърне(крайно беше за смяна) и се оправиха оборотите.Но пак понякога губи мощност и забива носа.Смених гарнитура на капака на мотора заедно с онези пръстенчета(те си варвят към гарнитурата)защото и на мен ми бяха омаслени свещите.Смених и свещите и кабелите.И в краина сметка пак го прави тоя проблем с загубата на мощност.Сега смятам да проверя дали не засмуква от някъде повече въздух :dunno:
Колега ако има напредък с проблема с нетърпение чакам да споделиш :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Балтимор
Пол: Мъж
Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет

Re: 318-is губи обороти и мощност

Мнение от Huffy » 23 Фев 2010, 8:47

Не знам защо някой колеги като пишат и си вярват. Въпростните пръстентеча дори и да цапат свещите ще ги цапат в горната част по керамиката и нямат нищо общо с електрода на свеща която е завита в главата. Провери си нещата по колектора дали не диша от някъде и провери маркучите за картерните газове , то при твоя мотор мисля че имаше клапа за изгорелите газове. При мен имах същия филм веднъж върви веднъж не , на 3 на 4 цилиндъра забиваше муцуна пушеше на оборотите не съм обръщал внимание че достатъчно се бях изнервил с другите симптоми. При мен масление сегмент се беше задръстил и не можеше да връща маслото обратно в блока и познай къде заминаваше. Свещите ми се давеха в масло отзаде пушех като изруд. Ако не ти се цапат свещите при електрода варви на диагностика, майстор да ти каже от какво губиш мощност и цилиндри и смятам че и от там ще ти играят оборотите

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 16.01.2010
Местоположение: shumen
Пол: Мъж
Кара: BMW M paket
Мечтае да кара: BMW M6 G-power
Детайли за колата: BMW !!!!!!!!! drugo ima li smisal da se kaje???

Re: 318-is губи обороти и мощност

Мнение от bawarecam3 » 23 Фев 2010, 23:04

колега същия проблем го имам и аз същата кола само 4е 97 г и аз така сменях вси4ко свещи ламди филтри и тн но няма ефект заглъхва та заглъхва сякаш спира да върви отпускам газта натискам докрай и тръгва кат ламя и неможеш да я настигнеш явно бмв тата го имат тоя проблем след определени километри едно не съм пробвал само и то е катализатора скоро ще го махам и ако не се оправи няма да я пипам ве4е 4е ме изнервя все пак успех ако можеш да намериш повредата пиши ми ще съм ти благодарен.Търкалях я 4 години сменял съм само масла и филтри докато се появи този проблем сега смених вси4ко ,но мисля 4е ве4е го прави от тоците нз нз нз и нз .Не забравяй да пишеш за повредата ако я намериш :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :driving: :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 8.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 323i, E83 LCI
Мечтае да кара: E 12

Re: 318-is губи обороти и мощност

Мнение от ro6ko » 24 Фев 2010, 0:07

Днес докато колата работеше като на 3 цилиндъра започнах да вадя кабелите един по един и никаква промяна.След чистенето на маслото от свещите-пак си е така. :dunno: Както писа колегата Huffy в по-горния пост:" Провери си нещата по колектора дали не диша от някъде и провери маркучите за картерните газове , то при твоя мотор мисля че имаше клапа за изгорелите газове." Малко след като започнаха проблемите усетих че като мина през локва колата започва да бучи се едно е с пробито гърне.След 10-20 сек. нема и помен от това бучене.И така до следващата локва. :D Шума идва някъде от пред.Дали ако има някъде там дупка,прогоряло или разкачено по генерацията може да дърпа вуздух.И мокренето на загрялата генерация да води до свиване и разширяване на метала и съответно до смаляване и увеличаване на дупката.И за това да го прави на моменти а не постоянно. :dunno:
А на колегата bawarecam3 ще кажа: и аз мисля че е май от тоците, и няма да пропусна да пиша квото и да стане :yes: .А колкото до :bchug: ,когато речеш. :D
399523994940727

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 1.01.2007
Местоположение: Стм РВ BG
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp

Re: 318-is губи обороти и мощност

Мнение от devil_vas » 24 Фев 2010, 10:29

vladi_a_i написа:Чудно защо при мен като не работеше Ламбда сондата нямах такива проблеми.Колега след като сменихте гарнитурата на капака,сменихте ли гумените уплътнения около свещите-понеже оттам ти влиза маслото и най вероятно ти омасяват свещите-и от там неравномерно работене на двигатела.


с риска да кажа някоя глупост, ще се опитам да обясня какво ми беше обяснено на мен при диагностиката.
значи ламбда сондата се скапва на две положение, едното е да почна да дава сигнал на компютъра да пуска повече бензин, така колата направо се дави и отзад мирише на неизгорял бензин.
другото положение е да почва да дава информация, че бензина свършва. колата започва да беднее. да не може да се изфорсира, едва се изнасях от кръстовищета.

при мен се скапа на второто положение, и когато ми откриха проблема ми дадоха времено да ползвам ламбда, която е скапана на първото положение, поне да мога да се предвижвам и да не счупя мотора, защото всички заем какво е бедна смес. както и да е ламбдата вече е смених с такава на БОШ.
и при мен гарнитурата на капака на клапаните пропуска на 1-ви цил. така че не се лъжете че от това може да прави чак такива парчета :roll:

затова съм на мнение, че от такива догатки няма смисъл. диагностиката ще си покажа какво не е наред. и при мен първия въпрос който ми зададе диагностика бе колата дали е минавала през локви :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 318-is губи обороти и мощност

Мнение от bum_bum » 24 Фев 2010, 11:22

Тва за скапването на 2 положения сефте го чувам, не знам дали е възможно :roll:
Първото звучи логично, но второто едва ли. Няма как ламбдата да дава сигнал, че свършва бензина. По-скоро така както си го обяснил би трябвало да дава сигнал, че бензина, който се налива е много и сместта е много богата и от там да връща и да я обеднява. Т.е. ламбдата казва, че има много бензин в сместта, но реално той е малко.
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: 318-is губи обороти и мощност

Мнение от sonny » 24 Фев 2010, 11:42

ай стига с тез ламди де.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: 318-is губи обороти и мощност

Мнение от ивчо3 » 24 Фев 2010, 13:36

ro6ko написа:Здравейте. От пет дена имам следния проблем: Колата работи на място перфектно,държи нормални обороти и изведнъж падат до 500 и почва да работи като на 3 цилиндъра,чат-пат ги мени от 500-1000-500-1000. Като натисна газта да я изфорсирам ,в началото се замисля после удря 5000-6000 и няма проблем.Тръгваш,караш,караш и в един момент сякаш някой ти дръпва ръчната и започва да губи инерция.Натискам газта до край ,колата пак почва да работи като на 3 цилиндъра и изведнъж се отприщи и немогат те стигнат.И така до следващия път,който може да е след 100м.,или след 5 км.Смених бензиновата помпа и пак така,днес смених и свещите-не става. Като махнах кабелите ,в 1-2 и 3 цилиндър при свещите имаше масло-подсуших го и тогава ги смених.Преди половин година смених гарнитура на капака на клапаните щото 1-2 и 3 цилиндър плуваха в масло.Дали е останало от преди или е ново ,щото не ми губи масло.И дали проблема може да е от там? :dunno: Колата е 318-ИС ,94 год.

Как искаш свещите да плуват в масло и да не работи като на 2-3 цилиндъра. Та маслото, или водата играят ролята на изолатор на масата на свещите и оттам некачествена искра. И наистина, оставете ламбда сондите на мира, не е от тях. Признаците от скапани сонди нямат нищо общо с това. Аз имах ламбда за смяна, когато се намокреше буксата отдолу до скоростната кутия двигателя не можеже изобщо да се форсира на празен ход, за потегляне и дума не може да става, но това се оправя за няколко секунди, до минута, примерно. Като разкачихме щекера от буксата от него се стече вода, а самият той беше натрошен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Re: 318-is губи обороти и мощност

Мнение от Azereus » 24 Фев 2010, 13:37

аз така смених бобина и се оправи
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: 318-is губи обороти и мощност

Мнение от ивчо3 » 24 Фев 2010, 13:41

Azereus написа:аз така смених бобина и се оправи

Ами, да, напълно в реда на нещата е да изгори бобина, като караш дълго с плувнали в масло свещи.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook