куплунг от PC-то на БМВ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

куплунг от PC-то на БМВ

Мнение от karadimov » 18 Авг 2005, 12:16

пичове както всички в форума и аз имам питане.имам бмв Е30 М10 от "85 карбуратор 1.8.та Въпроса ми е има една букса която е на купето и е от страната на шофьора на нея идва куплунг от двигателя мисля.тожа ли е така наречения комутатор.питам защото двигателя когато си иска пали или пък понякога по време на движение почва да прекасва.вчера савсем случайно работи ДВГ-то и аз я барнах нещо и почна да прекасва след това се оправи,пак я пипам и пак проблем.интересното е че само я докосвам не говоря нещо да я махам или друго.знам че има капацитети в форума и ако може малко помощ ще сам ви благодарен! :help:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 18 Авг 2005, 13:19

Имах същите грижи - оказа се, че идват от електронното запалване. Блока е закрепен на преградата м/у купето и моторния отсек в частта пред шофера. В 99% от случаите е кофти контакт - спрей за контакти оправя проблема, е може и автохартийка да подложиш като мене :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 19 Авг 2005, 12:44

една година ме сасипа този проблем и го открих случайно.сте приложа казаното.да разбирам ли че това не е така наречения комутатор?и ако не е кое е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 21 Авг 2005, 17:52

а и нещо друго да питам за свалянето му.само щипките се стискат отсрани и се дарпа нали нама някакви скрити тайни????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 24 Авг 2005, 2:13

За номер 5/6 ли си говорите?


Изображение
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 15.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 на заем...

Схема

Мнение от Genius! » 24 Авг 2005, 10:09

Откъде я изкара тая картинка?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 24 Авг 2005, 12:27

и по то4но говорим за номер 6.интерисува ме да няма някоя скрита тайна при сваляне.а за картинката виж в мултимедия горе във форума и ще я откриеш.посаветваха ме 4е спрея е само временно ще оправи нещата и да ги пилна малко и леко с пиличка и после с малко спирт - медицински да зачистя.к'во мислите за идеята???? :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 24 Авг 2005, 13:07

Като електротехник бих те посъветвал да минеш контактите с фина шкурка 1500-2000 и да внимаваш колко триеш с шкурката защото контактите са посребрени повърхностно.Почисти със спирт 95-96%.Най-добре е да намажеш контактите леко с технически вазелин(използва се за клемите на акумулаторите) защото не провежда ток,а и не засъхва.Не използвай друго защото на извода който отива към бобината при работа се получава около 400 волта-с някой проводим спрей можеш да си изгориш запалителното блокче №6.Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 25 Авг 2005, 12:22

мерси за инфото скоро ще пиша за резултата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 06 Сеп 2005, 19:54

valentino мерси за инфото още веднаж.днес чак успях да сварша тая работа и мисля че всичко е ок сега. че и оборотомера взе да работи по добре! :D

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook