Glava 324 TD ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
MiRaCuLiX написа:Не се е наложило да е сваляте за ремонт да видиш какво ще зейнено все пак може ли мроблемат да ми е от проклетият датчик?
Ето за тва говоря, аз не мога да се похваля със кои знае колко отворени дизелови двигатели на бмв, ма па колкото съм отворил всочки са били с леки пукнатинки. И в повечето случаи главата се монтира с пукнатинките и няма проблеми. Обикновенно пукнатините са около леглата на клапаните.
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
+447733066030 англ. номер
Проблемите с главата на двигателя м21 имат неизменно един и същи източник. Трябва, обаче, да са налице следните условия:
1. Висока температура (обикновено над 37 градуса по Целзий);
2. Много добре шлайфана повърхност под главата (никакви гънки);
3. Разхлабени болтове и шайби в главата (както и други елементи, които се движат хаотично);
4. Главата действа отделно от блока (като в старата поговорка - като муха без глава);
5. Липса на качествен ремонт на съответната глава и клапаните в нея (разбирай по-убедителна аргументация върху главата - с шутове и шамари на съответната глупава глава) преди да влезе в БМВ-то;
6. Ако главата, която по-принцип е в женски род, не е в мъжки род, тогава положението е безднадеждно и нищо не може да помогне да не се пропука.
За да нямате проблеми с главата, би трябвало да се стремите да избягвате наличието на гореспоменатите условия за спукването й.
Айде със здраве.
1. Висока температура (обикновено над 37 градуса по Целзий);
2. Много добре шлайфана повърхност под главата (никакви гънки);
3. Разхлабени болтове и шайби в главата (както и други елементи, които се движат хаотично);
4. Главата действа отделно от блока (като в старата поговорка - като муха без глава);
5. Липса на качествен ремонт на съответната глава и клапаните в нея (разбирай по-убедителна аргументация върху главата - с шутове и шамари на съответната глупава глава) преди да влезе в БМВ-то;
6. Ако главата, която по-принцип е в женски род, не е в мъжки род, тогава положението е безднадеждно и нищо не може да помогне да не се пропука.
За да нямате проблеми с главата, би трябвало да се стремите да избягвате наличието на гореспоменатите условия за спукването й.
Айде със здраве.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
kam_tod написа:Проблемите с главата на двигателя м21 имат неизменно един и същи източник. Трябва, обаче, да са налице следните условия:
1. Висока температура (обикновено над 37 градуса по Целзий);
2. Много добре шлайфана повърхност под главата (никакви гънки);
3. Разхлабени болтове и шайби в главата (както и други елементи, които се движат хаотично);
4. Главата действа отделно от блока (като в старата поговорка - като муха без глава);
5. Липса на качествен ремонт на съответната глава и клапаните в нея (разбирай по-убедителна аргументация върху главата - с шутове и шамари на съответната глупава глава) преди да влезе в БМВ-то;
6. Ако главата, която по-принцип е в женски род, не е в мъжки род, тогава положението е безднадеждно и нищо не може да помогне да не се пропука.
За да нямате проблеми с главата, би трябвало да се стремите да избягвате наличието на гореспоменатите условия за спукването й.
Айде със здраве.
Извиняваи ама ти да не си спал на течение ?
Aз не съм, ама ти със сигурност 

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Абе какво да ви кажа аман от "Майстори" ходих в "Бош супер дизел" хората презацепиха ангренажа бембинята запали със страшна сила казаха "Ми то нито колянов вал нито нафтова помпа нито разпределителен вал бяха зацепени като хотрата.. дай 40 лева и караи" какво да ви кажа дами и господа не ходете при некадърници защото е по-ефтино идете там кадето на финала ще излезе по-ефтино и без нерви...
BMW never stop's ....
Любо Тодоров
Любо Тодоров
MiRaCuLiX написа:аман от "Майстори" ходих в "Бош супер дизел" хората презацепиха ангренажа бембинята запали със страшна сила казаха "Ми то нито колянов вал нито нафтова помпа нито разпределителен вал бяха зацепени като хотрата.. дай 40 лева и караи"
Аз какво ти казах по-нагоре? Ама ти не прочете внимателно

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]