Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само черни класики!!!

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от Pitbull_Germany » 27 Яну 2010, 22:09

///peter написа:
Аз бих заложил на М5-чкови тампони, все пак тази кола са я мислили повече от останалите.
А пауърфлекс, за мен лично НЕ


Добре, де...но защо при това положение всички не си сменят тампоните с такива от М5 :dunno: В крайна сметка те са и по-евтини. Не за друго...просто не ми се прави тая процедура по няколко пъти и искам да избера наистина най-добрия вариант :)
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от ///peter » 28 Яну 2010, 11:14

Нямам идея, защо. Предполагам всички изхождат от това, че седмицата е по-тежка отпред.
Но аз лично ако бях притежател на М5, бих си взел тези за М5. Все пак тази кола е пресмятана в пъти повече от обикновените ни машини :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само черни класики!!!

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от Pitbull_Germany » 28 Яну 2010, 14:02

///peter написа:Нямам идея, защо. Предполагам всички изхождат от това, че седмицата е по-тежка отпред.
Но аз лично ако бях притежател на М5, бих си взел тези за М5. Все пак тази кола е пресмятана в пъти повече от обикновените ни машини :)


И ти си прав...а и едно време повечко внимание са им обръщали на тия машинки...а и тая кола как спира не е истина. Най-вероятно ще заложа на М5, пък, ако не стане финта...винаги мога да купя и едни от 750 :)
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i 24V
Мечтае да кара: Mercedes 124 E500 amg

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от e34.toni » 09 Фев 2010, 11:19

Искам да попитам нещо !!! Имам такъв проблем със "сеене" на предницата при определена скорост,м/у 80 - 100 км/ч. Като спирам и е доста осезаемо и като падне скороста под 70 спира да "сее",и също и при движение в този интервал 80 - 100 и пак се усеща.Дали е от криви дискове или накладки или тези тампони които казвате.Става въпрос за БМВ 520i 24V ??????? :bchug: :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от Peter Angelov » 09 Фев 2010, 11:39

e34.toni написа:Искам да попитам нещо !!! Имам такъв проблем със "сеене" на предницата при определена скорост,м/у 80 - 100 км/ч. Като спирам и е доста осезаемо и като падне скороста под 70 спира да "сее",и също и при движение в този интервал 80 - 100 и пак се усеща.Дали е от криви дискове или накладки или тези тампони които казвате.Става въпрос за БМВ 520i 24V ??????? :bchug: :D


Здрасти, според моите наблюдения проблема е комплексен :( Но нищо не пречи да започнеш от тампоните на горните носачи. Все пак зависи от състоянието на окачването....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i 24V
Мечтае да кара: Mercedes 124 E500 amg

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от e34.toni » 09 Фев 2010, 12:06

Окачването ми е перфектно,само 1 биалетка е за смяна,нови пружини и нови амортесьори...но незнам дали е от криви дискове или от тези тампони които казва този "Пенчев"
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от Peter Angelov » 09 Фев 2010, 12:15

Колега, смени си въпросната биалетка и прекрасно окачване не приключва с едни нови пружини и амортисьори :!:можеш да смениш и тампоните не струват кой знае колко. Има доста други неща от които има значение - горен, долен носач, штанги, тампони, биалетки и т.н.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от Taurus » 16 Фев 2010, 13:23

Здравейте колеги, попрочетох някои неща из подобни теми, защото имам проблем с моята м20б25. Немога да намеря точни прилагателни за това което прави, но е станала НЕВЪЗМОЖНО ниска отпред, и тропа брутално по волана даже леко носи когато има малки неравности. Тропането явно е защото амортисьорите са заминали, но не би трябвало заради тях да е толкова ниска, нали? Интересува ме също къде е точно този болт, с който се регулира луфта на волана. Не съм разглобявал все още нищо, но тъй като разполагам с гараж и канал, се надявах да ми дадете някакви съвети по процедурата и с какво мога да се сблъскам дето би ме затруднило. Избора на самите амортисьори знам че е доста дискутиран, затова ще питам какви да НЕ слагам, както и какво е хубаво да сменя друго, след като така или иначе ще разглобявам там (колата съм сигурен че не й е сменяно нищо по ходовата част откакто е произведена) Мисля да сменя и споменатите тампони на 'кривите' носачи с такива от е32 както посъветвахте (дано разбера точно кои са тия носачи от картинката :) )

Благодаря предварително, и се извинявам ако питам глупави въпроси.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от dokie » 16 Фев 2010, 17:40

Taurus написа:Здравейте колеги, попрочетох някои неща из подобни теми, защото имам проблем с моята м20б25. Немога да намеря...

Това с ниската предница и мен ме съмнява да е от амортесьорите... по-скоро виж състоянието на пружините...
За тропането не зная какво да ти кажа... при мен потропваше леко средната щанга и я смених (всичко друго е тествано и ОК), но тропане пак има особено по леки неравности... единственото в което не съм сигурен са тампоните на амортисьорите и ако и тях ги сменя и не се оправи спирам да се занимавам :banghead:
Луфтът на волана се регулира от секторната кутия - има една гайка отгоре - отхлабва се леко и в средата мисля беше за шестограмче - с него леко се притяга, след което се затяга хубаво гайката (номерата на инструментите не помня) - малко е труднодостъпно но не невъзможно... само гледай да не затегнеш много, че ме болеше после ръката да въртя ;). Чел съм и за гайката на пръта при педалите (голям номер беше) но при мен тя не пожела да мръдне... ако много затегне волана и пак има луфт - друга/нова секторна...
За амортисьорите не зная какво да ти кажа - приятел с е36 си закупи предни БОГЕ, ама нещо колата му се полюшва... а уж оригинални... какво остава за другите :dunno:
Тампоните ги взимай на Лемфьордер тези със зелената пластмаса... за V12 е32-ките, че в Ауто+ ми обясняваха как им излизало едни и същи на е34 (без М5) и леките е32 (до 3 или 3.5 литра - не помня)... само на най-големите версии на е32 бяха други в каталога - а също така и по-скъпи... явно усилени... и после на пресата...
Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от Taurus » 17 Фев 2010, 2:15

dokie написа:
Taurus написа:Здравейте колеги, попрочетох някои неща из подобни теми, защото имам проблем с моята м20б25. Немога да намеря...

Това с ниската предница и мен ме съмнява да е от амортесьорите... по-скоро виж състоянието на пружините...
За тропането не зная какво да ти кажа... при мен потропваше леко средната щанга и я смених (всичко друго е тествано и ОК), но тропане пак има особено по леки неравности... единственото в което не съм сигурен са тампоните на амортисьорите и ако и тях ги сменя и не се оправи спирам да се занимавам :banghead:
Луфтът на волана се регулира от секторната кутия - има една гайка отгоре - отхлабва се леко и в средата мисля беше за шестограмче - с него леко се притяга, след което се затяга хубаво гайката (номерата на инструментите не помня) - малко е труднодостъпно но не невъзможно... само гледай да не затегнеш много, че ме болеше после ръката да въртя ;). Чел съм и за гайката на пръта при педалите (голям номер беше) но при мен тя не пожела да мръдне... ако много затегне волана и пак има луфт - друга/нова секторна...
За амортисьорите не зная какво да ти кажа - приятел с е36 си закупи предни БОГЕ, ама нещо колата му се полюшва... а уж оригинални... какво остава за другите :dunno:
Тампоните ги взимай на Лемфьордер тези със зелената пластмаса... за V12 е32-ките, че в Ауто+ ми обясняваха как им излизало едни и същи на е34 (без М5) и леките е32 (до 3 или 3.5 литра - не помня)... само на най-големите версии на е32 бяха други в каталога - а също така и по-скъпи... явно усилени... и после на пресата...
Успех!


Благодаря колега, отговора ти е точно изчерпателен - какъвто търсех, ако някой има какво да допълни относно тропането, и да я слагам в бокса :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от kirililiev » 19 Фев 2010, 17:18

Taurus написа:
dokie написа:
Taurus написа:Здравейте колеги, попрочетох някои неща из подобни теми, защото имам проблем с моята м20б25. Немога да намеря...

Това с ниската предница и мен ме съмнява да е от амортесьорите... по-скоро виж състоянието на пружините...
За тропането не зная какво да ти кажа... при мен потропваше леко средната щанга и я смених (всичко друго е тествано и ОК), но тропане пак има особено по леки неравности... единственото в което не съм сигурен са тампоните на амортисьорите и ако и тях ги сменя и не се оправи спирам да се занимавам :banghead:
Луфтът на волана се регулира от секторната кутия - има една гайка отгоре - отхлабва се леко и в средата мисля беше за шестограмче - с него леко се притяга, след което се затяга хубаво гайката (номерата на инструментите не помня) - малко е труднодостъпно но не невъзможно... само гледай да не затегнеш много, че ме болеше после ръката да въртя ;). Чел съм и за гайката на пръта при педалите (голям номер беше) но при мен тя не пожела да мръдне... ако много затегне волана и пак има луфт - друга/нова секторна...
За амортисьорите не зная какво да ти кажа - приятел с е36 си закупи предни БОГЕ, ама нещо колата му се полюшва... а уж оригинални... какво остава за другите :dunno:
Тампоните ги взимай на Лемфьордер тези със зелената пластмаса... за V12 е32-ките, че в Ауто+ ми обясняваха как им излизало едни и същи на е34 (без М5) и леките е32 (до 3 или 3.5 литра - не помня)... само на най-големите версии на е32 бяха други в каталога - а също така и по-скъпи... явно усилени... и после на пресата...
Успех!


Благодаря колега, отговора ти е точно изчерпателен - какъвто търсех, ако някой има какво да допълни относно тропането, и да я слагам в бокса :)

най много чукането се усеща ако е заминала биалетка или паразитен хебел,луфта във волана се получава от разбита централна щанка и ако е в комплект с хебела става доста брутален.проверката е супер елементарна,вдигни двете колела във въздуха и просто разклати едното.луфта на секторната кутия не е препорачително да се пипа,защото ако има износване то е там кадето елементите контактуват при изправен волан,но като обереш луфта при завой контакта се премества на по малко износеното място и се получава затягане на волана,в някой случаи дори не се връща което е опасно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i 24V
Мечтае да кара: Mercedes 124 E500 amg

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от e34.toni » 25 Фев 2010, 18:54

" При скорост около 80км ако се натисне спирачката и се получат вибрации, това означава, че втулкита на тампоните са за смяна. " това е цитат,взех го от форум за е28,тези втулки отделно ли вървят или и тампоните с тях и изобщо дали при е34 може да е от това защотото на мен проблема ми е точно такъв ??? :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от dan-dam » 06 Мар 2010, 0:39

В крайна сметка някой сложили тампони от М5, за да сподели впечатления?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от \MITETO\ DSB » 14 Мар 2010, 11:00

daddy_ написа:В крайна сметка някой сложили тампони от М5, за да сподели впечатления?

Да сложих миналата година март месец и Проблема със сеенето на предницата изчезна. ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от dan-dam » 14 Мар 2010, 12:39

Е да ама в Дару.... :(

Номенклатурен номер : 31122226528
Описание : ТАМПОН
Ед.цена (с ДДС) : 43.63 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

А ми се струва, че не е добре да се вземат от другаде и да получа "тампони".

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook